Colin. Skrevet 18. juni 2017 Del Skrevet 18. juni 2017 Det har jeg. Salah er ingen sammenlignet med større navn. Med CL på plass skal Liverpool være med å kjempe om de beste, alt annet er uakseptabelt. Man viser ikke ambisjoner ved å hente Salah som storsigneringen... Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 18. juni 2017 Del Skrevet 18. juni 2017 Vi har ikke god nok status til å hente på det øverste av det øvre/de vil ikke til oss Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 18. juni 2017 Del Skrevet 18. juni 2017 Betaler man nok så vil de, tro meg. 2 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 18. juni 2017 Del Skrevet 18. juni 2017 Har ikke så veldig mye tro på at Liverpool komme til å hente noen med større navn enn Salah. Salah er faktisk meget bra. Bøyer meg i hatten om dere henter AubameyangBøyer meg i hatten? Weng-uttrykk? 1 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 18. juni 2017 Del Skrevet 18. juni 2017 Jepp, glemmer aldri det der. Konge humor Heia Heidi Weng Lenke til kommentar
oOF Skrevet 18. juni 2017 Del Skrevet 18. juni 2017 Pfft. Ny van Dijk-story oppatt igjen. Ender med at Borussia Dortmund skrur opp prisen til uante høyder og Liverpool ikke får kjøpe. Lenke til kommentar
Gjest bruker-343576 Skrevet 18. juni 2017 Del Skrevet 18. juni 2017 (endret) - Endret 21. januar 2018 av bruker-343576 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 Får bare ikke håpe det blir samme driten som med Salah og evig mange andre. Dortmund krever £70M (eller whatever), vi er bare villige til å gi £68M. Forhandlingene drar ut halve sommeren, mister pre-season og ender opp med å signere for en av de andre for £70M fordi de blir lei tullpratet. Men, morsomt med rykter ang. så store spillere, spesielt når Sky også melder det samme som ble meldt i går. Lenke til kommentar
Tranceformation Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 (endret) i sommervinduet blir det veldig viktig å ikke miste noen viktige spiller til andre klubber. Tenker da på Emre Can, og delvis Coutinho som har tiltrukket seg oppmerksomhet fra rike kjøpelystne klubber. Også er jeg veldig for å brenne av mye på 1-2 klassespillere istedet for 4-5 helt ok spillere. Både Gerrard og Carragher mener det kun er små justeringer som skal til for å kunne være med å kjempe i toppen. Dersom Klopp klarer å hente Aubameyang blir jeg ekstremt overrasket og glad! Hvilke andre posisjoner som også kan brennes litt penger på er jeg spent på. Salah virker jo å være nær en overgang. Men hva med stopper og backene? Kan det hende Sakho blir tatt inn i varmen igjen? Så kan det rulleres med Sakho-Lovren og Matip.(Klavan). Hector var jo linket, Clichy på fri overgang har vært nevnt, Mendy. Endret 19. juni 2017 av Tranceformation Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 Eg meiner framleis at def midt ikkje har vore dekt godt nok sia Mascherano stakk. Alle snakker om venstreback men Milner gjorde jobben fortreffelig imo. Sjå berre forskjellen m en gang chelski fikk Kante som terrier på midten. Ikkje at han er åleine der, men u take the point. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 Aubameyang er en våt drøm, en av de absolutt beste spillerene vi kunne ha hentet. Så det skjer såklart ikke Lenke til kommentar
Tranceformation Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 Champions League spill + en mann som Klopp= attraktivt. Jeg tror at det kan være mulig å hente spillere som egentlig ligger litt utenfor Liverpools rekkevidde, dersom eierne virkelig går all in. Kan bli en spennende sommer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 Monaco er sugen på Origi. Selg! Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 Synes det er synd at det ble stille rundt Keita. Tror han kunne ha passet perfekt Lenke til kommentar
Gjest bruker-343576 Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 Monaco er sugen på Origi. Selg! Det betyr at han blir jævlig god så selger Monaco han for 100 mill om 2-3 sesonger Lenke til kommentar
Tranceformation Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 Monaco er sugen på Origi. Selg! Det betyr at han blir jævlig god så selger Monaco han for 100 mill om 2-3 sesonger Da får Liverpool selge han med klausul med rett på en viss andel ved neste salg ? 2 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 20. juni 2017 Del Skrevet 20. juni 2017 Har ikke så veldig mye tro på at Liverpool komme til å hente noen med større navn enn Salah. Salah er faktisk meget bra. Bøyer meg i hatten om dere henter Aubameyang Det hadde vært et stort kjøp. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 20. juni 2017 Del Skrevet 20. juni 2017 Synes det er synd at det ble stille rundt Keita. Tror han kunne ha passet perfekt Keita er for min del også det kjøpet som trengs mest. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 20. juni 2017 Del Skrevet 20. juni 2017 Synes det er synd at det ble stille rundt Keita. Tror han kunne ha passet perfekt Har dukket opp litt mer ang. han i dag. Skal være villige til å gi £50M for han. Blir også avkrefta at det er noen interesse for Aubameyang, da han og Klopp visstnok ikke hadde det beste forholdet i Dortmund. Synd Synes virkelig vi må få inn en solid spiss, selv om Firminho scorer mye og gjør endel gode kamper er det fortsatt ikke det samme som Suarez/Torres (/Sturridge i sin tid) som nesten kan garantere 20-30 mål per sesong. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå