Gå til innhold

Liverpool: Overgangstråden - rykter, spekulasjoner og ønsker

Varmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

YNWA32 ønsker han vekk, spilleren selv derimot har veldig lyst å bevise at han duger for Liverpool.

Rafa himself har ikke uttalt noe angående Aquiliani fremtid som jeg har lest i alle fall.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

guttorm: Ingen vet helt sikkert, men ryktene går om at han jobber undercover innad i Liverpools mer mørke sider og har dermed førstehåndsinformasjon om alt som skjer i klubben angående kjøp og salg og fakta rundt disse ryktene....

Forøvrig var han også aktiv i motstandskampen under andre verdenskrig.

Lenke til kommentar

Kan noen gi meg en god grunn til hvorfor man vil selge Aquilani?

Det burde da ikke være så vanskelig å se. Han har en god markedsverdi og har ikke innfridd rent spillemessig, skader eller ei. Det må selges for å kjøpes i deres leir, er det da så veldig rart at Aqui bør vurderes?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kan noen gi meg en god grunn til hvorfor man vil selge Aquilani?

Det burde da ikke være så vanskelig å se. Han har en god markedsverdi og har ikke innfridd rent spillemessig, skader eller ei. Det må selges for å kjøpes i deres leir, er det da så veldig rart at Aqui bør vurderes?

Ja jeg synes det når vi bruker £20M på en spiller vi VET er skada, for så å bli misfornøyd når han ikke innfrir og skal selge han sesongen etterpå. Dessuten synes jeg han løfta seg veldig siste del av sesongen. Får han tillit og spilletid er jeg 100% sikker på at han blir en viktig brikke for oss neste år. Selger vi han nå er det det mest meningsløse kjøpet/salget vi noensinne har gjort, til og med over Keane.

Lenke til kommentar

Er ikke uenig, men da dere solgte Xabi og hentet Aqui så hadde dere et helt annet utgangspunkt enn hva dere har nå. Som sagt så må dere selge for å kjøpe, ihvertfall viss dere ønsker større signeringer. Da gjelder det å finne en spiller som har en god markedsverdi og som ikke har livsviktig. Her kommer Aqui mildt sagt veldig godt ut.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Danielzu, Guttorm, Erlend og resten som mener vi burde beholde Aquilani:

Tror dere Benitez vil benke Lucas og spille med Macherano - Aquilani sentralt neste år?

Jeg håper Benitez velger å benke Lucas, men det er utopi å tro at Benitez vil benke en spiller som spilte mest av våre sentrale midtbanespillere samt var på banen i 35 av 38 PL kamper.

Hvis dere tror at Aquilani blir fast under Benitez så er det jo greit, men de av dere som ikke tror det:

Hva trenger vi mest? Aquilani på benken som backup for Lucas eller £15-18M til bruk på nye spillere?

Frem til det tidspunkt jeg tror at Benitez vil satse 100% på Aquilani så har jeg lyst til å bruke ressursene på andre måter en å ha en så dyr spiller på benken.

Lenke til kommentar

Hehe, det er jeg derimot veldig uenig i. Selv om årets sesong kan gi indikasjoner på det, så er nok Spanjolen smartere enn som så; Han kjøpte'n ikke inn som backup. Neste år vil han komme mye bedre tilrette, forhåpentligvis vil spillet bli mye mer rundt han, det er ihvertfall veldig viktig.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hehe, det er jeg derimot veldig uenig i. Selv om årets sesong kan gi indikasjoner på det, så er nok Spanjolen smartere enn som så; Han kjøpte'n ikke inn som backup. Neste år vil han komme mye bedre tilrette, forhåpentligvis vil spillet bli mye mer rundt han, det er ihvertfall veldig viktig.

Hva er da din forklaring på at Aquilani ikke ble brukt mer etter at hans 4 første ligastarter førte til 2 assists, 4 seire og 7-0 i målforskjell? Liverpool møtte bla 2 lag som endte over oss på tabellen.

Aquilani ble ikke brukt fast av Benitez. De 2 kampene han spilte 90 minutter i ligaen endte han opp med 1 mål + 4 assist. Liverpool vant begge kampene med totalt 8-1 i målforskjell. Alikevel er ikke dette nok til å satse på Aquilani som fast spiller.

Håper jeg tar feil, men jeg tror Lucas vil spille mer en Aquilani neste sesong.

Lenke til kommentar

Som sagt; Årets sesong kan gi indikasjoner på det, men et trent øye vet at en manager ikke henter inn en spiller til £20 millioner og settern på benken påfølgende sesong og neste.

Benitez var forsiktig med bruk av Aqui da han ikke har, men er et skademareritt. Han har sett hva Roma har gjort og lært av deres feil. Synes dette har vært utrolig lurt og relativt tøft gjort.

Uansett, som sagt tidligere; Dere har et helt annet utgangspunkt i år enn i fjor. Nå handler det ikke om Gull og grønne skoger, men Champions League-plass og helst medalje. EL gir også et håp om enda mer edelt metall.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Yossi kan være på vei til Chelsea for 6mill, men han er fremdeles glad i Liverpool. Ryktene tilsier at OM Rafa blir, drar Yossi. Men om Rafa forsvinner, bil Yossi fortsette i Liverpool.

Yossi er SÅ lei Rafa, og han er langt fra den første i spillergruppe til å irritere seg over manageren.

OM dette stemmer, hvem ønsker vi skal bli? Yossi eller Rafa?

En av linkene -> http://live4liverpool.com/view-from-the-kop/yossi-says-that-if-rafa-stays-then-he-will-go

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Yossi kan være på vei til Chelsea for 6mill, men han er fremdeles glad i Liverpool. Ryktene tilsier at OM Rafa blir, drar Yossi. Men om Rafa forsvinner, bil Yossi fortsette i Liverpool.

Yossi er SÅ lei Rafa, og han er langt fra den første i spillergruppe til å irritere seg over manageren.

OM dette stemmer, hvem ønsker vi skal bli? Yossi eller Rafa?

En av linkene -> http://live4liverpool.com/view-from-the-kop/yossi-says-that-if-rafa-stays-then-he-will-go

Når 4-5 spillere som er / har vært A-lags spillere har kommet på kant med Rafa, så sier det seg selv at han er en "Tom Nordlie" type.

Jeg håper Rafa drar (uten at vi trenger å betale han ut, ergo en klubb henter han). Men Yossi med sin alder kan gjerne også dra. Hvis vi legger om til 4-4-2 (ny trener) er han ikke lenger en nøkkel backup.

Lenke til kommentar

Rafael Benitez er forbannet og frustrert etter at han har fått beskjed om at han ikke får penger til spillerkjøp i sommer. Liverpool-manageren hadde et møte med administrerende direktør Christian Purslow i forrige uke, der spanjolen ikke fikk de forsikringene han var ute etter når det gjelder midler til spillerkjøp.

Denne beskjeden er stikk i strid med hva Tom Hicks fortalte media tidligere i uken, da deleieren hevdet at manageren ville få betydelige summer å rutte med på transfermarkedet i sommer.

Fikk jo først høre at eierne hadde gitt £30 millioner til spillerkjøp, så ble dette tallet justert til £5M.

Har på følelsen at situasjonen er så ille at vi skal være glade hvis vi får beholde stallen som den er idag og får forsterke med et par Free Transfer spillere.

Regner med 0 overganger på mer en £5M i sommer. Ser jo også ut til at hvis vi selger nøkkelspillere så får vi ikke bruke alle pengene på nye transfers.

Drømmen blir å beholde dagens stall og håpe på null skader neste sesong samt at 3-4 unggutter tar store steg. :innocent:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Det jeg har lest idag

*Fulham ønsker seg Aurelio

*Gerrard er på toppen til Real Madrids liste

*City vil kjøpe Zlatan, ergo gir de opp Torres

*Liverpool og Juventus kjemper om å kjøpe serberen Milos Krasic

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...