Stargasm Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Torosidis spiller vel nå. Han har vært veldig linket til klubben, spesielt i Januar. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Özil og Muller er vel på alle store klubbers lister etter dette VM kan jeg tenke meg. Utvilsomt meget spennende spillere, spesielt Özil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Ser ut som Liverpool prøver å kjøpe wolveskeeper Hennessey. Liverpool prøvde som kjent å kjøpe han for 2mill, og skal vist ha up'd summen for Wayne. http://www.tribalfootball.com/liverpool-prepare-new-offer-wolves-keeper-hennessey-938741 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Nå må de kjøpe unna slik at Hodgson har noen spillere å selge rundt juletider. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Hvorfor i alle dager vi vurderer å hente Hennessey er meg en gåte, så lenge vi har Reina i mål, Cavalieri på benken og Gulacsi på reservelaget. Setter Hennessey mellom de to sistnevnte i kvalitet. Han er dog ung og har erfaring fra PL, noe som kanskje vil sette ham foran Cavalieri i køen. Forøvrig er jeg meget tvilende til at vi forsøker å kjøpe spillere mens vi er uten manager (som i at jeg ikke tror på ryktene). Hvis ny manager er rett rundt hjørnet, tror jeg ikke han blir spesielt fornøyd om 4-5 millioner pund av transferbudsjettet er borte fordi "noen" mente at vi trengte ny keeper. Uansett holder jeg fortsatt på at vi bør se på Rubin Kazans Cristian Ansaldi, evt bytte ham med Riera. (eller player-plus-cash). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Forøvrig er jeg meget tvilende til at vi forsøker å kjøpe spillere mens vi er uten manager (som i at jeg ikke tror på ryktene). Hvis ny manager er rett rundt hjørnet, tror jeg ikke han blir spesielt fornøyd om 4-5 millioner pund av transferbudsjettet er borte fordi "noen" mente at vi trengte ny keeper. . Ryktene tilsier at Hogdson blir klar på torsdag som ny manager. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Hva med Dalglish nå da? Er det noe i ryktene om at han kutter ut Liverpool om de ansetter Hodgson? Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Hvorfor i alle dager vi vurderer å hente Hennessey er meg en gåte, så lenge vi har Reina i mål, Cavalieri på benken og Gulacsi på reservelaget. Setter Hennessey mellom de to sistnevnte i kvalitet. Han er dog ung og har erfaring fra PL, noe som kanskje vil sette ham foran Cavalieri i køen. Hvorfor tror du vi vil kjøpe Hennessey? Vi vil selvfølgelig selge Cavalieri og kjøpe en dårligere Hennessey. De som ikke forstår hvorfor burde sette seg inn i tingenes tilstand. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) LilleJo:Liverpool har benektet at det er hold i de ryktene. Endret 29. juni 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 LilleJo:Liverpool har benektet at det er hold i de ryktene. Riktig riktig. Var det eg lurte på. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Tror Cavalieri skal selges, han er for god til å sitte på benken ivertfall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Hodgson har satt siktet mot Cole, samt å holde Torres og Gerrard i klubben. Han har også lyst på venstrebacken Figueroa til Wigan. Jeg var temmelig sikker på at Insua ikke kommer til å spille fast under Hodgson, og om Figueroa hentes, så kan det fort bli en realitet. Kilder hentet fra Daily Mirror. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Som det skrives, Hodgson har kun en senior venstreback og det er Insua. Helt klart den posisjonen som må forsterkes først. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Tror Cavalieri skal selges, han er for god til å sitte på benken ivertfall. Antar at det har noe med denne "Homegrown" kvota som skal tre ikraft etterhvert. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Ser vi blir linka til Dzeko. Hadde vært sweet! Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Paul Scharner ersatter Javier Macherano? Fra TT.com: Paul Scharner is set for talks with Liverpool next week over a free transfer to Merseyside, with his agent saying it would be a 'dream move'. If the deal is to be successful, Scharner could possibly fill the void left by defensive midfielder Javier Mascherano should the Argentine depart. "Roy Hodgson and Paul Scharner - this is a special relationship," said Scharner's agent, Valentin Hobel. "Hodgson thinks that Paul's strengths in midfield are better than his attributes in central defence. "Liverpool would be a dream, of course, but we are in contact with several clubs. Because he is a free transfer, he can choose." Hvis vi henter inn Paul Scharner på Free Transfer og selger Javier Macherano for £26-30M og kan bruke alle de midlene på andre spillere tror jeg vi kommer styrket ut av handelen. Med rutinerte Scharner på plass, kan Lucas få sine sjanser og om et par år gå inn å ta over DM fast. Pengene som Hodgson har fått til transfers (ryktes å være £10-12M) sammen med salg av Macherano burde kunne gi oss 3-4 gode spillere. Da vil jeg ha inn venstreback, venstreving, spiss og en spiller til. Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Om vi selger Mascherano så kommer vi neppe til å få bruke di pengene på nye spillere, kommer nok til å gå til banken. 2 Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Henger meg på SkagenK, synes det er merkverdig hvis dere får alle midlene fra et slikt salg til nye transfers - Liverpool har jo tross alt opperert med Champions League-deltagelse denne sesongen. Dere fikk nettopp en spiller i fjor sommer pga dette Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 (endret) ¤ Palermo byr £3-4M for Lucas For en slik sum mener jeg vi burde beholde den talentfulle brasilianer og bruke de neste 2 årene til å omskolere Lucas Leiva 100% til en DM. Selger han gjerne for £6M+. ¤ Gerrard blir for dyr for Real Madrid Mourinho innrømmer at han fortsatt liker Gerrard, men mener at en pris på drøye 60 millioner pund er i meste laget. Hvis vi har gitt en pris antydning på svimlende £60M for Gerrard er jo dette et meget godt tegn. Han er ikke til salgs om vi ikke får en fantasisum for han. Jeg mener vi burde selge om vi får £40M+ og kan bruke 100% på nye spillere. ¤ Hodgson ute etter Steven Defour Den 22 år gamle midbanespilleren er en av Belgias største talenter, men ryktes å være på vei bort fra Standard Liege. Playmakeren var mye skadet ifjor og spilte bare rundt 15 kamper ifjor (uggh). Endret 12. juli 2010 av YNWA32 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå