Gå til innhold

Liverpool: Overgangstråden - rykter, spekulasjoner og ønsker


Varmo

Anbefalte innlegg

Berahino er verdt pengene hvis dere henter han. Faktisk en sinnsykt god spiss med tonnevis av selvtillitt.

Enig, han har avslutinger på Sturridge nivå.

 

Til dere som maser på om Lacazette så tror jeg dessverre at toget allerede er gått, oljeklubbene har nå fått øynene opp for "the beast".

I mine øyne er Lacazette atm verdens beste spiss.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Knallgod spiller, men jeg tror han er veldig glad i London, han solgte ikke boligen sin etter han flytter til Barcelona mener jeg å ha lest en gang.

 

Pluss , når West Ham tar over den "nye" stadion så kommer de garantert til å bli en av de store gutta i England.

 

Enormt nedslagsfelt, plass til mange mange supportere etc.

Jeg tipper at innen 5 år etter de tar over stadion så kommer til å ligge jevnt i topp seks-åtte i England.

Lenke til kommentar

Ser ikke ut til at vi kjøper noe i januar i år, skal man tro BR sine uttalelser.

Det er vel egentlig greit. Når Sturridge kommer tilbake nå, så har vi ikke noen spissproblemer. En midtbanebauta til å erstatte Gerrard kan komme senere. Januarkjøp er dyre, og imo. har Henderson-Lucas og Gerrard-Lucas funka bra. Stopperne syns jeg gjør det bra, særlig Can-Skrtel-Sakho.

Lenke til kommentar

Mine tanker om stallen etter sommeren:

 

Ut: Johnson, Gerrard, Coates, Lucas, Aspas, Alberto, (Balotelli), (Enrique), (Kolo), (Lovren) + evt. andre "unge og lovende" 22-23-åringer vi måtte ha som ikke kommer til å slå gjennom.

Parantes betyr at det er litt hipp som happ for min del. Balotelli vil jeg fortsatt se sammen med Sturridge, men det han har vist sålangt har ikke vært bra nok. Resten av parantesene er spillere som kan være greie å ha som backup, men som vi gjerne må selge for min del.

 

Inn:

God førstekeeper. Perin er nevnt, men er han rutinert nok? Jeg vil for all del håpe at vi unngår å kjøpe en ny formkeeper fra et bunnlag i PL. Cech er drømmen, men det skjer ikke. Hva med Tim Krul eller Begovic?

Ny stopper. Jeg vil se Can i midtbaneleddet, og per nå føler jeg ikke noen andre kan ta hans plass som stopper. Derfor håper jeg vi selger enten Lovren eller Kolo, som ikke er gode nok, og kjøper en ny, god stopper. Lovren kan kanskje bli det.

Ny midtbanespiller. Vi trenger en solid DM som kan spille ved siden av Henderson. Lucas har gjort tingene sine greit som ryddegutt, men jeg vil likevel ha en enda sterkere spillere i dette leddet.

 

Jeg mener vi har gode nok spillere offensivt. Men om Balotelli ikke blir bedre, Borini forsvinner (som er ganske sannsynlig, iom. at Rodgers ikke liker han) og Sturridge fortsetter å være skadet, så trenger vi en ny spiss også. Her har vi heldigvis Origi på vei inn. Men vil han være god nok? Kommer fra en svakere liga, der han ikke (i følge det jeg har lest av andre) har imponert nevneverdig denne sesongen. Jeg håper vi kjøper en ny, god spiss, og ikke en uprøvd unggutt. Benzema, Higuain, Cavani. Tror ikke det er superrealistisk dog.

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

Ser at man ifølge liverpool.no linkes idag til to høyreback: Nathaniel Clyne og Martin Montoya. At Johnson drar til sommeren er ganske så sikkert, men hva med Manquillo? Han er som kjent på to års lån og jeg synes han har vist seg interessant de gangene han har spilt. Spørsmålet er bare om han er moden nok til å være et klart førstevalg på høyrebacken neste sesong. Av de to nevnte som vi linkes til er jeg litt i tvil om hvem jeg hadde foretrukket. Clyne blir neppe billig, siden han er ung og engelsk, vi fikk erfare hvordan det er å hente engelsk landslagsspiller da Lallana kom i sommer (Tross overpris, synes ikke han har gjort seg bort til nå denne sesongen.) Martin Montoya har siden han ble tatt opp på a-laget til Barca spilt lite, i tillegg vil han trenge tid og tilpasse seg ny liga og nytt land osv.

 

Ellers så anser jeg det som lite sannsynlig at det skjer noe iløpet av siste halvdel av januar som vi nå er inne i. En ny keeper til å gi Mignolet konkurranse og en ny defensivt midtbanespiller, uavhengig om Lucas blir eller ikke, skulle jeg gjerne sett kom inn i dette overgangsvinduet.

Lenke til kommentar

Manquillo syns jeg ikke har vært overvettes god. At det er et toårslån er jo interessant av flere grunner. Liverpool får jo se han utvikle seg i lengre tid og Atletico det samme. Jeg tror han går tilbake til Spania når lånet er ferdig og kommer til å bli en god spiller for Atletico Madrid.

 

I mine øyne er han ikke god nok foreløpig til å forsvare et fast plass på backen, men jeg tar jo feil om mye rart i tide og utide, jeg.

Lenke til kommentar

Manquillo syns jeg ikke har vært overvettes god. At det er et toårslån er jo interessant av flere grunner. Liverpool får jo se han utvikle seg i lengre tid og Atletico det samme. Jeg tror han går tilbake til Spania når lånet er ferdig og kommer til å bli en god spiller for Atletico Madrid.

 

I mine øyne er han ikke god nok foreløpig til å forsvare et fast plass på backen, men jeg tar jo feil om mye rart i tide og utide, jeg.

 

Hvem mener du skal ta plassen hans da? Greit nok akkurat nå, når vi spiller med vingbacker. Da funker Markovic bra. Si vi går tilbake til backfirer, hvem skal bekle HB om ikke Manquillo?

Lenke til kommentar

 

Manquillo syns jeg ikke har vært overvettes god. At det er et toårslån er jo interessant av flere grunner. Liverpool får jo se han utvikle seg i lengre tid og Atletico det samme. Jeg tror han går tilbake til Spania når lånet er ferdig og kommer til å bli en god spiller for Atletico Madrid.

 

I mine øyne er han ikke god nok foreløpig til å forsvare et fast plass på backen, men jeg tar jo feil om mye rart i tide og utide, jeg.

 

Hvem mener du skal ta plassen hans da? Greit nok akkurat nå, når vi spiller med vingbacker. Da funker Markovic bra. Si vi går tilbake til backfirer, hvem skal bekle HB om ikke Manquillo?

 

 

The Red Cafu kan like gjerne spille der som Manquillo når han kommer tilbake i spill av de som er i klubben.

Lenke til kommentar

Onsdag 21.januar

Manchester United og Liverpool kjemper om å sikre seg den unge paraguayaneren Sergio Diaz. Den 16 år gamle spissen spiller for Cerro Porteno i hjemlandet, og blir regnet som et av de største spisstalentene i verden. Diaz har gjort åtte mål på 20 kamper for sin klubb denne sesongen.

Tutto Mercato Web

Liverpool vil legge inn et bud på Lyon-spissen Alexander Lacazette i løpet av de kommende dagene. Brendan Rodgers kan få konkurranse av Paris Saint-Germain for målmaskinen. Franskmannen har gjort 20 ligamål så langt denne sesongen. Dersom Liverpool ikke får fatt i Lacazette, vil Anfield-klubben satse alt på Real Madrid-spissen Karim Benzema med et bud på £38.1M til sommeren.

Telegraph

 

fra liverpool.no

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...