Ham&Cheese Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Depay-saken er ekstremt spennende Papadopoulous hadde vært en god tilførelse i forsvaret, og Sami Khedira ville kunne konkurrere med Lucas på DM. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Kunne konkurrere? Selv om Lucas er en helt ok spiller i seg selv, må en som skal erstatte han være en mye bedre spiller. Lucas er for treig, for mye bakoverorientert i pasningsspillet og ha lager for mange frispark i farlige områder. Sistnevnte pga mye at han er for treig. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Khedira er vel heller ikke særlig rask, men han er veldig god defensivt i tillegg til å være stor og sterk. Absolutt et meget godt anker. Gratis er han et kupp. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 http://www.liverpool.no/Nyheter/Echo-LFC-har-gitt-Depay-et-tilbud.aspx Ifølge Echo har Depay fått et tilbud!! Nå begynner det å ligne noe Lenke til kommentar
Tranceformation Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Liverpool gikk i Tottenhamfellen da de valgte å bruke mye penger på flere spillere, istedet for mye penger på 1-2 klassespillere. Se hva som skjedde med Tottenham, masse spennende, men ingen i nærheten av å fylle tomrommet etter Bale. FSGs transferkomite ødelegger nok mye for Rodgers, de vil ha spillere som passer inn i den såkalte "modellen" med å kjøpe ungt og lovende kontra å kjøpe klasse. Dersom liverpool skal komme seg videre, så må de la manageren styre. Se f.eks mot Arsenal og Wenger. Alle vet at Wenger bestemmer innkjøp og salg. Mens Rodgers, hvordan kan man egentlig bedømme han, når msn ikke engang vet om det var han som hentet spilleren, eller om det var han som ønsket spilleren!? Merkelig. Liverpool må hente 2-3 store navn i sommer. Lønnsbudsjettet som blir tilgjengelig etter Gerrarf, Jones og Johnson gjør også det lettere. Etter de som har blitt linket, så burde vi prøve å lande Cavani/Martinez og en som viser at han takler ligaen, nemlig Benteke. Ut med Lucas til Napoli/Inter og inn med en fighter ala Nainggolan/De Jong. Montoya kan erstatte Johnson. 2 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Jeg er helt enig. Litt av problemet før sesongen var at vi skulle spille veldig mange flere kamper enn i fjor og trengte bredde. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Skulle vi kjøpt fra øverste hylle for å fylle de hullene vi hadde måtte vi ha kjøpt for 4-5 milliarder. Alt i alt er jeg ikke missfornøyd med de vi kjøpte, mer skeptisk til kjøpene før det vinduet. Borini, Allen, Aspas etc. Det "negative" med de signeringene er vel Super Mario, og han hadde jeg ikke regnet med slo til med en gang. Men kunne godt tenkt meg å hatt han iallfall en sesong til. Han har ikke akurat fått mye baller å jobbe med på topp. Depay hadde vært kjekt, men nekter å tro han kommer. Rett og slett fordi når vi finner noen vi vil ha så kommer enten Chelsea eller Arsenal å tar de. Til og med Tottenham har "stjelt" spillere fra oss. Men den klubben går de i all hovedsak til fordi den ligger i London, så er litt forståelig Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Nå begynner ryktebørsen på Liverpool.no å nærme seg realistisk nivå. Nå er det ikke lenger snakk om Cavani, Lavezzi, Benzema, Lacazette og gjengen. Nei, nå er det Heung-Min Son, Charlie Austin og Kieran Trippier.... Lenke til kommentar
Tranceformation Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Heung min son passer veldig bra inn i laget! arbeidsom angriper med stor bevegelighet! Lenke til kommentar
Tranceformation Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Mulig sommervindu? Mange ut, få inn? Spillere ut: Lambert, Aspas, Alberto, Manquillo, Enrique, Toure, Gerrard, Jones, Balotelli, Borini, Johnson, Coates, llori, Spillere inn: Milner, Benteke, Neto, Min Son Mignolet Can. Skrtel. Lovren Sterling Henderson. Milner. Lallana Coutinho Benteke. Sturridge Benk: Neto-Origi-Min Son-Sakho-Allen-Moreno-Ibe ( Markovic, Lucas ) Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Gi Moreno en sesong til! Han er fortsatt ung, og jeg tror at han kommer til å bli kjempegod!! Lenke til kommentar
Tranceformation Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Han får en sesong til. Han og Lallana vil bytte mye Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Men viss Lallana kommer i toppform, så blir han nok fast, var ofte klasse for Soton i gamledager(13/14) Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Tror også Milner hadde passet inn i laget deres, går kontrakten hans ut i sommer? Lenke til kommentar
Tranceformation Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Milners kontrakt går ut i sommer. Wenger kan dessverre lokke med CL-Spill. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Har ikke noe tro på at han går til Arsenal. Da tror jeg heller at han går til Italia Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Milner har jeg veldig lyst på. Kan brukes overtalt utenom forsvar og spiss.. Lenke til kommentar
Tranceformation Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Jeg tror det vil bli investert mye penger i sommer. Neste sesong MÅ Rodgers overbevise, ellers kan fort en stadig flørtende Benitez ta over roret. Ganske sikker på at Rodgers henter en stor fisk på topp! Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Det jeg egentlig er mest spent på, er hvor mye FSG er villige til å bruke. Tror mye av handlinga i sommer kommer an på hvor mange spillere som blir solgt og hvor mye en får inn i cash. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå