Gå til innhold

Liverpool: Overgangstråden - rykter, spekulasjoner og ønsker

Varmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Hvorfor i alle dager vi vurderer å hente Hennessey er meg en gåte, så lenge vi har Reina i mål, Cavalieri på benken og Gulacsi på reservelaget. Setter Hennessey mellom de to sistnevnte i kvalitet. Han er dog ung og har erfaring fra PL, noe som kanskje vil sette ham foran Cavalieri i køen.

Forøvrig er jeg meget tvilende til at vi forsøker å kjøpe spillere mens vi er uten manager (som i at jeg ikke tror på ryktene). Hvis ny manager er rett rundt hjørnet, tror jeg ikke han blir spesielt fornøyd om 4-5 millioner pund av transferbudsjettet er borte fordi "noen" mente at vi trengte ny keeper.

Uansett holder jeg fortsatt på at vi bør se på Rubin Kazans Cristian Ansaldi, evt bytte ham med Riera. (eller player-plus-cash).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Forøvrig er jeg meget tvilende til at vi forsøker å kjøpe spillere mens vi er uten manager (som i at jeg ikke tror på ryktene). Hvis ny manager er rett rundt hjørnet, tror jeg ikke han blir spesielt fornøyd om 4-5 millioner pund av transferbudsjettet er borte fordi "noen" mente at vi trengte ny keeper.

.

Ryktene tilsier at Hogdson blir klar på torsdag som ny manager.

Lenke til kommentar

Hvorfor i alle dager vi vurderer å hente Hennessey er meg en gåte, så lenge vi har Reina i mål, Cavalieri på benken og Gulacsi på reservelaget. Setter Hennessey mellom de to sistnevnte i kvalitet. Han er dog ung og har erfaring fra PL, noe som kanskje vil sette ham foran Cavalieri i køen.

Hvorfor tror du vi vil kjøpe Hennessey? Vi vil selvfølgelig selge Cavalieri og kjøpe en dårligere Hennessey.

De som ikke forstår hvorfor burde sette seg inn i tingenes tilstand.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

LilleJo:Liverpool har benektet at det er hold i de ryktene.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Hodgson har satt siktet mot Cole, samt å holde Torres og Gerrard i klubben. Han har også lyst på venstrebacken Figueroa til Wigan. Jeg var temmelig sikker på at Insua ikke kommer til å spille fast under Hodgson, og om Figueroa hentes, så kan det fort bli en realitet.

Kilder hentet fra Daily Mirror.

Lenke til kommentar

Paul Scharner ersatter Javier Macherano?

Fra TT.com:

Paul Scharner is set for talks with Liverpool next week over a free transfer to Merseyside, with his agent saying it would be a 'dream move'.

If the deal is to be successful, Scharner could possibly fill the void left by defensive midfielder Javier Mascherano should the Argentine depart.

"Roy Hodgson and Paul Scharner - this is a special relationship," said Scharner's agent, Valentin Hobel.

"Hodgson thinks that Paul's strengths in midfield are better than his attributes in central defence.

"Liverpool would be a dream, of course, but we are in contact with several clubs. Because he is a free transfer, he can choose."

Hvis vi henter inn Paul Scharner på Free Transfer og selger Javier Macherano for £26-30M og kan bruke alle de midlene på andre spillere tror jeg vi kommer styrket ut av handelen. Med rutinerte Scharner på plass, kan Lucas få sine sjanser og om et par år gå inn å ta over DM fast.

Pengene som Hodgson har fått til transfers (ryktes å være £10-12M) sammen med salg av Macherano burde kunne gi oss 3-4 gode spillere. Da vil jeg ha inn venstreback, venstreving, spiss og en spiller til.

Lenke til kommentar

news_banner_020710.jpg

¤ Palermo byr £3-4M for Lucas

For en slik sum mener jeg vi burde beholde den talentfulle brasilianer og bruke de neste 2 årene til å omskolere Lucas Leiva 100% til en DM. Selger han gjerne for £6M+.

¤ Gerrard blir for dyr for Real Madrid

Mourinho innrømmer at han fortsatt liker Gerrard, men mener at en pris på drøye 60 millioner pund er i meste laget.

Hvis vi har gitt en pris antydning på svimlende £60M for Gerrard er jo dette et meget godt tegn. Han er ikke til salgs om vi ikke får en fantasisum for han. Jeg mener vi burde selge om vi får £40M+ og kan bruke 100% på nye spillere.

¤ Hodgson ute etter Steven Defour

Den 22 år gamle midbanespilleren er en av Belgias største talenter, men ryktes å være på vei bort fra Standard Liege. Playmakeren var mye skadet ifjor og spilte bare rundt 15 kamper ifjor (uggh).

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...