Gå til innhold

Liverpool: Overgangstråden - rykter, spekulasjoner og ønsker


Varmo

Anbefalte innlegg

Med tanke på at han kommer gratis, har masse erfaring og i tillegg er en kapabel spiller, så er dette er veldig god signering. Det er også veldig bra at vi får en inn en litt eldre spiller. Vi har ikke akkurat flust av dem, men jeg tror de betyr veldig mye for klubben, av og på banen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
"PELLEGRINI ØNSKET Å BEHOLDE MILNER

Manchester City-manager Manuel Pellegrini gjorde alt som stod i hans makt for å beholde James Milner, og tilbød 29-åringen en lukrativ kontrakt for å fortsette karrieren på Etihad. Men hovedpersonen selv prioriterte spilletid fremfor lønn, og valgte Liverpool.

 

- Jeg er Milners største fan. Det finnes ingen mer komplett engelsk spiller. Det finnes spillere som er teknisk mer begavet, det finnes spillere som er raskere, spillere som er bedre på hodet, men vis meg den spilleren som kan gjøre alle disse tingene like godt som Milner. Den spilleren finnes ikke, uttalte Pellegrini i et intervju med The Guardian i mars i år.

 

- Det er vanskelig å sette ham ut av laget. Jeg gir ham 10 av 10 på områdene respekt, oppofrelse og prestasjonsnivå. Han er fantastisk. Han kan brukes i en rekke posisjoner: Sideback, som er den eneste posisjonen han ikke liker, offensiv midtbane, ving. Jeg benyttet ham som spiss, og laget gjorde tre mål per kamp i snitt. Han gir alt. Du setter ham på benken, og han blir rasende, men se på ham under kampen, han oppmuntrer sine lagkamerater, roper og støtter dem fra sidelinjen. På trening tar han nesten livet av seg selv.

 

- Milner er et fenomen. En fyr med store baller og et stort hjerte. Han er intelligent og har gode holdninger. Han er en av disse spillerne du føler du har gjort urett mot når du setter dem på benken. Du føler smerte, for han burde alltid spille, men noen ganger trenger du en mer teknisk begavet spiller med andre egenskaper.

 

- Jeg håper han blir hos oss. Dersom han drar, blir det fordi han har fått et godt tilbud, sa Pellegrini den gangen."

 

 

Enda bedre, City var desperate etter å beholde han. :D

Lenke til kommentar

En engelsk klubb må ha minst 3 spillere HG(homegrown) som har trent/spilt i klubben i minst 3 år før de har fylt 21.

Må også ha minst 8 spillere som har trent/spilt i nasjonen i minst 3år før de har fylt 21.

Så en klubb kan ha 17 utenlandske spillere som ikke har spilt i england før, etter de har fylt 21. 

 

Tror dette stemmer altså.

Lenke til kommentar

City må slite noe helt for grævlig med homegrown spillere?

 

Nja, dem kan bare registrere engelske unggutter i a troppen, er innviklet det der. Ser jo at det ikke er mange engelske i stallen, men dem kommer seg jo gjennom registreringen.

Lenke til kommentar

 

Det beste med Milner er at han kan brukes i så mange posisjoner og. Også har en en sinnssyk løpekraft. I tillegg kan han score mål og er ganske god på frispark (noe vi mister med Gerrard og forhåpentligvis Balotelli og Lambert)

 

EDIT: Har ikke scoret så mange som jeg trodde, så det argumentet faller vel kanskje bort..

 

Han er mer en tilrettelegger. Han har vært veldig ofte involvert i flere av målene til City uten at han har fått assist eller scoret selv. Hvis dere bruker han som en slags høyrekant/høyre midtbane (uten at jeg vet formasjonen til LFC) så blir han en suksess. I City har han brukt å kommet opp på høyrekanten og levert gode innlegg og passninger inn i boksen. Jævla kjapp til beins og ikke minst en arbeidshest som aldri slutter å jage ball.

 

 

Gode innlegg har manglet fra Liverpool i flere år, men hvem skal egentlig ta i mot dem? Liverpool er ikke det laget som stiller med flest spillere i boksen som regel og det er jo litt dumt.

Lenke til kommentar

Mignolet/Ny keeper/Jones?

Clyne?/Wisdom/Manquillo - Skrtel/Lovren - Sakho/Toure - Moreno/Flanagan/Enrique

Henderson/Allen - Lucas/Can

Milner/Lallana/Lazar - Coutinho/Lallana - Lallana/Ibe/Teixeira

Sturridge/Benteke?/Ings?/Origi

 

Det begynner å se greit ut. Høyreback, keeper og spiss er vel det som skriker mest. Kanskje også et beist på midten, type ryddegutt. Egentlig håper jeg vi beholder Lucas. Han var veldig denne sesongen i de kampene han var i form. Om vi klarer å holde han skadefri....

 

 

En sånn lagoppstilling hadde ikke vært feil:

 

Mignolet

Clyne - Skrtel - Sakho - Moreno

Can

Milner - Henderson

Coutinho

Benteke - Sturridge

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

 

Mignolet/Ny keeper/Jones?

Clyne?/Wisdom/Manquillo - Skrtel/Lovren - Sakho/Toure - Moreno/Flanagan/Enrique

Henderson/Allen - Lucas/Can

Milner/Lallana/Lazar - Coutinho/Lallana - Lallana/Ibe/Teixeira

Sturridge/Benteke?/Ings?/Origi

 

Det begynner å se greit ut. Høyreback, keeper og spiss er vel det som skriker mest. Kanskje også et beist på midten, type ryddegutt. Egentlig håper jeg vi beholder Lucas. Han var veldig denne sesongen i de kampene han var i form. Om vi klarer å holde han skadefri....

 

 

En sånn lagoppstilling hadde ikke vært feil:

 

Mignolet

Clyne - Skrtel - Sakho - Moreno

Can

Milner - Henderson

Coutinho

Benteke - Sturridge

 

Jones sin kontrakt blir ikke fornyet men ellers ser det jo greit ut det laget, wisdom tilbake kan jo bli bra han gjorde vel sakene sine greit på lån denne sesongen?

Håper sterling bare blir vurdert solgt til RM eller BM, ville vært idiotisk å selge til engelske lag på dette stadiet. United bør være uaktuelt uansett pris.

 

Håper virkelig vi beholder lucas ja, utrolig viktig og når han var skadefri så vant vi mange kamper i år, holder en balanse i laget som vi trenger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...