Giallorossi Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Heng deg opp i eksemplet, men håper du ser poenget. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Selvfølgelig. Synes bare det var rart at han iallefall ikke var nevnt med et ord til tross for at det muligens er urealistisk Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Ser den, kanskje selv YNWA har sine begrensninger? Men Santon har ikke akkurat vært hyppig linket. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Kan ikke argumentere mot det. De Rossi har blitt linket bort, gidder jeg i det hele tatt å engasjere meg rundt det? Nei... Du hevdet jo også at dette rundt Alberto Aquilani også bare var rykter. En ekte Romanista som ikke ville forlate den evige stad. Hvor spiller han idag? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Hvor mange ganger skal du dra opp den? Hvor mange ganger skal jeg forklare det for deg? For forhåpentligvis siste gang (Selv om jeg har liten tro på det); Roma hadde en begredelig sesong i forifjor, Champions League plassen røyk, noe styret hadde regnet med iforhold til økonomien (Sommeren før den sesongen handlet vi på nesten lik linje som vi gjorde under Capello, vi vet alle hva som skjedde etter at den æreløse Italienere forlot oss). For at budsjettet ikke skulle bli blodrødt, og nok en gang skulle få økonomiske problemer, måtte vi selge en av våre spillere. Da begynte vi å leite etter den spilleren som hadde best markedsverdi som det ikke var hensynsløst å selge. Mange alternativer kom opp, men det var tydlig og åpenbart at den defensive midtbanen vår var veldig godt besatt, 4 fantastiske fotballspillere i en og samme posisjon. Ryktene svirret stort sett om Matteo Brighi. Han hadde en kanon sesong og markedsverdien hans lå på mellom £6-8 millioner. På langt nær godt nok iforhold til å dekke det vi allerede hadde forskuttert med sesongen før. Flere måtte selges. Styret begynte da å se etter andre alternativer, en bedre løsning sådan. Etterhvert kom vår lille prins navn opp. Ilikhet med Brighi hadde også han hatt en fantastisk sesong, selv om han var skadet i store deler av vår sesongen. Med en markedsverdi på hele £20 millioner ble det etterhvert klart at dette var et reelt alternativ. Det umulige ble mulig. Alle Romanista's øyer ble litt vridd den dagen avgjørelsen falt. Uansett hvor omdiskutert Aqui var i sin tidligere alder. Hvem var det da som tok avgjørelsen? Styret, ikke Aquilani. Som du forhåpentligvis har fått med deg så gikk De Rossi ut å sa han kunne ofre seg for klubben hvis økonomien var såpass skak kjørt som den var når Aqui dro, akkurat det gjorde Aqui. Han ofret seg. Som så mange andre tidligere Romere og antatte Romere har gjort. Bare som et lite bevis på at Aquilani er Romer, så ser du at han ikke ønsker å gå til Juventus, det er ikke et alternativ. Uaktuelt. Hva som har skjedd oppi nord har han fått inn med morsmelka. Eneste reele alternativet, ved siden av Roma selvsagt, er Fiorentina. Selv om Roma-by og Firenze-by historisk sett har vært på kant, spesielt på 1600-tallet med Medici-familien, så har byene hatt en fin tone i ettertid ("Fin" tone). Tydeligere går det ikke an å få det frem. Muligens ser du det som en bortforklaring av noe slag i den innsnevra og trangsynte verdenen din, men vis du leser så burde selv du få et annet bilde av det nå. Endret 2. juni 2010 av Giallorossi Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Hvor mange ganger skal du dra opp den? Hvor mange ganger skal jeg ....snipp hmmmm så det du sier er at spesielle omstendigheter gjør at spillere som egentlig ikke vil bli solgt faktisk kan gjøre en "utenkelig" overgang? stemmer dette? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Selvsagt, det er ingen lovverk som hindrer for det. Noe mer du vil vite? Men men, jeg skjønner at du må argumentere for propogandaen du fører på dette forumet; At det faktisk er mulig å hente alle de spillerne du linker at både skal hitt og ditt. Men for de mer opplyste er det faktisk mulig å utelukke visse overganger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Rafa er nå offisielt Inter trener. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Inter og Rafa vuderer å by på Kuyt og Mascherano for 33mill pund. Blir mer og mer sikker på at Javier drar i sommer i grunn, og Kuyt har for mange shortcommings igrunn. Blir trist å miste to av våre desiderte arbeidsjen(eller Kuyt kan telles som to arbeidsjern alene) men mulig det er på tide å la Kuyt gå. Det optimale hadde vært å fått cash+spillere i bytte for de to, om mulig kaptialt fra spillesalg går direkte til lånet. Kilde: http://www.imscouting.com/global-news-article/Inter-Milan-consider-33m-double-bid-for-Liverpools-Kuyt-and-Mascherano/8235/ Endret 10. juni 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Som jeg sa i den andre tråden, kan ikke se for meg Kuyt spille i Italia. Men klager ikke hvis vi må la han gå. Mascherano derimot. Går han så kommer Lucas til å være bankers på midtbanen, og det vil vi ikke ha noe av. Går Kuyt så må vi ha inn noen på høyresiden, siden det er der Kuyt stort sett har spilt siste åra. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Du glemmer en viktig ting angående Lucas: Benitez er ikke i klubben lenger... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Om Kuyt passer inn i Italia eller ikke er noe jeg ikke bekymrer meg over. Må uannsett ha ny høyre ving uavhenging om Kuyt blir eller ikke. Tror med ny manager at Lucas ikke blir bankers,men at det (om Masche drar,noe han i all sannsynlighet gjør) kjøpes inn en midtbanespiller. Selv om Lucas+Aquiliani\offansiv midtbane ikke er verdens undergang. Samt kan fort hende Liverpool får en ny formasjon nå som Rafa er borte. Endret 10. juni 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Om Kuyt passer inn i Italia eller jeg er ikke noe jeg bekymrer meg over. Slutte å drikke og lese til eksamen nå Daniel Kuyt passer nok bra inn i deg vil eg tro! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Kan jo skjønne Masche om han vil bort når familien ikke trives og sånne ting. Kuyt kan vi godt selge synes jeg. Et salg på £33M for de to synes jeg ikke er så ille. Vil vel tilsi en rundt £10M for Kuyt bare, så jeg ville vært fornøyd. Men som dere andre sier så må vi få inn noen andre så vi ikke bare har Lucas der. Trenger ikke nødvendigvis en DM, men hvertfall en ny sentralt. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Du glemmer en viktig ting angående Lucas: Benitez er ikke i klubben lenger... Har en følelse av at Lucas har kommet for å bli. :!: Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Lucas blir stor neste sesong, bare vent å sjå Han tar over for Masche og vise kva han er god for Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Inter og Rafa vuderer å by på Kuyt og Mascherano for 33mill pund. Hvis den nye manager får alle penger fra spillersalg og vi ikke får penger fra nye eiere så er Macherano den beste spilleren vi kan selge. Forskjellen på han å Lucas er ikke i nærheten av gapet mellom noen av de andre stjernene våre og en eventuell erstatter. Tenker også at både Kenny D, Roy Hodgson og eventuelle ny britisk manager vil spille 4-4-2 / 4-4-1-1. Der passer ikke Dirk Kuyt like godt inn etter alle årene som ving i 4-2-3-1. Men jeg mener vi burde klare å få £28-30M for Macherano, Kuyt burde ha en pris på £6-8M. Så jeg skulle gjerne sett at budet gikk opp fra £33 til nærmere £36M. Eventuelt prøvd oss med en frekkis og sagt £28M + Balotelli eller £36M i cash up front deal. Da kan Lucas erstatte Macherano og vi få inn Balotelli som sammen med Jovanovic og N`Gog skal sammen med Torres være våre 4 spisser neste sesong i 4-4-2. Da sitter vi igjen med £28M + 6M (Riera) = £36M for å styrke venstrekant og hente inn 1-2 forsvarere. Kan på den måten svekke defensiv midtbane men totalt sett styrke både laget og troppen. Benitez har vel ikke brukt for Balotelli hvis de skal spille med 1 spiss. Da blir det Milito/Eto`O som tar "Torres" plassen. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) Men som dere andre sier så må vi få inn noen andre så vi ikke bare har Lucas der. Trenger ikke nødvendigvis en DM, men hvertfall en ny sentralt. Lucas er mer en god nok i den defensive midtbaneposisjonen. Problemet er bare at han kun spilte der i 6-7 kamper sist sesong. Men kjøp gjerne inn Cattermole (£8-12M) eller en O`Hara (£5-7M). Mener begge disse hadde vært gode BRITISKE løsninger med tanke på at vi ikke kan pøse ut penger på en verdensklasse DM som Macherano faktisk er. Vi burde også få inn mer britiske spillere inn i laget mener nå jeg. Hvis vi vil erstatte Macherano med en utenlandsk billig løsning så mener jeg vi burde kikke på Mahamadou Diarra fra Real Madrid. Burde være mulig å få han for £7-9M. Han er 29 år og har over 250 kamper fra Hollandsk, Fransk og Spansk toppserie. Sammen med 50+ landskamper. = solid løsning. Endret 12. juni 2010 av YNWA32 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Noen fra Vm Liverpool bør vudere å hente? (som i ukjent spiller, ikke Ronaldo lizm) Ikke mye rykter å går nå i VM, Yossi avgang eneste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå