Gå til innhold

Liverpool: Overgangstråden - rykter, spekulasjoner og ønsker


Varmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kunne konkurrere? Selv om Lucas er en helt ok spiller i seg selv, må en som skal erstatte han være en mye bedre spiller. Lucas er for treig, for mye bakoverorientert i pasningsspillet og ha lager for mange frispark i farlige områder. Sistnevnte pga mye at han er for treig.

Lenke til kommentar

Liverpool gikk i Tottenhamfellen da de valgte å bruke mye penger på flere spillere, istedet for mye penger på 1-2 klassespillere. Se hva som skjedde med Tottenham, masse spennende, men ingen i nærheten av å fylle tomrommet etter Bale.

FSGs transferkomite ødelegger nok mye for Rodgers, de vil ha spillere som passer inn i den såkalte "modellen" med å kjøpe ungt og lovende kontra å kjøpe klasse. Dersom liverpool skal komme seg videre, så må de la manageren styre. Se f.eks mot Arsenal og Wenger. Alle vet at Wenger bestemmer innkjøp og salg. Mens Rodgers, hvordan kan man egentlig bedømme han, når msn ikke engang vet om det var han som hentet spilleren, eller om det var han som ønsket spilleren!? Merkelig.

Liverpool må hente 2-3 store navn i sommer. Lønnsbudsjettet som blir tilgjengelig etter Gerrarf, Jones og Johnson gjør også det lettere. Etter de som har blitt linket, så burde vi prøve å lande Cavani/Martinez og en som viser at han takler ligaen, nemlig Benteke. Ut med Lucas til Napoli/Inter og inn med en fighter ala Nainggolan/De Jong. Montoya kan erstatte Johnson.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Skulle vi kjøpt fra øverste hylle for å fylle de hullene vi hadde måtte vi ha kjøpt for 4-5 milliarder.

Alt i alt er jeg ikke missfornøyd med de vi kjøpte,  mer skeptisk til kjøpene før det vinduet.

 

Borini, Allen, Aspas etc.

Det "negative" med de signeringene er vel Super Mario, og han hadde jeg ikke regnet med slo til med en gang.

Men kunne godt tenkt meg å hatt han iallfall en sesong til.

 

Han har ikke akurat fått mye baller å jobbe med på topp.

 

 

Depay hadde vært kjekt, men nekter å tro han kommer.

Rett og slett fordi når vi finner noen vi vil ha så kommer enten Chelsea eller Arsenal å tar de.

Til og med Tottenham har "stjelt" spillere fra oss.

 

Men den klubben går de i all hovedsak til fordi den ligger i London, så er litt forståelig :)

Lenke til kommentar

Mulig sommervindu?

Mange ut, få inn?

 

Spillere ut: Lambert, Aspas, Alberto, Manquillo, Enrique, Toure, Gerrard, Jones, Balotelli, Borini, Johnson, Coates, llori,

 

Spillere inn: Milner, Benteke, Neto, Min Son

 

 

Mignolet

 

Can. Skrtel. Lovren

 

 

Sterling Henderson. Milner. Lallana

 

Coutinho

 

Benteke. Sturridge

 

 

Benk: Neto-Origi-Min Son-Sakho-Allen-Moreno-Ibe

 

( Markovic, Lucas )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...