Schneiderlin Skrevet 19. juli 2015 Del Skrevet 19. juli 2015 var vel det falcao kostet dere på lån Falcao er konge, blir toppscorer i PL neste sesong Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 19. juli 2015 Del Skrevet 19. juli 2015 var vel det falcao kostet dere på lån Falcao er konge, blir toppscorer i PL neste sesong https://vine.co/v/OLbwUQaxr1B Haha sikkert Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 Salah er en god spiller, er dog usikker på om jeg vil ha han etter det som skjedde sist gang http://gfycat.com/CompleteUncomfortableFossa Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 Blir vel litt for enkelt å linke til en situasjon, det kan jeg også. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 Tirsdag 21. juli Nyopprykkede Norwich skal ha gjort henvendelser til Liverpool angående Rickie Lambert og ventes opp med et nært forestående bud. West Bromwich, Bournemouth og Aston Villa er også med i kampen om å sikre seg 33-åringen. Daily Mirror Real Madrid skal ha vist interesse for Marco Reus, som tidligere har vært linket til Anfield og Liverpool. Hvis en av stjernene Ronaldo, Bale eller Benzema forlater Bernabeu i sommer vil Reus være førstevalget. Liverpool Echo Lazio skal være beredt til å prøve seg på et friskt forsøk i å få Mamadou Sakho på lån neste sesong. Dette med tanke på senere permanent overgang. Sakho har to år igjen av sin kontrakt med Liverpool og kjemper for tiden med Dejan Lovren om å sikre seg midtstopperplassen ved siden av Martin Skrtel. La Lazio Siamo Noi Alvaro Arbeloa kan være på vei ut av Real Madrid. Den 32-årige backen som spilte på Anfield i 2007-09 har fått tilbud fra MLS i Amerika, men kan bli fristet av et tilbud fra Liverpool som er noe tynt dekket på backplassene. I så fall ventes de røde å prøve å få ned en antatt prislapp på £3,5M. realmadridnews.com Lambert ser ut til å gå ut døren, noe som ikke er så overraskende. Lån av Sakho er vel det rareste jeg har hørt på rykte-siden så langt. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 Utlån av Sakho var originalt. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 22. juli 2015 Del Skrevet 22. juli 2015 Hvorfor er ikke Firmino med på friendly kampene deres? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 22. juli 2015 Del Skrevet 22. juli 2015 Hvorfor er ikke Firmino med på friendly kampene deres? Ferie etter Copa America. Er visst på plass i UK nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. juli 2015 Del Skrevet 22. juli 2015 Samme med llori, Couthino og can. Balotelli, Enrique og borini er ikke med pga de skal selges. Brendan Rodgers hevder at balotelli fremtid ligger i sine egne hender. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 22. juli 2015 Del Skrevet 22. juli 2015 Fatter ikke hva Enrique har gjort galt! fs Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 22. juli 2015 Del Skrevet 22. juli 2015 Ikke jeg heller, han er da mye bedre enn Moreno. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 22. juli 2015 Del Skrevet 22. juli 2015 Enrique var sinnsykt god en periode. Problemet er jo at han er skadet hele tiden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. juli 2015 Del Skrevet 22. juli 2015 Skadet i to sesonger straight bortimot. Irriterende at det tar så lenge før benteke bekreftes Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 22. juli 2015 Del Skrevet 22. juli 2015 sorry ass, men benteke medical tar for lang tid. Noe da må være galt. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 22. juli 2015 Del Skrevet 22. juli 2015 (endret) Onsdag 22. juli Xabi Alonso (33) er aktuell for et sensasjonelt comeback i Liverpool. Baskeren har bare ett år igjen av kontrakten med Bayern München, og han holder kortene tett til brystet vedrørende fremtiden. Liverpool skal være blant klubbene som følger situasjonen hans tett. Metro Endret 22. juli 2015 av Nettels Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 22. juli 2015 Del Skrevet 22. juli 2015 Alonso blir alltid linket til oss, er nok ikke noe hold i de ryktene. Hadde selvfølgelig vært kult, selv om han ikke er den spilleren han var for 3-4 år siden. Åpnet bra for BM, men ble dårligere utover i sesongen. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 Jeg ville gitt ett øyebryn for å se Alonso på Anfield igjen. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 Jeg ville gitt ett øyebryn for å se Alonso på Anfield igjen. Mange som tar øyenbrynene som en del av en spøk eller ett veddemål. gues what they never grow out! GLHF in life! Lenke til kommentar
G27 Skrevet 24. juli 2015 Del Skrevet 24. juli 2015 Mulig jeg ikke tar spøken din, SpongeFrog, men jo, øyenbryn vokser da ut igjen? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå