Gjest Slettet+3165 Skrevet 24. juli 2015 Del Skrevet 24. juli 2015 Mulig jeg ikke tar spøken din, SpongeFrog, men jo, øyenbryn vokser da ut igjen? Du er ikke den eneste. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 24. juli 2015 Del Skrevet 24. juli 2015 Mulig jeg ikke tar spøken din, SpongeFrog, men jo, øyenbryn vokser da ut igjen? normalt sett ja, men i noen tilfeller vokser dem faktisk ikke ut igjen. Kjenner en som tok øyenbryna å han fikk så tynne bryn at det så ut som han ikke hadde noe der. Lenke til kommentar
Tranceformation Skrevet 24. juli 2015 Del Skrevet 24. juli 2015 Lurer på hva Brendan tenker om Lallana og Can. Blir det for offensivt med Lallana, og mindre defensiv trygghet? Med Lallana i startoppstillingen får man 3 meget kreative rett bak Benteke. Regner med Milner og Henderson er bankers sentralt. Med Coutinho og Firmino foran og Big Ben på topp. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 24. juli 2015 Del Skrevet 24. juli 2015 Tipper vi kan kjøre noe ala Henderson, Milner; Lallana, Coutinho, Firmino; Benteke/Sturridge mot svak motstand. Mot sterkere motstand blir det for svakt defensivt.. 1 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 25. juli 2015 Del Skrevet 25. juli 2015 http://www.liverpool.no/Nyheter/Niv-firelag-vil-redde-karrieren-til-Balotelli.aspx Tidenes overraskelse hvis Balo går med på dette Lenke til kommentar
Espp Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 Ser at flere franske aviser sier at Liverpool vil øke budet på Lacazette. Har dere lagt inn bud? Kan ikke fatte at dere skal handle inn flere spisser hvis det er tilfelle Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 Heter Silly Season tross alt. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 Neeei! Jeg tror på alt, ikke noe morro å være negativ å tro at ingenting stemmer Lenke til kommentar
Tranceformation Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 Med salg av Sterling og evt Balo, Borini, Lambert og Enrique, så skal det være bra med peng å rutte med. At mourinho sier lpool er et kjøpelag er jo bare morsomt, iallfall at kommentaren er mourinhos! Dersom man regner tilgjengelig peng + salg av Sterling, så er det jo ikke så gale! Håper på flere signeringer! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Det var veldig eventuelt også. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Vi blir vell å ende opp på 8-10 nye spillere iår også.. LFC lærer aldri Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Problemet er ikke at vi kjøper 8-10 nye spillere, problemet er at lagets viktigeste/beste spiller blir solgt etter hver sesong. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Selvfølgelig er det et problem. Men vi trenger ikke 8-10 nye spillere iår. Vi kunne holdt oss til Benteke, Firminho, V-Back og en klassespiller til maybe - ala Reus. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Helt enig, kvalitet over kvantitet. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Helt uenig i Liverpool sitt tilfelle. Gammel stamme kombinert med salg av daukjøtt.Mange mener Ings er et unødvendig kjøp - jeg mener det er helt innenfor. Gutten er bare 23 år og vist eg at han takler PL godt. Skjønner at de fleste vil se Sturridge og Benteke, og det er kanskje det sterkeste paret, men her kan virkelig Ings supplere en av de.Det er greit å ha en bred stall når man skal være med å kjempe om alt... Lenke til kommentar
Tranceformation Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 (endret) En kan forstå at Rodgers ønsker store forandringer. Flere av kjøpene hans eller komiteens signeringer har ikke slått til. Denne sesongen må Rodgers utrette noe, og da forstår jeg meget godt hvorfor han gjør mange signeringer. At vi roper på store navn er jeg tilhenger av, men jeg er allerede tilfreds med overgangsvinduet. Vi har forsterket alle posisjoner vi slet med ifjor. Har fremdeles tro på en stjernesignering. Tror også det er viktig å hente en spiller som går rett inn og erstatter Sterling. Pedro har vært linket, Lacazette også.. Endret 28. juli 2015 av Tranceformation Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Tror nok mange ser på Firmino som Sterling-erstatteren Lenke til kommentar
Tranceformation Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Mulig det, men Firmino er vel egentlig tiltenkt en rolle mer sentralt bak Benteke. Kan hende at Ibe også har imponert såpass i pre-season at han går rett inn i start11. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Med en Lallana som kommer til å gjøre det langt bedre enn i fjor, Firmino inn og Ibe som er et sinnsykt talent så kommer ikke jeg til å savne Sterling. I allefall ikke slik Sterling spilte siste halvdelen av fjorårs sesongen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå