Gå til innhold

Liverpool: Overgangstråden - rykter, spekulasjoner og ønsker


Varmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/liverpool-news-transfers-mario-mandzukic-5739469

 

Hvorfor er Mandzukic fysj? Ikke for å dra noen sammenligning, men fysjordet kom også da lpool var linket til Ajax Suarez i den tid også.

 

Passer ikke inn i spillestilen til Liverpool. Minner meg om svakere type av Balotelli, bare sterkere hodeduellspiller og en smule mer innsatsvillig.
 
At Suarez var fysj blandt LFC-supportere når han var linka var nytt for meg, men på den tid så hang jeg ikke på fotball-trådene her heller. Jeg personlig var veldig gira på at han kom til Anfield i alle fall husker jeg. Skal sant sies at jeg irriterte meg over å se på han spille i Afrika VM pga den filminga og sytinga, men alle kunne jo se gutten var farlig god spiller. Trodde aldri han skulle bli så umenneskelig god som han ble.
 
 
Noen av disse spillerene jeg håper Liverpool kjøper inn;

Alexandre Lacazette
Nathaniel Clyne
Mohamed Salah
Geoffrey Kondogbia
Marco Reus
Miralem Pjanic
Mauro Icardi
Dani Alves
Guillermo Ochoa
Pierre-Emerick Aubameyang
Pedro
Christian Benteke
Keylor Navas
Jackson Martinez
Carlos Tevez
Stevan Jovetic 
Eduardo Salvio
Yaya Toure
Chicarito

 
Spillere som jeg håper forsvinner ut/linkete spillere som jeg mener ikke bør kjøpes inn;

Mario Balotelli
Dejan Lovren
Kolo Toure (faen, too late)
Rickie Lambert
Alberto Moreno
Iago Aspas
Lazar Markovic
Fernando Llorente
Asier Illarramendi
Charlie Austin
Angelo Ogbonna
Andrea Pirlo
Danny Ings
James Milner
Theo Walcott

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå er jo Jürgen Klopp linket til Liverpool jobben sammen med Ancelotti. Overtar en av disse, så tror jeg spillerne som kommer inn ikke er engelske. Dersom Rodgers fortsetter, som er sannsynlig, så tror jeg vi ender opp med type Milner, Clyne osv. Også brenner vi av en formue på gode spillere på middels gode lag. leste en artikkel på Liverpool.no. Det var en supporter som skulle kjøpe en drakt, men denne gangen visste han faktisk ikke hvem han ville ha bakpå drakten. I dagens stall finnes det ingen tydelige stjerner som skiller seg ut. Kanskje Coutinho da. FSG bør skjønne at det kan lønne seg å hente inn et stort navn. Det gir jo gode inntekter i draktsalg. Selv er jeg positiv til Benteke, men som Sherwood sa, hvem skal fore han med innlegg??

Lenke til kommentar

 

http://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/liverpool-news-transfers-mario-mandzukic-5739469

 

Hvorfor er Mandzukic fysj? Ikke for å dra noen sammenligning, men fysjordet kom også da lpool var linket til Ajax Suarez i den tid også.

 

Passer ikke inn i spillestilen til Liverpool. Minner meg om svakere type av Balotelli, bare sterkere hodeduellspiller og en smule mer innsatsvillig.
 
At Suarez var fysj blandt LFC-supportere når han var linka var nytt for meg, men på den tid så hang jeg ikke på fotball-trådene her heller. Jeg personlig var veldig gira på at han kom til Anfield i alle fall husker jeg. Skal sant sies at jeg irriterte meg over å se på han spille i Afrika VM pga den filminga og sytinga, men alle kunne jo se gutten var farlig god spiller. Trodde aldri han skulle bli så umenneskelig god som han ble.
 
 
Noen av disse spillerene jeg håper Liverpool kjøper inn;

Alexandre Lacazette
Nathaniel Clyne
Mohamed Salah
Geoffrey Kondogbia
Marco Reus
Miralem Pjanic
Mauro Icardi
Dani Alves
Guillermo Ochoa
Pierre-Emerick Aubameyang
Pedro
Christian Benteke
Keylor Navas
Jackson Martinez
Carlos Tevez
Stevan Jovetic 
Eduardo Salvio
Yaya Toure
Chicarito

 
Spillere som jeg håper forsvinner ut/linkete spillere som jeg mener ikke bør kjøpes inn;

Mario Balotelli
Dejan Lovren
Kolo Toure (faen, too late)
Rickie Lambert
Alberto Moreno
Iago Aspas
Lazar Markovic
Fernando Llorente
Asier Illarramendi
Charlie Austin
Angelo Ogbonna
Andrea Pirlo
Danny Ings
James Milner
Theo Walcott

 

 

Tar lett i mot Milner gratis. Engelsk, rutinert, god - what's not to like? Ellers enig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Ward skal ha vært i Bayern for å diskutere en evt overgang for sterling. Men etter det møte med agenten har Bayern strøket sterling's navn fra ønskelisten.

 

Bra for Liverpool at ward er en løk

Lenke til kommentar

Det vil være trist å miste Sterling, men gutten sier han har hjemlengsel og savner London. Av medmenneskelige grunner kan jo man forstå han. Det går rykter om at City skal by rundt 50 mill £, men dersom han går dit er det jo penger han vil ha( og større mulighet for trofé i Sheik City). Går han til Chelsa/Arsenal, så høres det fornuftig ut med tanke på at han vil "hjem".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...