YNWA32 Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Om vi selger Mascherano så kommer vi neppe til å få bruke di pengene på nye spillere, kommer nok til å gå til banken. Jeg tror vi får en god del av spillersalg midler til nye spillere. Hvis ikke har vår interim sjef løyet til samtlige fans og den nye manageren direkte på pressekonferanse. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Jeg tror vi får en god del av spillersalg midler til nye spillere. Hvis ikke har vår interim sjef løyet til samtlige fans og den nye manageren direkte på pressekonferanse. Hadde ikke blitt det spor overrasket over det. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Ymse rykter jeg har lest i dag: UT: Lucas til Palermo Insua til Fiorentina INN: Steven Defour fra Standard Liege (defensiv midtbane) Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Scharner har alltid imponert meg med tanke på statistikken han fører og hvor kritisk han er til seg selv for å lykkes. Det hadde vært morsomt å se hvordan han kunne lykkes i en større klubb. Jeg synes der linkes til mange så det blir spennende å se hva som skjer i klubben deres i løpet av sommeren. Det er jo tross alt rimelig trist i den rød delen av Manchester på overgangsfronten så jeg prøver å holde meg så godt oppdatert som jeg kan på deres front denne sommeren. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Frister forsatt med Irland fra City, han passer ikke inn der lengre uansett. Selv om han ikke leverte i fjor, var han veldig god og klart undervurdert året før. Kansje vi kan få ham på billigsalg. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Steven Defour frister meg mer. Kan visstnok spille både defensiv (som Masch), sentral (som Aquilani) og offensiv (som Gerrard), og er kjent for "his stamina, passing, vision and technical ability." (ref wikipedia). Høres ut som en Xabi Alonso-type, og det er jo aldri feil, og heller ikke at han kan spille i alle ledd av den sentrale midtbanen. Ble valgt som Standard Lieges kaptein i 07/08-sesongen som 19-åring... Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Jo, det hørtes ikke dumt ut det da...Nesten for godt til å være sant imo Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 14. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2010 Ser gjerne Defour komme inn i sommer, spennende relativt ung spiller som kan gå inn å forsterke bredden på midten. Så vidt jeg kan huske er det flere andre toppklubber som også har jaktet han de siste årene. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Jeg for min del har ikke spesiellt store forhåpninger for dette transfervinduet. Dzseko? Tror ikke det er særlig realistisk. Tror heller det blir spillere på nivå med Scharner. Defour hadde vært bra ja, men tipper Standard vil ha såpass med penger for ham at det ikke kommer til å skje. Forøvrig enig med de som mener at 3-4 mill er for lite for Lucas. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Ser ut til at Insua forsvinner for £5M da. Jævla synd, for jeg liker han. Da står vi igjen med 0 rene VB på førstelaget og ÉN HB. Genialt! Agger har jo bevist at han har kvaliteter på VB, men er vel ikke akkurat det sikreste å satse på det. Nei, nå er jeg jaggu meg spent på fortsettelsen. Forsvinner Masche og Lucas også nå, så begynner det å bli relativt tynt. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Håper fahn ikke at Agger blir noen back. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Huff, nei, Agger er midtstopper, og der skal han fortsette! Hører at det er sannsynlig med en ny venstreback inn, og at Mavinga blir tatt opp som cover. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Huff, nei, Agger er midtstopper, og der skal han fortsette! Hører at det er sannsynlig med en ny venstreback inn, og at Mavinga blir tatt opp som cover. Jeg støtter denne 100%. Midtstopper plass Agger MÅ være midtstopper. Der har vi en aldrende Carragher og en vaklende Skrtel. I backup har vi Kyrgiakos som bare har 1 år igjen i Liverpool. Agger er fremtiden, jeg håper vi heller kan hente inn en makker til han, nedgradere Carragher til 3.valg, beholde Kyrgiakos som 4.valg og selge Skrtel som ikke imponerte meg forrige sesong. Eventuelt Skrtel som 4.valg, hvis han takler det. Back plass Håper og tror vi MÅ hente inn 2 nye backer nå. En god venstreback og en som kan spille på begge backene slik Arbeloa kunne. Vi har jo blitt linket til VM spilleren Torosidis fra Olympiakos. Han er en potet som kan spille på alle fire ving posisjonene og defensiv midtbane. To slike signeringer samt å hente opp og satse på Mavinga (VB) & Kelly (HB & MS) så har vi plutselig veldig god bredde i forsvar. Da blir "poteten" 2.valg på begge backene, samt vi har 3.valg i unge spillere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 (endret) Liverpool har ikke god erfaring med ''the French'' men de vil prøve å hente spissen Loic Remy, en svoren Liverpool fan. Dette kan jeg like Le link: http://liverpool.no/newspg.aspx?id=25240&zone=1 Endret 15. juli 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Fransk spiss igjen? Nååh, skeptisk (Antony Le "Talent" og Djibril Cissé anyone? Cissé ble riktignok ikke satset på, noe jeg mener var HELT feil og tror muskelspissen med det rare håret lett kunne blitt en hit med litt tillit. Le Tallec derimot var en kraftig bomsignering). Jeg sier det igjen: Venstreback, venstreback og atter venstreback. Noen som har nummeret til Hodgson slik at jeg kan tipse ham om Cristian Ansaldi (som kan spille på begge sider men foretrekker venstre)? Ung, argentinsk og "veldig talentfull". Gjelder ikke det forresten stort sett alle unge signeringer fra vår side? Enten er det unge "stortalenter" som aldri blir noe, eller så er det gratis kjeks. Og vi vet alle at there's no such thing as a free lunch Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Fransk spiss igjen? Nååh, skeptisk (Antony Le "Talent" og Djibril Cissé anyone? Cissé ble riktignok ikke satset på, noe jeg mener var HELT feil og tror muskelspissen med det rare håret lett kunne blitt en hit med litt tillit. Le Tallec derimot var en kraftig bomsignering). Jeg sier det igjen: Venstreback, venstreback og atter venstreback. Noen som har nummeret til Hodgson slik at jeg kan tipse ham om Cristian Ansaldi (som kan spille på begge sider men foretrekker venstre)? Ung, argentinsk og "veldig talentfull". Gjelder ikke det forresten stort sett alle unge signeringer fra vår side? Enten er det unge "stortalenter" som aldri blir noe, eller så er det gratis kjeks. Og vi vet alle at there's no such thing as a free lunch Du har jo glemt bort Sinama Pongolle Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Fransk spiss igjen? Nååh, skeptisk (Antony Le "Talent" .... Du har jo glemt bort Sinama Pongolle Hvor mye ble Pongolle og LeTallec hentet for? Hvor gamle var de da de kom? Finner dere svaret på det så skjønner dere at disse ikke kan nevnes i samme åndedrag som Cisse, Heargreaves, Veron og mange andre når det kommer til ord som flopp og bomkjøp. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 (endret) Når ble Veron en flopp? Når han ble en flopp? Han var tidenes dyreste overgang i britisk fotball da han gikk til United. Ferguson hentet han for £28M og han spilte seg ikke til fast plass på laget, det holder ikke for en spiller med overgangasrekord i PL. Solgt for £15M to år etter til Chelsea. = flopp Der fikk han under 15 kamper i sin første og siste sesong på Stamford Bridge. Etter den sesongen måtte de låne han ut for å få tilbake litt av lønnsutgiftene. Han gikk så fra Chelsea på Free Transfer. = ny flopp. Veron sine to overganger til PL er listet på alle lister over største flopper i fotballen. Endret 25. juli 2010 av YNWA32 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Fransk spiss igjen? Nååh, skeptisk (Antony Le "Talent" .... Du har jo glemt bort Sinama Pongolle Hvor mye ble Pongolle og LeTallec hentet for? Hvor gamle var de da de kom? Finner dere svaret på det så skjønner dere at disse ikke kan nevnes i samme åndedrag som Cisse, Heargreaves, Veron og mange andre når det kommer til ord som flopp og bomkjøp. Begge to var vel gratis, og det trekker jo så klart ned forventningene. Men de ble lansert som helt fantastiske talent etter kjempespill i U16-EM og U17-VM. Forøvrig er de søskenbarn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå