Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. juni 2016 Del Skrevet 19. juni 2016 Latterlig å påstå han ikke er god nok før han har fått prøvd. Var skadet store deler av sesongen, men når han fikk sjansen var han frisk. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 19. juni 2016 Del Skrevet 19. juni 2016 Ja, enig. Jeg vet ikke om han er god nok nå, men han var hvertfall ikke detnår han spillte i Burley, preseason og de kampene han har prøvd seg til nå i Liverpool. Men han kan jo som du sier blitt bedre på en eller annen mate. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. juni 2016 Del Skrevet 19. juni 2016 Ings har aldri spilt under Klopp. Jeg er iallfall keen på å la han få en sjanse. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 19. juni 2016 Del Skrevet 19. juni 2016 Mtp hvor mange mål Liverpool scoret sist sesong tror jeg man bør gi Ings en sjanse. Ja, egentlig. Han burde få en skikkelig mulighet. Men avhengig av hva Liverpool/Klopp ellers gjør. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 19. juni 2016 Del Skrevet 19. juni 2016 Han bør få en sjanse ja. Men jeg blir ikke akkurat lei meg om han blir utlånt, for å si det sånn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Mané nærmer seg,det kan jeg like. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Jeg vet ikke jeg, føler klubben burde sikte høyere enn det der... men det er ikke noen åpenbar feil slik som Benteke-kjøpet var. Men jeg er skeptisk om det vil være storsigneringen i sommer. Lenke til kommentar
kimare Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Når Mane er påskrudd er han veldig god. Problemet er at han er veldig ustabil. I en alder av 24 år burde han vært mye mer stabil. Skeptisk, svært skeptisk til et kjøp av Manė. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Har ikke sett så mye Southhampton, har vært god de kampene jeg har sett. Får ikke håpe de er de få kampene han er god da:P Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Jeg er positiv. Tror han er noe av det bedre Liverpool kan kjøpe uten Europacup. Og jeg tror Klopp kan få veldig mye ut av han. Vi får se. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 Blir det noen flere kjøpe i denne perioden tror dere? Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 Når Mane er påskrudd er han veldig god. Problemet er at han er veldig ustabil. I en alder av 24 år burde han vært mye mer stabil. Skeptisk, svært skeptisk til et kjøp av Manė. De som kjenner Mane sier han gir 100% mot gode lag, kanskje 70% mot mindre gode lag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 Blir nok minst to kjøp til. En VB og en mb. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. juli 2016 Del Skrevet 18. juli 2016 4,2mill pund for en 30åring? Nja, blir kjøpt opp som backup but still. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 21. juli 2016 Del Skrevet 21. juli 2016 hvor mange offensive midtbanespillere trenger vi? Har allerede bedre spillere enn Wijnaldum der. Lenke til kommentar
Shi Skrevet 21. juli 2016 Del Skrevet 21. juli 2016 hvor mange offensive midtbanespillere trenger vi? Har allerede bedre spillere enn Wijnaldum der. Kommer vel litt an på hva planen til Klopp er. Coutinho funker vel fint på vingen, og Lallana kan også spille der. Kanskje Wijnaldum også? Har vel litt med hvilke spillere Klopp ønsker seg. Om Klopp virkelig vil ha denne spilleren, og det ikke er noe b-plan fra komiteen eller noe, så har jeg troen. Sjansen er alltids der for en flopp, men etter Mane inn trengs det egentlig ikke inn flere offensive spillere. Men om Winjaldum kommer inn i stedet for en defensiv midtbane spiller, så blir jeg skuffet. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 21. juli 2016 Del Skrevet 21. juli 2016 hvor mange offensive midtbanespillere trenger vi? Har allerede bedre spillere enn Wijnaldum der. Han går da rett inn på laget, New Castles beste spiller som slet med dårligere spillere rundt seg. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 (endret) hvor mange offensive midtbanespillere trenger vi? Har allerede bedre spillere enn Wijnaldum der. Kommer vel litt an på hva planen til Klopp er. Coutinho funker vel fint på vingen, og Lallana kan også spille der. Kanskje Wijnaldum også? Har vel litt med hvilke spillere Klopp ønsker seg. Om Klopp virkelig vil ha denne spilleren, og det ikke er noe b-plan fra komiteen eller noe, så har jeg troen. Sjansen er alltids der for en flopp, men etter Mane inn trengs det egentlig ikke inn flere offensive spillere. Men om Winjaldum kommer inn i stedet for en defensiv midtbane spiller, så blir jeg skuffet. Det som virker å være Wijnaldum sin styrke er at han kan jobbe bra bakover på banen også, selv om han spiller AMC eller MC, og at han generelt er en allsidig spiller med flere styrker. Han er en spillertype som Liverpool virkelig trenger, selv om en ren DM hadde vært å foretrekke, som f.eks Victor Wanyama. Egentlig virker han vel først og fremst som et alternativ til Jordan Henderson (??). Virker også som Liverpool er interessert i å konkurrere med Arsenal om Shkodran Mustafi. En skikkelig solid midtstopper er jo noe Liverpool sårt trenger. Selv hadde jeg foretrukket om Liverpool hentet Niklas Süle som de snuste på tidligere i overgangsvinduet. En gigant av en midtstopper, ung og med enormt potensiale. Endret 17. august 2016 av zeebra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå