PrettyBoy Skrevet 2. juni 2017 Del Skrevet 2. juni 2017 Mohamed Salah has created more chances in Serie A (134) than any Roma player since he joined the club. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 2. juni 2017 Del Skrevet 2. juni 2017 Høres bra ut det ja. Er sikkert flyttbar, men opererer vel i første omgang som høgreving? Der vi har Manè ? Greit med dekning, er ikkje det. 15 mål og 13 assist på 31 kamper i serien er også greit imponerande. (googla meg opp) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. juni 2017 Del Skrevet 2. juni 2017 (endret) Var ikke noe særlig erfaring i Chelsea, dog hadde en gjøk av en manager også da. ^^ I Roma har han vært superb Endret 2. juni 2017 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
StefanFosse Skrevet 2. juni 2017 Del Skrevet 2. juni 2017 Salah er klasse. Mye mer etablert enn Mane var når han ble hentet i fjor. Salah/Mane på vingene i årene fremover med Coutinho som en playmaker er verdensklasse. Mangler bare spilleren som skal dunke målene inn. Da er det komplett offensivt for min del. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 2. juni 2017 Del Skrevet 2. juni 2017 (endret) Firmino Mane Coutinho Salah Ikke gæli angrepsrekke dette her, MYE fart på vingene, og tekniske spillere på midten. Endret 2. juni 2017 av PrettyBoy 1 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 Hadde vært fett om Klopp sikra Aubameyang Rykes om at klubber må ut med 50 million for han. Noe som er uventet lite. Ikke sikker på om det er Euro eller pund, men uansett er det en bra pris. Aybameyang hadde vært en perfekt match for Liverpool. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 Van Dijk skal visstnok få 180 000 pund i uka hos City, eller 170 000 i Chelsea. Liverpool er bare villig til å tilby 120 000. Vel, da forsvinner han til City når de også vil betale en større overgangssum. Altfor høy lønn for en forsvarsspiller. Altfor høy lønn for Van Dijk. Synes lønnsprisen Liverpool setter på han reflekterer bedre hans posisjon og klasse. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 Liverpool har fått avslått et bud på 28 mill på Salah. Roma krever nærmere 40. Tviler sterkt på at han kommer. Er ikke så keen på Salah. Gjorde det jo dårlig i Premier League forrige gang. Kan godt være han er en troublemaker eller har dårlg holdning. Ville heller gått for Domenico Berardi. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. juni 2017 Del Skrevet 4. juni 2017 Flere kilder som tilsvarer at salah er done deal på 40mill. Kurrant. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. juni 2017 Del Skrevet 4. juni 2017 Liverpool har fått avslått et bud på 28 mill på Salah. Roma krever nærmere 40. Tviler sterkt på at han kommer.Er ikke så keen på Salah. Gjorde det jo dårlig i Premier League forrige gang. Kan godt være han er en troublemaker eller har dårlg holdning. 1. Du er jo ikke liverpool supporter så Why give a fuck? 2. Salah ble feilbrukt av Jose i Chelsea-tiden 3. Ingenting som tyder på dårlig holdning fra den mannen noen steder han har vært. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 4. juni 2017 Del Skrevet 4. juni 2017 Liverpool har fått avslått et bud på 28 mill på Salah. Roma krever nærmere 40. Tviler sterkt på at han kommer.Er ikke så keen på Salah. Gjorde det jo dårlig i Premier League forrige gang. Kan godt være han er en troublemaker eller har dårlg holdning. 1. Du er jo ikke liverpool supporter så Why give a fuck? 2. Salah ble feilbrukt av Jose i Chelsea-tiden 3. Ingenting som tyder på dårlig holdning fra den mannen noen steder han har vært. Jeg ønsker at Liverpool endelig skal vinne Premier League. Jeg tror ikke Salah er rette mannen til jobben. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. juni 2017 Del Skrevet 4. juni 2017 Ah,men da fikk jeg enda mer troen på han, takk. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 4. juni 2017 Del Skrevet 4. juni 2017 Jeg så kampen da Roma vant snudde 0-1 til 3-1 mot Juve. Da var han meget bra. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 4. juni 2017 Del Skrevet 4. juni 2017 Salah hadde 3 kamper for Chelsea skårte i 2 av dem. Hvis jeg husker riktig. Tror dere gjør et kjøp der. 1 Lenke til kommentar
Gjest bruker-343576 Skrevet 5. juni 2017 Del Skrevet 5. juni 2017 Van Dijk ønsker seg tydeligvis til Liverpool. Blir spekulert om summer opp i mot 60 mill. Jævlig dyrt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. juni 2017 Del Skrevet 5. juni 2017 The Firm @thefirmBL 7m7 minutes ago BREAKING: Liverpool Football Club have reached an agreement with Southampton for the transfer of Virgil Van Dijk for £57.5M #LFC Lenke til kommentar
Gjest bruker-343576 Skrevet 5. juni 2017 Del Skrevet 5. juni 2017 The Firm @thefirmBL 7m7 minutes ago BREAKING: Liverpool Football Club have reached an agreement with Southampton for the transfer of Virgil Van Dijk for £57.5M #LFC Da har Klopp svidd av alt han har til rådighet denne sommeren på 2 spillere da? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. juni 2017 Del Skrevet 5. juni 2017 Er vel fort noen som skal ut også. Selv om det er jævlig mye penger for to spillere, er det VELDIG deilig at vi endelig er villig til å betale det det koster å handle fra øverste hylle. Og om vi slår City på målstreken ift. van Dijk er det bare enda bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå