Tunky Skrevet 30. mai 2015 Del Skrevet 30. mai 2015 Kommer aldri til å skje. Hvorfor skulle han gå fra en 5-6 plasskandidat til en annen? 1 Lenke til kommentar
Tranceformation Skrevet 30. mai 2015 Del Skrevet 30. mai 2015 Det har jeg ikke et svar på. Men i fotballverden er alt mulig. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Vil faen iche ha Harryluckyassfuck til Klubben. Spiller heller med Borini en den ekle nissen uten talent. Lenke til kommentar
""" Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 For en fjasepost. Man scorer ikke 21 mål og assisterer 5 på 2582 minutter i PL, 7 mål på 604 minutter i EL og 3 mål og 1 assist på 448 minutter i ligacupen i en alder av 21/22(?) uten talent eller utelukkende pga. flaks. 2 Lenke til kommentar
Tranceformation Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Vil faen iche ha Harryluckyassfuck til Klubben. Spiller heller med Borini en den ekle nissen uten talent. Lurer på når flaksen hans tar slutt. Samme med Messi, han har jo hatt flaks ganske lenge nå ? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Tar lett i mot Milner gratis. Engelsk, rutinert, god - what's not to like? Ellers enig. Kun gratis og som backup, da mener jeg han kan signeres. Han er like god som noen av de andre midtbanespillerne Liverpool har for tiden, men jeg hadde håpa det kom inn noe bedre enn han. Mulig jeg undervurdere han litt. Må bare også legge til at jeg ville hatt Walcott på wanted-lista hadde det ikke vært for at fyren er lagt av kjeks og spiller 5 kamper pr. sesong. Leser på ryktebørsen i dag at Navas er linka. Dritnice om det skjer! Ville elsket Navas. Mens Mignolet har blitt bedre denne sesongen, er det fortsatt bedre alternativer der ute og godt for han å ha konkurranse om keeperplassen, jeg tror definitivt Liverpool trenger å lete etter en forbedring på Mignolet. Hva om Mignolet begynner å spille dritt igjen? Alle de toppklubbene har jo 2 kvalitetskeepere for tiden... 1 Lenke til kommentar
Tranceformation Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Jeg ville hatt Hugo Lloris, men han ender vel i United? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Både Kane og Lloris er urealistiske kjøp. 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Trodde du mente Jesus Navas en stund der... Mignolet ble jo faktisk veldig mye bedre i løpet av sesongen, men jeg ville ikke stolt for mye på han egentlig. Rent personlig tar jeg gjerne en aggressiv og rask midtbanespiller som ikke lager frispark hver gang han er for sent ute i en situasjon, Lucas-style. Liverpool er nødt til å få på plass midtbanespillere som er i stand til å vinne dueller på midtbanen og kontrollere kamper. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 (endret) Vil faen iche ha Harryluckyassfuck til Klubben. Spiller heller med Borini en den ekle nissen uten talent. Lurer på når flaksen hans tar slutt. Samme med Messi, han har jo hatt flaks ganske lenge nå Det finnes da mer enn nok eksempler på "one season wonders" så Kane har vel fortsatt en god del å bevise neste sesong? Ifht. Lloris så skulle jeg gjerne hatt han selv, men som du sier havner han vel i United. Driver de og samler på keepere? Endret 31. mai 2015 av KANE2009 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Neida, men De Gea går nok til RM. Om DDG blir, så kommer ikke Lloris heller Lenke til kommentar
Tranceformation Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Syns det virker rart dersom United vil ha Lloris når de har Valdez. De får jo samme problem sol i Chelsea med Cech og Courtois. Er egentlig positiv til enhver keeper som skulle ankomme. Det vil skape mer konkurranse. Vet at Kane og Lloris er urealistisk. Lurer veldig på om dagens rykte stemmer http://images.liverpool.no/images/viewimage.aspx?id=36756 Utforsker alternativer til Rodgers - UTFORSKER ALTERNATIVER TIL RODGERS The Sunday Times mener Liverpool har en prosess på gang der de ser på mulige erstattere, blant annet Jürgen Klopp. Arve Vassbotten // @arvaldo Søndag 31.05.2015 kl.12:43 Selv om Brendan Rodgers ennå ikke har gjennomført sesongevalueringen, skal det være en prosess på gang på Anfield hvor man ser på andre kandidater, skriver The Sunday Times. Blant disse kandidatene er Jürgen Klopp. Lørdag hadde han sin siste kamp som manager for Borussia Dortmund med cupfinalen i Tyskland, der det ble 3-1-tap for Wolfsburg. Klopp skal ifølge ryktene ha sagt at han kan være interessert i Liverpool-jobben. Andre igjen har antydet at han da ville satt som krav at dagens transferkomité skulle vrakes, har Mirror skrevet tidligere. Til tross for den pågående prosessen, mener de fleste lokale journalister, og også Sunday Times, at Rodgers har stor sjanse for å beholde jobben også etter møte med ledelsen i Fenway Sports Group. Men hvorfor de i så fall har satt i gang en rekruteringsprosess er et åpent spørsmål. Men presset på Rodgers er blitt større av de pinlige tapene mot Crystal Palace hjemme og 6-1 borte mot Stoke i sesongens to siste kamper. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Lloris er en mye, mye bedre keeper enn Valdes, synes jeg i hvert fall. @oOF, obs, jeg mente Keylor Navas ja. Enig i det med midtbanespiller som kontrollerer på midten. Der tror jeg Can kunne vært perfekt. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Jeg liker Can, men han er for treig syns jeg. Selv om høyreplassen i forsvaret ikke er hans drøm så var han temmelig dårlig mot slutten av sesongen. Litt bekymringsverdig. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Can er ikke en høyreback og det skinner ganske kraftig gjennom. Han sier jo selv, omtrent ukentlig, at han vil spille på midten. Jeg håper han kan ta steg på midtbanen neste sesong og at vi henter inn en høyreback. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Klopp,så driter jeg i nye spillere Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Har alltid digga Klopp, men har ikke fulgt med nok på Bundesliga/Dortmund til at jeg føler meg helt sikker. Gjorde ikke også han det fryktelig dårlig i år? Lenke til kommentar
blured Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Bayern tok Lewandowski på free transfer fra Dortmund, en spiller som hadde vært garantist for rundt 30 mål i sesongen siden 2011/12 (blir som om dere skulle mistet Suarez uten å få betalt for det). I tillegg så slet de med skader på helt sentrale spillere (Marco Reus blant annet), kombinert med at enkelte nøkkelspillere presterte langt under forventet. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Ja, der sier du noe som jeg ikke har tenkt på. Må være kjedelig å miste alle de beste spillerne til Bayern. Var ikke også Gøtze i Dortmund? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå