StefanFosse Skrevet 19. april 2017 Del Skrevet 19. april 2017 Han eller Naby Keita kommer inn, 100%. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 Kjøp, salg og tropp kan endre seg de nærmeste månedene, men slik ser jeg for meg en Liverpool anno 2017/2018. Spillerne er ikke fastsatt i stein, men lignende spillertyper tror jeg blir hentet. Helt uenig i denne vurderingen. Gøtze er det ingen som vil kjøpe nå, stor risiko. Mignolet er muligens på vei til Frankrike. Hvorfor skulle Barcelona ville selge Digne? Hadde Liverpool fått til det hadde det vært ett av årets kjøp. Mignolet tror jeg er på vei ut. Han er rett og slett ikke god nok førstekeeper. Lenke til kommentar
StefanFosse Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 Hvor får du denne informasjonen fra? Mignolet og Karius blir ifølge Pearce i Echo. Ingen ny keeper inn. Götze er verdt risikoen, utrolig god spiller om Klopp får han skadefri. Barcelona vil selge/låne Digne pga han har vært dårlig for dem i år (Kilde: Blaugrana.no). Mignolet har vist en vanvittig form den siste måneden! Kjøp, salg og tropp kan endre seg de nærmeste månedene, men slik ser jeg for meg en Liverpool anno 2017/2018. Spillerne er ikke fastsatt i stein, men lignende spillertyper tror jeg blir hentet. Helt uenig i denne vurderingen. Gøtze er det ingen som vil kjøpe nå, stor risiko. Mignolet er muligens på vei til Frankrike. Hvorfor skulle Barcelona ville selge Digne? Hadde Liverpool fått til det hadde det vært ett av årets kjøp.Mignolet tror jeg er på vei ut. Han er rett og slett ikke god nok førstekeeper. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 http://www.thisisanfield.com/2017/04/liverpool-made-42-million-bid-real-madrid-winger-marco-asensio/ Lenke til kommentar
Tranceformation Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 (endret) Hvis ryktene stemmer, så er Tottenham ute etter Douglas Costa fra Bayern. Dersom de har en sjanse til å lokke han til England, så burde også det være god mulighet for å kunne lokke han til Anfield istedet. Asensio tror jeg er urealistisk da han har gjort det svært bra når han har fått sjansen i Real. Enig i at Sturridge virker ferdig på Anfield, samme med Moreno. Så Lacazette og Digne/Kolasinac/Hector inn burde være sannsynlig og mulig. Jeg mener også at Götze er verdt å gamble på. Joe Hart har også vært nevnt, og jeg tror at han ville danket ut Mignolet hvis han blir hentet. Han er revansjesugen etter å ha blitt dumpet av sjeikene på Etihad. Van Dijk blir en dyr affære, men tror det blir verdt det! Endret 21. april 2017 av Tranceformation Lenke til kommentar
Tranceformation Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 (endret) Liverpool ligger godt an til Champions League nå, men å kunne ta 3.plass kontra 4.plass vil spille mye inn på transfervinduet tror jeg, dersom United vinner Europaligaen. De er vel direkte kvalifisert til neste sesongs Champions League isåfall? Hva skjer da med det laget som blir nr.4 i Premier League? Endret 21. april 2017 av Tranceformation Lenke til kommentar
blured Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 Da får Premier League fem lag med i CL. 1-4-plassen og vinneren av EL. Den eneste måten 4-plassen ikke gir CL på, er om to lag fra utenfor topp 4 vinner henholdsvis CL og EL. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 Jeg blir happy hvis dette skjer: - Sakho blir! og man henter Van Dijk itillegg. Skal man være med å kjempe må man ha gode backup også. Sakho, Van Dijk, Matip, Lovren. Meget bra. - Chillwell fast på venstreback (henter man hypa spillere som Shaw så spyr jeg) - Kondogbia i ankerrollen. + Naby Keita og Mahrez. - Timo Werner (usikker på om det er nok å hente han som spiss-alternativ) Asencio ser jeg på som urealistisk, men hadde vært fantastisk om man hadde fått han. Et annet alternativ kunne faktisk vært å hente Vardy. En høyreback bør helst hentes også ettersom Clyne ikke har vært god nok for et lag som skal kjempe i toppen. Har ingen formening om hvem det kunne vært. 6-7 spiller må inn. Lucas, Sturridge, Moreno, Klavan må ut. 1 Lenke til kommentar
Tranceformation Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 Jeg blir happy hvis dette skjer: - Sakho blir! og man henter Van Dijk itillegg. Skal man være med å kjempe må man ha gode backup også. Sakho, Van Dijk, Matip, Lovren. Meget bra. - Chillwell fast på venstreback (henter man hypa spillere som Shaw så spyr jeg) - Kondogbia i ankerrollen. + Naby Keita og Mahrez. - Timo Werner (usikker på om det er nok å hente han som spiss-alternativ) Asencio ser jeg på som urealistisk, men hadde vært fantastisk om man hadde fått han. Et annet alternativ kunne faktisk vært å hente Vardy. En høyreback bør helst hentes også ettersom Clyne ikke har vært god nok for et lag som skal kjempe i toppen. Har ingen formening om hvem det kunne vært. 6-7 spiller må inn. Lucas, Sturridge, Moreno, Klavan må ut. Hvis Liverpool kan beholde Sakho, og itillegg få inn Van Dijk, da snakker vi god dekning på midtstopperplass. Jeg har også lurt litt på om Klopp har gått lei av å ha sånn passe gode backer. Kanskje kunne det vært gull å legge om formasjonen utifra hva man har i spillerstallen pr dags dato. Hva med å spille 3-5-2, eller 3-4-2-1 som Chelsea og Juventus. Klopp er jo også glad i offensiv fotball ? Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 Tviler på at Klopp ønsker å beholde Sakho. Tror han ser på det som et "tap", overfor han selv, hvis det skjer. Han er for sta til det. Men hadde vært en drøm om det skjedde, Sakho er en fantastisk midtstopper på sitt beste. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 Jeg blir happy hvis dette skjer: - Sakho blir! og man henter Van Dijk itillegg. Skal man være med å kjempe må man ha gode backup også. Sakho, Van Dijk, Matip, Lovren. Meget bra. - Chillwell fast på venstreback (henter man hypa spillere som Shaw så spyr jeg) - Kondogbia i ankerrollen. + Naby Keita og Mahrez. - Timo Werner (usikker på om det er nok å hente han som spiss-alternativ) Asencio ser jeg på som urealistisk, men hadde vært fantastisk om man hadde fått han. Et annet alternativ kunne faktisk vært å hente Vardy. En høyreback bør helst hentes også ettersom Clyne ikke har vært god nok for et lag som skal kjempe i toppen. Har ingen formening om hvem det kunne vært. 6-7 spiller må inn. Lucas, Sturridge, Moreno, Klavan må ut. Har på følelsen at du ikke blir happy i sommer... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 Handjob fra sakho hadde kanskje gjort han happy. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 Nja, hadde vel bare kommet for sent... 1 Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 Vi får se. Noe må gjøres om man har ambisjoner. Å utelate Sakho denne sesongen kan få katastrofale konsekvenser ved at man ikke kvalifiserer seg til CL. Hvis man ikke kvalifiserer seg, så må Klopp ta ansvaret og har i min bok 1 år til å bringe suksess til Anfield. Lenke til kommentar
Tranceformation Skrevet 29. april 2017 Del Skrevet 29. april 2017 Skaden til Sakho gjør det vel et salg usikkert. Syns Klopp kan gi han en ny sjanse i Liverpool-trøyen, istedet for å selge til første kjøper. Sakho er en ypperlig god stopper på sitt beste. 1 Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Ingen tvil om at Sakho bør få en sjanse til... Lenke til kommentar
GLN Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 440mill for Sturridge? Jatakk! Lenke til kommentar
Gjest bruker-343576 Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 440mill for Sturridge? Jatakk! Spøk eller? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Ingen kjøper en så skadeutsatt spiller til den prisen. Heller ikke kinesere høye som skyskrapere på kokain. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 TV2 Sporten sine rykter bør man vel ta med et lite klype salt ja, men er lov å drømme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå