Gå til innhold

Liverpool: Overgangstråden - rykter, spekulasjoner og ønsker

Varmo

Anbefalte innlegg

Fransk spiss igjen? Nååh, skeptisk (Antony Le "Talent" ....

Du har jo glemt bort Sinama Pongolle :p

Hvor mye ble Pongolle og LeTallec hentet for? Hvor gamle var de da de kom?

Finner dere svaret på det så skjønner dere at disse ikke kan nevnes i samme åndedrag som Cisse, Heargreaves, Veron og mange andre når det kommer til ord som flopp og bomkjøp.

Begge to var vel gratis, og det trekker jo så klart ned forventningene. Men de ble lansert som helt fantastiske talent etter kjempespill i U16-EM og U17-VM.

Forøvrig er de søskenbarn :)

16 åringer på gratis overgang kan ikke nevnes som bomkjøp eller flopper for den saks skyld. Selv om man spiller bra i U EM/VM så er det fortsatt langt frem til å lykkes på A-lags nivå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Pongolle var langt fra noe bomkjøp, en god spiller som fikk altforlite spilletid. Fikk mer eller mindre bare innhop siste ti-fem minuttene, og klarte likevell å nette noen viktige mål for Liverpool. Erger meg fremdeles for at han ikke fikk sjansen i Liverpool.

Kom forøvrig over dette på nettet idag.

''Roy Hodgson is set to end his left back problem by bringing in Carlos Salcido from PSV Eindhoven for a fee of around £3m''

Lenke til kommentar

Med litt promille innabords blir det innlegget provoserende.

Khedira har vel akkurat undertegnet ny kontrakt, £8-12 millioner blir da altfor lite. Stuttgart må ikke selge sine spillere og Sami har en svært viktig rolle i klubben. Fremtiden.

Skal vi se, først var det uaktuelt for Aquilani å forlate Roma, det skjedde.

Så er det da Khedira som ikke trenger å selge og har undertegnet ny kontrakt. £8-12 millioner ble alt for lite? Innlegget jeg kom med om at Liverpool burde prøve seg på Khedira var provoserende når jeg hevdet £8-12M?

Men hva skjer? Han har 1 år igjen av kontrakten og blir solgt til Real Madrid for £12M.

Link: Khedira to Real Madrid for €15M

Hva skjer?

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Du er virkelig ikke den rette mannen\kvinnen til å komme med et slikt innlegg.

-------

Roy har uttalt at godeste N'Gog ikke skal noen steder, mens Insua har nå fulført sin overgang til Fiorentina

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Så er det da Khedira som ikke trenger å selge og har undertegnet ny kontrakt. £8-12 millioner ble alt for lite? Innlegget jeg kom med om at Liverpool burde prøve seg på Khedira var provoserende når jeg hevdet £8-12M?

Men hva skjer? Han har 1 år igjen av kontrakten og blir solgt til Real Madrid for £12M.

Hva skjer?

Som alle andre kommenterer jeg utifra rykteflommen og innholdet. På det tidspunktet var det relativt urealistisk at Khedira skulle dra; Uten det gode verdensmesterskapet hadde han aldri blitt under Real Madrids eie. Og når jeg skrev det innlegget hadde ikke verdensmesterskapet startet engang.

Må nok en gang påminne deg om at det aldri var aktuelt for Aquilani å dra, men ettersom vi ikke kom til Champions League, så måtte en ofre seg; Det gjorde, Romeren, Aquilani.

Endret av Giallorossi
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hva skjer?

Som alle andre kommenterer jeg utifra rykteflommen og innholdet. På det tidspunktet var det relativt urealistisk at Khedira skulle dra; Uten det gode verdensmesterskapet hadde han aldri blitt under Real Madrids eie. Og når jeg skrev det innlegget hadde ikke verdensmesterskapet startet engang.

Må nok en gang påminne deg om at det aldri var aktuelt for Aquilani å dra, men ettersom vi ikke kom til Champions League, så måtte en ofre seg; Det gjorde, Romeren, Aquilani.

Hvorfor tar du ikke da høyde for at ting kan skje i et VM der han skulle spille fast utifra treningskampene rett før? Istedet skriver du ting som at du blir provosert over hvor dumt det var at jeg lanserete han som en spiller Liverpool burde by på for rundt £12M?

Fakta etter et kanon VM er jo at han går for £12M som jeg mente Liverpool kunne fått han for før VM. Da blir det ganske patetisk av deg å henge meg ut på måten du gjorde, ikke sant?

Samtidig skrev du jo at han hadde akkurat signert ny kontrakt, dette var tydligvis ting du har diktet opp for å tilsynelatende gi utrykk for at du kan så mye om fotball. Fakta er jo at han hadde blitt bosman-spiller om 12 mnd!

Det er greit å hevde ting på overgangs spekulasjoner, det er en annen ting å gi utrykk for at du synes jeg er dum (du blir liksom provosert) når jeg kommer med et overgangs ønske i en tråd som heter Rykter, spekulasjoner og ønsker...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor tar du ikke da høyde for at ting kan skje i et VM der han skulle spille fast utifra treningskampene rett før?

Dette blir for dumt, skal jeg ta høyde for et kommende VM, kan jeg likeså greit ta høyde for kommende sesong. Det blir altfor speuklativt hvordan han gjør det. Dette håper jeg du ser.

Derfor tok jeg heller høyde for alle raportene som tilsa at han var klar for å signere en ny kontrakt, noe sportsdirektør og tidligere spiller Fredi Bobic den gang sa. Ny kontrakt - Høyere overgangsverdi. Derfor reagerte jeg på prisantydningen din.

Idet Ballack ble skadet fikk Khedira en annen rolle i laget, sammen med Bastian S. Nå var det ikke en spiller som hadde ansvaret/lederrollen, men to. Arbeidsoppgavene endret seg helt, treningskampene ga da ingen god indikasjon på hvordan Low ønsket å manøvrere mannskapet sitt. Etter årets VM ble de fleste tatt på senga da ingen hadde et fordelt ansvar på midten, i den fostand at en tok den defensive plikten mens den andre den offensive. Neida Low valgte å gå for det kollektive og gamblet gjennom å kjøre begge to relativt offensivt når de hadde ballen og defensivt når motstanderen hadde ballen.

Istedet skriver du ting som at du blir provosert over hvor dumt det var at jeg lanserete han som en spiller Liverpool burde by på for rundt £12M?

Ja, det var jo nettopp dette jeg ble provosert av? Selv du, ihvertfall i ettertid, bør se at det ikke var derfor jeg reagerte slik. Stikkord: Aquilani.

Fakta etter et kanon VM er jo at han går for £12M som jeg mente Liverpool kunne fått han for før VM. Da blir det ganske patetisk av deg å henge meg ut på måten du gjorde, ikke sant?

For det første; Nei.

For det andre så hang jeg deg ikke ut på det punktet du diskuterer, som nevnt. Og ærlig talt; Du vet at jeg reagerer når du nevner Aquilani i den form du gjør, vær eneste gang.

Samtidig skrev du jo at han hadde akkurat signert ny kontrakt, dette var tydligvis ting du har diktet opp for å tilsynelatende gi utrykk for at du kan så mye om fotball. Fakta er jo at han hadde blitt bosman-spiller om 12 mnd!

Jeg tilførte et "vel" iom at jeg var i beruset tilstand, et uklart og usikkert ord, som da forteller at jeg var usikker på om han hadde underskrevet eller ei. På daværende tidspunkt var det ryktet at han skulle undertegne en ny kontrakt, som den lojale innfødte Stuttgart-spilleren han er. Etterhvert kom overmakten og et tilbud han ikke kunne si nei til.

Etterpåklokskap.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Plutselig trenger vi liksom ikke venstreback likevel, siden det ser ut til at Insua-overgangen går i vasken også. Da får man håpe at Kenny Huang får kjøpt klubben og stilt litt penger til disposisjon for transfer, så kan vi kanskje slenge et par miller i bordet og kjøpe Joe Mattock (Albion, venstreback, ung, minst like god som Insua pdd) og Steven Defour (Standard Liege, DM, ung men allikevel kaptein i Liege). Og kanskje en ordentlig høyreving.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

I fjor hadde vi enda flere venstrebacker og slet nå jævlig på den siden da også. Personlig ser jeg heller at Liverpool kjøper en fast venstreback enn å sette Insua der(om han blir på liverpool)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...