Gå til innhold

Liverpool: Overgangstråden - rykter, spekulasjoner og ønsker

Varmo

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Latterlig å påstå han ikke er god nok før han har fått prøvd. Var skadet store deler av sesongen, men når han fikk sjansen var han frisk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Når Mane er påskrudd er han veldig god. Problemet er at han er veldig ustabil. I en alder av 24 år burde han vært mye mer stabil. Skeptisk, svært skeptisk til et kjøp av Manė.

De som kjenner Mane sier han gir 100% mot gode lag, kanskje 70% mot mindre gode lag.

Lenke til kommentar

hvor mange offensive midtbanespillere trenger vi? Har allerede bedre spillere enn Wijnaldum der.

Kommer vel litt an på hva planen til Klopp er. Coutinho funker vel fint på vingen, og Lallana kan også spille der. Kanskje Wijnaldum også? Har vel litt med hvilke spillere Klopp ønsker seg. Om Klopp virkelig vil ha denne spilleren, og det ikke er noe b-plan fra komiteen eller noe, så har jeg troen.

Sjansen er alltids der for en flopp, men etter Mane inn trengs det egentlig ikke inn flere offensive spillere. Men om Winjaldum kommer inn i stedet for en defensiv midtbane spiller, så blir jeg skuffet.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

hvor mange offensive midtbanespillere trenger vi? Har allerede bedre spillere enn Wijnaldum der.

Kommer vel litt an på hva planen til Klopp er. Coutinho funker vel fint på vingen, og Lallana kan også spille der. Kanskje Wijnaldum også? Har vel litt med hvilke spillere Klopp ønsker seg. Om Klopp virkelig vil ha denne spilleren, og det ikke er noe b-plan fra komiteen eller noe, så har jeg troen.

Sjansen er alltids der for en flopp, men etter Mane inn trengs det egentlig ikke inn flere offensive spillere. Men om Winjaldum kommer inn i stedet for en defensiv midtbane spiller, så blir jeg skuffet.

Det som virker å være Wijnaldum sin styrke er at han kan jobbe bra bakover på banen også, selv om han spiller AMC eller MC, og at han generelt er en allsidig spiller med flere styrker. Han er en spillertype som Liverpool virkelig trenger, selv om en ren DM hadde vært å foretrekke, som f.eks Victor Wanyama. Egentlig virker han vel først og fremst som et alternativ til Jordan Henderson (??).

Virker også som Liverpool er interessert i å konkurrere med Arsenal om Shkodran Mustafi. En skikkelig solid midtstopper er jo noe Liverpool sårt trenger. Selv hadde jeg foretrukket om Liverpool hentet Niklas Süle som de snuste på tidligere i overgangsvinduet. En gigant av en midtstopper, ung og med enormt potensiale.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...