Latias Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Om man først skal hente gamle travere er Heskey,Two Meter Peter,Murphy og Sissoko øverst på min liste. (OM jeg må ha inn en gammel da, det vil jeg meget ikke) Loius Fuckings Garcia hadde jeg tatt imot med åpne armer. Ikke Robbie Keane? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Nei. Da hadde jeg sagt Robbie Keane. Endret 6. desember 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=22...mp;parentzone=0 Er vi sugen på Matta? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Mata hadde vært helt knall! Jævlig stort potensiale i den karen. Får vi han har vi gjort et meget godt kjøp. Tviler dog på at vi får han fra Valencia uten at noen andre blander seg inn og presser prisen langt over vår rekkevidde. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 Jeg hadde jublet hvis Mata hadde blitt Liverpool-spiller, han kan være den allsidige spilleren vi har bruk for offensivt. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Mata + ny spiss hadde vært supert . Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Floppa vel greit i Chelsea vil jeg påstå. Oppskrytt av youtube og Fifa. Har heller nesten ikke spilt de siste årene, så nei takk. Setter Silva og mange andre milevis foran, til tross for at han nok er billigere. Ikke vondt ment, men her har du absolutt ikke peiling. Han var langt fra å floppe i Chelsea, faktisk gjorde han det svært godt når han fikk sjansen. I det store og det hele var det jo Scolari som hentet han, og når Scolari måtte gå, så ga ikke Hiddink han sjansen. Når det gjelder prisen, så er det nok en vesentlig forskjell, ja. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Mata-ryktet er det beste ryktet Liverpool har hatt på en liten evighet. Han er 2 år yngre enn Silva, han er mer målfarlig og kommer også fra Valencia. Jeg har respekt for vingene Valencia har utviklet de siste årene, mtp. Silva og Joaquín. Jeg vet at sistnevnte ikke har vært så god de siste årene, men det skal litt til for å utvikle 3 gode vingspillere (jeg sa gode, ikke verdensklasse... så ikke kveruler nå ). Jeg har sett litt på ham de to-tre siste dagene, og han virker som en ganske god spiller. God teknikk, god målratio og allsidighet. Dette er vel noe sånt som Rafa leter etter, men jeg skjønner ikke hvordan vi skal kunne finansiere et slikt kjøp. Er der snakk om et bud nå i januar, eller mot sommeren? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Tror det er snakk om kjøp i januar ja,ikke i sommer. Jeg håper ivertfall på førstnevnte, Liverpool trenger forsterkninger, spiss og ving. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Snakk om kjøpt av James Beattie. Nei takk. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Jeg skal ta mot RvN med åpne armer, jeg. Og Mata også forsåvidt. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Jeg skal ta mot RvN med åpne armer, jeg. Og Mata også forsåvidt. Me too, så lenge ikke Beattie blir det eneste vi får. Jeg liker ikke spillere av hans type, han er som Kuyt med et aggresjonsproblem. Det eneste vi kunne ut fra ham er kontrovers som fy, han er ikke Liverpool materiale på noen måte i mine øyne... Endret 14. desember 2009 av Working Class Hero' Lenke til kommentar
CCola Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Nei, tror heller at Beattie er svaret på spissproblemet i Liverpool. For en gang skyld kan jo Benitez kjøpe billig og "garantert", noe han omtrent aldri har gjort før. Han har lyktes 4-5/52 ganger. Og med billig og garantert mener jeg spillere som RvN og Owen (burde). Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Manchester city ekspert "kjøp Gerrard og Torres!" Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Manchester city ekspert "kjøp Gerrard og Torres!" Fy faen, blir kvalm av slikt. Selv om jeg vil ha Gerrard og Torres bort fra Liverpool, så håper jeg at de aldri ender opp i drittklubben City. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 £100M for Torres og Gerrard? Bwahaha. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 The word Lol comes to mind. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Ja takk. Det er ikke det at jeg ikke liker Huseklepp, er Brannsupporter.... meen, ærlig talt tror jeg Huseklepp ikke er noe for en klubb av vår størrelse (jadda, jeg er klar over hvordan vi ligger an denne sesongen). Jeg kunne forventet å ha ham linket til de fleste klubbene i Championship, og enkelte lag i PL som Hull, Sunderland, Wolves, men Liverpool FC? Hvor skulle han ha spillt for oss, og er han virkelig materiale for førstelaget? Sikkert bedre enn Voronin, men allikevel. Jeg velger å ta det hele med en stor klype salt, og håper Huseklepp blir der han hører til; i Brann og Bergen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Ryktes at Rafa ønsker heskey(hoff)Jones og Santa cruz til jul. Da vil jeg heller ha McGeady, Arda Turan og RvN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå