SpongeFrog Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Morsomt at du sammenligner han med en back som knapt har spilt https://www.youtube.com/watch?v=OZbCSE7uxvQ kan du definere sammenligning? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Noen her skrev at Coutinho er oppskrytt, du begynner å prate om Varela, en spiller som til dagligdags spiller for United sitt reservelag. Det kan bety at du mener at Coutinho ikke er den som er oppskrytt, men Varela. Eller så kan det bety at Coutinho ikke er oppskrytt fordi han fintet ut Varela, en reservelagsspiller. Hvis det er målestokken så er han indeed oppskrytt. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Coutinho er oppskrytt uansett. Tror hun er søsteren til Cautinho Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 1. juni 2016 Del Skrevet 1. juni 2016 Pepe Reina tilbake til Liverpool som midlertidig førstekeeper? Tja.. Hadde vel fungert bedre enn kombinasjonen Karius - Mignolet.. Karius - Pepe. Karius har nok mer å lære av Pepe enn av Mignolet. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. juni 2016 Del Skrevet 1. juni 2016 Mildt sagt rart rykte. Pepe Reina er kvalifisert til CL med det beste Napoli-laget på veldig mange år og er førstekeeper der. Hvorfor skal han gå til Liverpool? Napoli må vel ha en bedre erstatter klar. Ellers forstår jeg ingenting. Reina har jo kontrakt til 2018 også. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 1. juni 2016 Del Skrevet 1. juni 2016 Pratet med mitt "orakel" i dag, han tror fortsatt at Götze kan komme. Sa også at Gerrard muligens kom tilbake til høsten. Til trenertimet. Hjemlengsel. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 1. juni 2016 Del Skrevet 1. juni 2016 Orakler snakker alltid sant. Spørsmålet er om jeg har tolket riktig. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. juni 2016 Del Skrevet 1. juni 2016 Haha, det absolutt verste som kan skje Liverpool er at Steven Gerrard begynner å blande seg inn i trenerteamet. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Gerrard er ferdig i Liverpool og han avsluttet ved å drite seg ut og skuffe fansen. Det satt punktum for en stor karriere. Litt trist, men Gerrard har ikke noe å gjøre i Liverpool sitt trenerteam. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Pierre-Emil Højberg til Liverpool fra Bayern? Det hadde vært et superkjøp. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Han ble egentlig et år eller to for lenge i klubben. Stygt sagt, men slik føles det. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 Hvorfor gjør det noe at han kommer tilbake i trenerteamet? Greit nok at han spilte i Liverpool litt for lenge, men tror det kunne vært bra å ha han i støtteapparatet. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 (endret) Det ryktes at Klopp og Liverpool er interessert i Niklas Süle, noe som hadde vært et fantastisk kjøp, og helt sikkert en bra match og noe Klopp og Liverpool kan ordne og få til. Isåfall er denne overgangen rimelig bankers. Får bare håpe det går i orden så snart som mulig, slik at man slipper å bekymre seg for at andre klubber skal fatte interesse. Uansett er nok Klopp og den unge Tyske spilleren en perfect match i en klubb som Liverpool. Fyren er 1.95 høy og en kjempe i midtforsvaret, 20 år gammel. Akkurat hva Liverpool trenger. En mulig og farlig konkurrent i kampen om underskriften er Dortmund. Endret 3. juni 2016 av zeebra Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 McLaughlin ferdig i klubben. En spiller jeg har sett og lest minimalt om, men ut fra det jeg leser nå var han veldig langt fra å noen gang spille seg inn på A-laget. En grei spiller å bli kvitt med andre ord. Lenke til kommentar
Raude Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 (endret) Spillere jeg har mest tro på i tilfeldig rekkefølge: Sturridge (26) - verdensklasse om han klarer å holde seg skadefri, det har han nå bevisst uttalelige ganger. Origi (21) - ung og lovende, verdien sin har han bevisst i avslutningen av sesongen. Han har alle de egenskapene Klopp har behov for, tror jeg. Firminio (24) - jeg tror han er allerede på nivå med Coutinho og har et stort potensial. Coutinho (23) - litt ustabil iblant, men han er en klassespiller han óg. Den lille magikeren. Can (22) - ung og lovende, har bra fysikk, og kan bli den neste Pogba? Sakho (26) - han er en kriger og holder et høyt nivå, men jeg ble usikker på arbeids-mentaliteten hans etter at han ble avslørt for å bruke slankepiller. Jeg håper imidlertid at han blir frikjent og begynner å jogge mer istedenfor å bruke lettvinte veier for å holde formen. Jeg liker at han har en relativ god pasningsfot som sentral forsvarer, det har verken Lovren eller Skrtel. Milner (30) - den eldste gutten i flokken. Jeg var veldig skeptisk til han i begynnelsen av sesongen, men jeg må si at han var etter min mening en av de viktigste brikkene i laget. Han har kanskje ikke teknikk, men arbeidskapasiteten hans har vært enorm. Han hadde flest målgivende pasninger i laget noe som bekrefter arbeidskapasiteten hans, mener nå jeg. I tillegg har han erfaring og vinnermentaliteten mange andre i laget har behov for og det er han, og ikke Henderson som burde vært den faste kapteinen i laget. Øvrige spillere har enten ikke spilt, spilt for få kamper eller ikke overbevisst meg som verdige XI-spillere. Jeg avventer med vurdering av Clyne (25), Lovren (26) og Lallana (28), men anser dem som potensielle XI-spillere. Jeg betrakter de ovenstående spillere som kjernen i klubben og håper Klopp klarer å beholde samtlige, men får vi stort nok bud for Coutinho sier jeg ikke at vi skal si nei til det dersom vi klarer å hente en annen klassespiller. Jeg tror ikke han holder Suarez nivå og er uerstattelig. Den største skuffelsen i overgangsmarkedet til nå har vært Gøtze-miss for min del. Endret 5. juni 2016 av Immateriell Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 Spillere jeg har mest tro på i tilfeldig rekkefølge: Sturridge (26) - verdensklasse om han klarer å holde seg skadefri, det har han nå bevisst uttalelige ganger. Origi (21) - ung og lovende, verdien sin har han bevisst i avslutningen av sesongen. Han har alle de egenskapene Klopp har behov for, tror jeg. Firminio (24) - jeg tror han er allerede på nivå med Coutinho og har et stort potensial. Coutinho (23) - litt ustabil iblant, men han er en klassespiller han óg. Den lille magikeren. Can (22) - ung og lovende, har bra fysikk, og kan bli den neste Pogba? Sakho (26) - han er en kriger og holder et høyt nivå, men jeg ble usikker på arbeids-mentaliteten hans etter at han ble avslørt for å bruke slankepiller. Jeg håper imidlertid at han blir frikjent og begynner å jogge mer istedenfor å bruke lettvinte veier for å holde formen. Jeg liker at han har en relativ god pasningsfot som sentral forsvarer, det har verken Lovren eller Skrtel. Milner (30) - den eldste gutten i flokken. Jeg var veldig skeptisk til han i begynnelsen av sesongen, men jeg må si at han var etter min mening en av de viktigste brikkene i laget. Han har kanskje ikke teknikk, men arbeidskapasiteten hans har vært enorm. Han hadde flest målgivende pasninger i laget noe som bekrefter arbeidskapasiteten hans, mener nå jeg. I tillegg har han erfaring og vinnermentaliteten mange andre i laget har behov for og det er han, og ikke Henderson som burde vært den faste kapteinen i laget. Øvrige spillere har enten ikke spilt, spilt for få kamper eller ikke overbevisst meg som verdige XI-spillere. Jeg avventer med vurdering av Clyne (25), Lovren (26) og Lallana (28), men anser dem som potensielle XI-spillere. Jeg betrakter de ovenstående spillere som kjernen i klubben og håper Klopp klarer å beholde samtlige, men får vi stort nok bud for Coutinho sier jeg ikke at vi skal si nei til det dersom vi klarer å hente en annen klassespiller. Jeg tror ikke han holder Suarez nivå og er uerstattelig. Den største skuffelsen i overgangsmarkedet til nå har vært Gøtze-miss for min del. Hvordan kan du avvente med clyne? glatt den beste backen vi har hatt på evigheter, Solid og eneste spilleren som presterte jevnt bra i hele sesongen, var ikke mange dårlige kamper han leverte, hadde vi hatt 2 clynes så tror jeg vi hadde vunnet begge finalene faktisk da det ikke hadde involvert en venstreback som aldri var i posisjon. (hadde hjulpet med en mer solid keeper naturligvis) Lovren har virkelig tatt mange steg opp og ser på han som en klassestopper om han får en hel preseason under klopp. Lallana er jeg også usikker på, får vi ett knallbud så skal vi ikke nøle med å selge, men han har en god verdi i vår spillestil så beholder han gjerne en sesong til der også han får vise seg frem etter en preseason med klopp, har jo tatt ett steg opp i år men føler han mangler det siste lille. Enig med Gotze missen, utrolig leit, bare å gi alt vi har for Reus da etter vi har skaffet VB og en til midtbanespiller xD Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 Då var ryktene i gang igjen med Higuain. Ser ikkje heilt at dette skal gå i mål, men når Klopp blir observert ilag med broren til Higuan på Copa America, då skjønner en jo at ryktene begynner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå