Jakobk Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 Linken fungerer ikke, prøv denne Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Liker at Ibe valgte å droppe flere dager av ferien sin for å trene avslutninger med King Kenny Likte også at Kenny kom med fly og var tilstede et par timer etter de ringte han for å spørre om han stilte opp ^_^ Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Liker at Ibe valgte å droppe flere dager av ferien sin for å trene avslutninger med King Kenny Likte også at Kenny kom med fly og var tilstede et par timer etter de ringte han for å spørre om han stilte opp ^_^ Viser pågangsmot og vilje. Jeg liker det. Ibe kan bli en virkelig god spiller! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Liverpool are on the verge of completing a €25million move for Inter star Mateo Kovacic, according to reports in Croatia. The news was corroborated by ESPN reporter Ricardo Ortiz who relayed the information initially published by Croatian media outlet Jutarnji. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Hadde vi fått Kovacic, Tevez, Montoya og Milner, så hadde jo ikke transfervinduet vært så galt, nei! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 De signeringene der hadde vært spennende. Tevez passer vel forholdsvis godt inn i filosofien til BR og. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Tviler på at Tevez forlater Juventus, og om han gjør det, så tviler jeg på at han velger Liverpool. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Tja. Ryktene går nå om at Tevez er ferdig i Juventus og at Liverpool, Atlético Madrid og Boca leder kampen om å signere han. Men, det er jo silly season, så hvor det troverdig det er... Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Man vet jo aldri, og om det er en spiller som kunne ha spilt for alle toppklubbene i PL, så må det jo nesten være Tevez. Bare å prøve å hente, skal vel være riktig spillertype også? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Man vet jo aldri, og om det er en spiller som kunne ha spilt for alle toppklubbene i PL, så må det jo nesten være Tevez. Hvis det er målet hans burde han jo ikke kaste bort tiden sin, men heller gå rett til Chelsea eller Arsenal. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Tror nok han er rimelig happy hos CL-toeren. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 (endret) Tror Boca er ganske utelukket egentlig. Ville vært snodig mtp. han fortsatt er dritgod og ikke SÅ gammel. Hvis han forlater kan jeg se han for meg i PSG. Liverpool må isåfall ha ei heftig lønning ventende på Tevez isåfall.. Endret 14. juni 2015 av Adrax Lenke til kommentar
CCola Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Carlos Tévez (31) kan bli Liverpool-spiller i sommer. Det skriver den spanske sportsavisen AS, som hevder at Juventus-angriperen vraker tilbud fra Atlético Madrid og gamleklubben Boca Juniors til fordel for Liverpool. 31-åringen kommer til å koste ti millioner pund. Silly-Season, men det er lov å håpe Hardtjobbene spiss, som vi vet leverer varene i PL. Jeg hadde jublet om han signerer Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Tror Boca er ganske utelukket egentlig. Ville vært snodig mtp. han fortsatt er dritgod og ikke SÅ gammel. Hvis han forlater kan jeg se han for meg i PSG. Liverpool må isåfall ha ei heftig lønning ventende på Tevez isåfall.. Han ville jo hjem til Argentina allerede i 2009/2010. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Boca er ikke utelukket. Tevez har ønsket seg hjem i mange år, og det var grunnen til konflikten i City. Han har vel barn og kone hjemme i Argentina, og det er nok tungt over tid å bare se dem av og til, samtidig som at reisen tar et døgn. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Tror Boca er ganske utelukket egentlig. Ville vært snodig mtp. han fortsatt er dritgod og ikke SÅ gammel. Hvis han forlater kan jeg se han for meg i PSG. Liverpool må isåfall ha ei heftig lønning ventende på Tevez isåfall.. Han ville jo hjem til Argentina allerede i 2009/2010. Hadde han virkelig trengt å dra hjem til Argentina hadde han dratt allerede for 4-5 år siden. Svært sjelden at en 31-åring på toppnivå tar karrieremessig selvmord med å dra til en klubb som Boca, uansett om familien er der. Han vil nok fortsette å konkurrere i og mot toppklubber sålenge han fortsatt kan. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 For alt vi vet overtalte kjærringa han sist for at han skulle tjene litt ekstra penger og vinne mer før han la opp. Hva Tevez tenker og gjør er det bare ham og familien som vet. Hadde ikke blitt sjokkert om en gift mann og pappa flyttet hjem etter 10 år borte for å få være lamme familien sin. Det er vel ikke så rart? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Tevez er en merkelig skrue, vet ikke om han selv vet hva han vil engang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå