Gå til innhold

Liverpool: Overgangstråden - rykter, spekulasjoner og ønsker


Varmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå blander jeg meg inn i "feil" tråd men det er vel lov med meninger utenifra:-)

 

Milner inn besitter løpskapasitet, Iver og erfaring.

Ings: Joda hadde en ok sesong for Burnley men sammenlignet med Austin(QPR) så var han ikke like målfarlig. For meg ligner det en litt Charlie Adam signering når han kom fra Blackpool. Litt opphypet. Hva vil han styrke. Lfc har i dag Sturridge. Balotelli, Origi. Lambert og Borini antar jeg stikker. I tillegg linkes dere ti Benteke. Rodgers spiller stadig kun med 1 spiss og med Milner inn sentralt så antar jeg dere kkjører Lallana/Ibe, Henderson, Milner, Couinho og i hverste fall Sterling. Lucas / Allen i bakhånd. Det vil si at midtbanen vil bestå av 5 mann. 

 

Dersom Lfc og Rodgers ønsker å kjempe seg inn på topp 4 igjen mener jeg ny reservekeeper må inn, ny ventsre og høyreback(Clyne er knallgod - hvorfor United trakk seg fra han er uendelig merkelig). Jeg mener fortsatt en ny terrier en noe som bør pririteres inn. Spisser - det holder. 

 

Takk for meg! Ikke slakt alt bare fordi jeg har United drakt :)

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hva vi skal med Ings. Håper jeg tar feil, men virker for meg som det går inflasjon i å kjøpe unge middelmådige spillere. Milner er for så vidt en god signering, selv om det gjør vondt i sjelen om han virkelig skal tjene 50% mer enn Coutinho. Minner meg om signeringen av Joe Cole. Jeg trenger et par store signeringer i løpet av sommeren om jeg skal få tilbake troen!

Lenke til kommentar

Det beste med Milner er at han kan brukes i så mange posisjoner og. Også har en en sinnssyk løpekraft. I tillegg kan han score mål og er ganske god på frispark (noe vi mister med Gerrard og forhåpentligvis Balotelli og Lambert)

 

EDIT: Har ikke scoret så mange som jeg trodde, så det argumentet faller vel kanskje bort..

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

Det beste med Milner er at han kan brukes i så mange posisjoner og. Også har en en sinnssyk løpekraft. I tillegg kan han score mål og er ganske god på frispark (noe vi mister med Gerrard og forhåpentligvis Balotelli og Lambert)

 

EDIT: Har ikke scoret så mange som jeg trodde, så det argumentet faller vel kanskje bort..

 

Han er mer en tilrettelegger. Han har vært veldig ofte involvert i flere av målene til City uten at han har fått assist eller scoret selv. Hvis dere bruker han som en slags høyrekant/høyre midtbane (uten at jeg vet formasjonen til LFC) så blir han en suksess. I City har han brukt å kommet opp på høyrekanten og levert gode innlegg og passninger inn i boksen. Jævla kjapp til beins og ikke minst en arbeidshest som aldri slutter å jage ball.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...