Gå til innhold

Liverpool: Overgangstråden - rykter, spekulasjoner og ønsker


Varmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er spent på sommeren. Egentlig håper jeg vi henter noen erfarne spillere. Milner er et godt eksempel.

Av de vi har i troppen på 27+ år nå (Gerrard, Toure, Jones, Lambert, Johnson, Skrtel, Enrique, Lucas og Mignolet) er det vel bare Skrtel og Mignolet som ser ut til å ha en plass på laget etter sommeren. Mulig Lucas blir, spent på hvor han spiller etter sommeren, håper han blir. Jones, Lambert og Enrique får vel kanskje slite benk/tribuneplass et år til også?

 

Håper vi signerer Milner, en klassespiss, en ny keeper, en høyreback og en CDM.

 

Kanskje litt optimistiske ønsker. :p

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

I Juventus har han Marchisio, Pogba og Vidal som alle løper som hester rundt han. Ser ikke for meg at han vil funke i Liverpool - eller engelsk fotball - i det hele tatt.

Pirlo løper stort sett mest av alle når han spiller. Forskjellen er at Pirlo jogger hele tiden og sprinter mindre.

Lenke til kommentar

Der stjal Espp svaret jeg skulle gi PrettyBoy. Jeg er klar over at han ofte "vinner" statistikken om hvem som løper mest i kampene han spiller, men stort sett "daffer" han rundt. Jeg tror ikke han passer i Liverpool. Om han skulle komme til oss og briljerer like mye for oss som han har gjort i italiensk fotball, skal jeg bøye meg i hatten. Italiensk og engelsk fotball er vidt forskjellig, og det har vel vært diskutert her på forumet før.

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

Selv om Pirlo løper mye trenger han to ryddegutter ved siden av seg (Marchiso, Vidal). Han spiller veldig nonchalant og mister ofte ballen langt inne på Juventus' banehalvdel.

Skulle Liverpool kjøpt Pirlo måtte de bygget midtbanen sin rundt han, noe jeg tviler på når han snart fyller 36.

Lenke til kommentar

Søndag 10. mai

 

Liverpool skal ha kastet øynene på Borussia Dortmunds Pierre-Emerick Aubameyang. 25-åringen skal ha vært på Liverpools radar siden han forlot ­Saint-Etienne i 2013. Denne sesongen har han scoret 22 mål på 48 kamper. 14 av målene i ligaen.

Mirror

 

Lørdag 9. mai

 

Liverpool skal vurdere å legge inn bud på 20 millioner pund for Alexandre Lacazette. Spissen har scoret 27 mål på 31 kamper for Lyon denne sesongen.

Express

 

Liverpool-linkede Edinson Cavani skal være nær å signere en avtale med Juventus.

La Gazzetta dello Sport

 

 

 

Marseilles Andre Ayew er en annen spiller som er koblet til Liverpool. Og han er Liverpool-fan. - Da jeg var liten og så Premier League, likte jeg Liverpool og har fortsatt å være Liverpool supporter. Det ville være en drøm å spille for Liverpool, og drømmen er å spille i Premier League på høyeste nivå, uttalte han nylig.

Metro

 

Inters visepresident Javier Zanetti har antydet at det kan være aktuelt å hente Mario Balotelli tilbake til klubben der han vant Serie A tre ganger på starten av karrieren. Zanetti sier at det vil være opp til Roberto Mancini, som Mario spilte for i Manchester City. Fredag meldte også Sampdoria sin interesse for Mario.

Corriere Dello Sport

 

Den italienske journalisten Tancredi Palmeri, som jobber for CNN/La Gazzetta dello Sport, hevder på Twitter at Liverpool skal ha lagt inn et bud på 10 millioner euro for midtbanespiller Mateo Kovacic. Inter skal forrige sommer ha avlått bud på det dobbelte for kroaten, og hevder prisen for kroaten er 30 millioner euro. Barcelona skal også være interessert.

Thehardtackle.com

Lenke til kommentar

"Liverpool trapper opp interessen for Asier Illarramendi, som Real Madrid nå har lagt ut for salg. Brendan Rodgers har fulgt med på den spanske 25-åringen over en lengre periode, og rødtrøyene kommer trolig til å legge rundt 8,5 millioner pund på bordet for midtbanemannen. Madrid-klubben håper på nærmere 10 millioner pund pluss bonuser, og det skal være flere enn Liverpool som har kontaktet dem om spilleren. Men Merseyside-laget leder foreløpig kampen. Nå håper de at en avtale blir fullført i løpet av de neste ukene."

 

Illaramendi hadde vært en spennende signering. Tror han kunne slått fra seg i PL, selv om han ikke har lykkes i Real.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...