Gå til innhold

Liverpool: Overgangstråden - rykter, spekulasjoner og ønsker


Varmo

Anbefalte innlegg

Utifra hva? At han ikke har signert en ny kontrakt eller avisspekulasjonene? Utifra det man har hørt i avisene virker det jo sånn, men er jo mye som foregår i kulissene vi ikke vet om. Uansett er jeg lei av at vi selger de gode spillerne våre og beholder de som er ræva, Vi trenger ny keeper, spiss og DM (om ikke en ny midtstopper og).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Utifra hva? At han ikke har signert en ny kontrakt eller avisspekulasjonene? Utifra det man har hørt i avisene virker det jo sånn, men er jo mye som foregår i kulissene vi ikke vet om. Uansett er jeg lei av at vi selger de gode spillerne våre og beholder de som er ræva, Vi trenger ny keeper, spiss og DM (om ikke en ny midtstopper og).

 

Ut ifra avisspekulasjonene ja. Men håper for all del det ikke stemmer, noe det vanligvis gjør ;)

Lenke til kommentar

Uenig. Vi vet ikke om avisene pleier å ha rett eller ikke angående om spillerne ønsker seg bort fra klubben med mindre spillerne faktisk i ettertid går ut og sier at det var de som ville vekk (noe de sjeldent gjør). Men ihvertfall, hva tror og håper du på at vi får inn i dette vinduet?

Lenke til kommentar

Uenig. Vi vet ikke om avisene pleier å ha rett eller ikke angående om spillerne ønsker seg bort fra klubben med mindre spillerne faktisk i ettertid går ut og sier at det var de som ville vekk (noe de sjeldent gjør). Men ihvertfall, hva tror og håper du på at vi får inn i dette vinduet?

 

Trenger en ny keeper. Mignolet har surret mye denne sesongen og Jones er ikke god nok for PL etter min mening.

En ny spiss også hadde ikke vært dumt. Få vekk Lambert. Vi har jo teknisk sett bare Sturridge og Balo, siden Borini nesten ikke får sjansen lenger :(

 

Ellers så hadde det vært lurt med back-up på midtbanen. Vi trenger en erstatter for Gerrard og Lucas bør selges.

Lenke til kommentar

 

Markovic er ikke i nærheten av noe PL nivå. Tror ikke at han hadde dominiert i tippeligaen engang for å være ærlig.

Synes at det synd om vi kvitter oss med Suso som ikke har fått nok spilletid til å vurdere om han bør selges.

 

Dette blir bare altfor dumt!

 

Markovic er 20 år og tilpasser seg en ny klubb og liga, alle som kan litt fotball har sett en stigende kurve på Serberen. Han var fast på Benfica, fjorårets ligavinner i Portugal og EL finalist. Og du tror ikke han hadde dominert i TL?

 

 

Har sett nok av gode 20 åringer til å vurdere Markovic som langt under par. Han tar feil avgjørelser til feil tid nesten hver eneste gang han har ballen, når du får ballen i fart mot backen nytter det ikke å stoppe hver forbanna gang og sende ballen tilbake til Sakho. Tekninkken hans er elendig, tråkker på ballen, han er vimsete. Du kan bare se på reaksjonene til resten av laget når Markovic har ballen, laget har ikke engang troen på han.

Du sier han var fast på Benfica, der tar du grundig feil. Marko var innbytter omtrent i alle kampene til Benfica forrige sessong.

 

Ellers har Lallana og Can imponert meg :thumbup:

Endret av HArild
Lenke til kommentar

Vet ikke om det var alle, men di mesterliga kampene jeg så forrige sessong var han innbytter. Forstår ikke hvorfor folk har så vanskelig med å se at det blir en flopp. Gutten har så lav selvtillit at det gjør vondt langt inne å se på..

 

Trenger kvalitet nå ellers synker skuta ass..

Lei av Joe Allen, Marko, Manquillo og annet 7ende hylle støv...

Lenke til kommentar

Det er alltid " har vist" ditt og datt. Hadde vært rart om han ikke hadde rørt ballen så mye spilletid som han egentlig ikke har gjort seg fortjent til. Viss Markovic spiller på førstelaget hvorfor låner vi da ut Ibe som tisser på Marko hver eneste dag i uka?

 

Det med ny liga, nytt land og ny klubb har jeg hørt en million ganger. Det er ofte når folk begynner med slikt at noe er galt.

Det er lov å være litt missfornøyd med di 103M vi svidde av på "forsterkinger"?

Så fort noen er kritiske eller stiller kritiske spørsmål blir en hengt opp på veggen med en gang. Det er ingen kriminalsak at jeg ikke er enig med alle naive supportere som går på roser, alt blir en suksess eller?

Lenke til kommentar

Selvfølgelig kan du være misfornøyd, men det er bare noe med holdninga di jeg ikke liker. Du har bare feid Markovic av banen og mener han aldri kan bli noe. Det er jo ikke bare Liverpool-leiren som har ment han er god. Mange klubber var ute etter han, og mange mente/mener at han er et sinnssykt talent. Ja, han har fortsatt til gode å vise det fullt ut (selv om jeg syns at flere av kampene hans som vingback i 3-4-3 har vært bra). Det er vel i grunnen vanligere at spillerne trenger tid på å tilpasse seg, enn at de hopper rett inn og briljerer.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig kan du være misfornøyd, men det er bare noe med holdninga di jeg ikke liker. Du har bare feid Markovic av banen og mener han aldri kan bli noe. Det er jo ikke bare Liverpool-leiren som har ment han er god. Mange klubber var ute etter han, og mange mente/mener at han er et sinnssykt talent. Ja, han har fortsatt til gode å vise det fullt ut (selv om jeg syns at flere av kampene hans som vingback i 3-4-3 har vært bra). Det er vel i grunnen vanligere at spillerne trenger tid på å tilpasse seg, enn at de hopper rett inn og briljerer.

Tror nesten ikke jeg har sett en spiller som er verre teknisk enn Markovic. Usikker med ball, elendig touch, dårlige finter, feil valg. Det blir bare for mange feil og for mye rot. Vi har bedre spillere på akademiet som fks Wilson, Canos og Ojo som alle kan bekle Markos posisjon. Ikke minst har vi Ibe som er lånt ut til Derby.

Den eneste klubben som seriøst var inne for Markovic var Liverpool, så nei det var ikke så mange klubber.

 

Den dårlige holdinga som du henviser til kjenner jeg meg ikke igjen i, kan ikke legge til 100 visdomsord i ett innlegg der jeg vil fremheve missnøye.

Lenke til kommentar

Det er lov å være litt missfornøyd med di 103M vi svidde av på "forsterkinger"?

Leste en fin artikkel, vel nå er jo jeg Man Utd-fan da, om alle kjøpene til BR. De mente at så mange som 22 av hans 25 innkjøp på 2.5 år hadde floppet eller var for dårlig for Liverpool. De skrev også han hadde brukt rundt 2 mrd i løpet av sin tid i Liverpool.

 

Trenger BR hjelp med innkjøp kanskje? Eller er det andre som trenger hjelp? Noe virker alvorlig galt i hvert fall. Liverpool kunne hatt noen veldig gode spillere med tanke på pengene de har brukt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Problemet er jo litt at vi har kjøpt for mange, og for unge, spillere. Både for å få bredde og for å forme spillerne. Om 2mrd stemmer kunne vi selvfølgelig kjøpt 4-5-6-7 stjerner, men da hadde vi igjen hatt dårligere bredde. Vanskelig valg det der. I etterpåklokskapens navn er det lett å si at han burde kjøpt annerledes, i alle fall.

Lenke til kommentar

 

 

Selvfølgelig kan du være misfornøyd, men det er bare noe med holdninga di jeg ikke liker. Du har bare feid Markovic av banen og mener han aldri kan bli noe. Det er jo ikke bare Liverpool-leiren som har ment han er god. Mange klubber var ute etter han, og mange mente/mener at han er et sinnssykt talent. Ja, han har fortsatt til gode å vise det fullt ut (selv om jeg syns at flere av kampene hans som vingback i 3-4-3 har vært bra). Det er vel i grunnen vanligere at spillerne trenger tid på å tilpasse seg, enn at de hopper rett inn og briljerer.

Tror nesten ikke jeg har sett en spiller som er verre teknisk enn Markovic. Usikker med ball, elendig touch, dårlige finter, feil valg. Det blir bare for mange feil og for mye rot. Vi har bedre spillere på akademiet som fks Wilson, Canos og Ojo som alle kan bekle Markos posisjon. Ikke minst har vi Ibe som er lånt ut til Derby.

Den eneste klubben som seriøst var inne for Markovic var Liverpool, så nei det var ikke så mange klubber.

 

Den dårlige holdinga som du henviser til kjenner jeg meg ikke igjen i, kan ikke legge til 100 visdomsord i ett innlegg der jeg vil fremheve missnøye.

Hvis de unggutta du refererer til hadde vært bedre enn Markovic ville de spilt. Tror du virkelig BR prøver å stille med noe annet enn det sterkeste laget hver kamp? Du er sikkert en fin fyr, men jeg stoler mer på BR enn jeg stoler på deg når det kommer til Liverpools laguttak.

 

Jeg er ikke fornøyd med kjøpene så langt selv, men synes Markovic viser mer og mer at han kan bli god i fremtiden. Tror også Can og Lallana viser seg å bli svært nyttige fremover.

 

Lovren derimot..

Endret av Leaf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...