Gå til innhold

Liverpool: Overgangstråden - rykter, spekulasjoner og ønsker


Varmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hyggelig at folk setter pris på det. :)
Men det er også viktig å gi konstruktiv kritikk til hverandre ;)

 

Og forresten, dagens rykter:

 

 

 

Tirsdag 23. desember

 

Liverpool er interesserte i å låne Adrien Rabiot fra Paris Saint-Germain. 19-åringen er bak både Blaise Matuidi, Marco Verratti og Thiago Motta i kampen om de defensive midtbaneplassene på laget, og nå er det franske storlaget villig til å låne ut talentet.
Le 10 Sport

Se video av Rabiot her:

West Bromwich har ikke hørt noe fra klubber som Liverpool om Saido Berahino, avslører manager Alan Irvine. ”Hvor ryktene har oppstått fra, er jeg usikker på. Formannen har allerede sagt at han ikke ønsker å selge Saido i januar, så situasjonen er uforandret”, sier Irvine. Spissen har scoret åtte ganger for The Hawthorns-klubben denne sesongen.
Mirror

Lyon utelukker et salg av Alexandre Lacazette til Liverpool i januar. Den franske spissen har gjort imponerende 17 mål i Lique 1 så langt denne sesongen.
Daily Star

Liverpool ønsker å sikre seg Fernando Torres, og akter å matche Atletico Madrid sitt tilbud til spissen.
Metro

Liverpool ønsker å låne den 18 år gamle Barcelona-vingen Adama Traore, men det ser ut til at han ender opp på en låneavtale hos Everton i stedet.
Metro

Jackson Martinez har bestemt seg for å bli i Porto ut sesongen, noe som er dårlig nytt for Liverpool og Tottenham.
London Evening Standard

Liverpool står klare til å kjempe med Tottenham om signaturen til West Bromwich-spissen Saido Berahino. Angriperens kontrakt med WBA løper ut sommeren 2017.
Talksport

Petr Cech kan bli Liverpool-spiller etter denne sesongen, etter at hans agent har snakket frempå om en overgang til Anfield-klubben. - Det er lite sannsynlig at Petr vil forlate Chelsea i januar. Både klubben og manageren ønsker å beholde ham for å hjelpe til med å vinne tittelen, men Liverpool trenger å styrke keeperposisjonen og de vet at Petr vil være tilgjengelig i sommer, sier Viktor Kolar.
Metro

Endret av Nettels
Lenke til kommentar

Dagens rykter:

 

 

Torsdag 25.desember

Atletico Madrid og AC Milan er blitt enige om en låneavtale som gjør Liverpool-linkede Fernando Torres til Atletico-spiller for resten av sesongen.
AS

Brendan Rodgers har rundt £30M å bruke på nye spillere i januar, men beløpet kan økes om en toppspiller blir tilgjengelig.
Express


Tidligere Barcelona-keeper Victor Valdes er tilgjengelig på gratis-overgang, men da må Liverpool slå Manchester United i kampen om spanjolens underskrift. Derfor er £3M-mannen Guillermo Ochoa et mer realistisk transfermål.
Express

Brendan Rodgers ivrer etter å sikre seg Celtics Virgil Van Dijk, som ønsker å forlate den skotske klubben.
Express

£16M-mannen Martin Montoya ønsker å forlate Barcelona, og Southamptons Nathaniel Clyne er også i kikkerten til Brendan Rodgers.
Express

Liverpool har ikke lenger forhåpninger om å sikre seg Fernando Torres, og det samme gjelder Lyons Alexandre Lacazette.
Express

Liverpool forbereder et sjokkbud på £50M for Real Madrids Karim Benzema, mens CSKA-spiller Seydou Doumbia er et billigere spissalternativ til rundt £20M.
Express

Mario Balotelli kan forlate Liverpool allerede etter seks måneder. Inter og Sampdoria viser interesse for angriperen.
Express

Inter ønsker seg Lucas Leiva, men det er lite sannsynlig at Brendan Rodgers vil gi slipp på 27-åringen uten at han har en erstatter klar.
Express

 

Sier ikke nei takk til Benzema, men tviler på at det skjer.

Lenke til kommentar

Torres til ATM: Fint. Har ikke lyst på han uansett. Redd for at han "ødelegger" statusen han har som en av Liverpools bedre spisser oppigjennom.

Valdes/Ochoa: Har selvfølgelig mest lyst på Valdes. Ochoa er kanskje et greit alternativ, som kan konkurrere med Mignolet. Han var god i VM, men det er alt jeg har sett av han også.

van Dijk: Kjenner veldig lite til han, utenom at han er en av Celtics bedre spillere.

Montoya/Clyne: uten at jeg har sett mye til Montoya vil jeg helst ha han. Clyne er engelsk og blir nok overpriset til tusen. Vi har nok engelske spillere.

Benzema/Doumbia: sier ikke neitakk til noen av disse. Doumbia er kanskje "over the top"? Kjenner ikke SÅ mye til han. Han var en jævel på Fifa 12 :p

Balotelli ut: Nei, det håper jeg ikke. Syns han fungerte bra sammen med Sturridge, de få kampene de fikk sammen. Har fortsatt troa på Balotelli. Kall meg dum, om du vil.

Lucas: Må gjerne dra for min del. Jeg syns vi har bedre alternativer på den plassen, og ok dekning. Om vi får inn en skikkelig erstatter, er det også flott.

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

Dagens rykter:

 

 

Søndag 28.desember

 

Liverpool er nær ved å signere West Bromwich-spissen Saido Berahino i en avtale verdt £23.5M. Tottenham har også vært linket til spilleren, men Liverpool vil vinne kappløpet. Anfield-klubben vil fullføre overgangen så snart transfervinduet åpner i januar.
Metro

Lazio har avslått Liverpools tilbud om å bytte Fabio Borini mot Eddy Onazi, men 10 millioner euro kan få den italienske klubben på andre tanker.
Corriere dello Sport

Den Inter-eide keeperen Francesco Bardi kan komme til å forlate Chievo i januar for en overgang utenlands, muligens til Liverpool. Den italienske U21-landslagskeeperen har mistet plassen sin i førsteelleveren til Albano Bizzari etter at Rolando Maran tok over som Chievo-trener fra Eugenio Corini. Inter lånte keeperen ut for at han skulle få førstelagserfaring, men han kan bli hentet tilbake i januar for å bli sendt på utlån til en ny klubb.
La Gazzetta dello Sport

Lenke til kommentar

Min ønskeliste i januar:

1. Lacazette

2. Shaqiri

3. Higuain

4. Song

4. Doumbia

5. Feghouli

6. Mertens

7. Mkhitaryan

8. Munian

9. Gaitan

10. Depay

11. Elabdellaoui

12: Masuaku

 

Alle disse er realistiske mål, viss vi ender opp med mer oppkast som Joe allen(20m), Carroll(35m) og Manauillo blir jeg fotbannet. Noen ganger når vi henter spillere lurer jeg på om jeg kunne gjort en bedre jobb selv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Min ønskeliste i januar:

1. Lacazette

2. Shaqiri

3. Higuain

4. Song

4. Doumbia

5. Feghouli

6. Mertens

7. Mkhitaryan

8. Munian

9. Gaitan

10. Depay

11. Elabdellaoui

12: Masuaku

 

Alle disse er realistiske mål, viss vi ender opp med mer oppkast som Joe allen(20m), Carroll(35m) og Manauillo blir jeg fotbannet. Noen ganger når vi henter spillere lurer jeg på om jeg kunne gjort en bedre jobb selv.

 

Deilig liste. Er helt enig med deg :)

Lenke til kommentar

Dagens rykter:

 

 

 

Onsdag 31. desember

 

Liverpool ønsker å hente talentfulle Luciano Vietto fra Villarreal. Den 20 år gamle spissen skal koste rundt 12 millioner pund, men Real Madrid og Inter er også interesserte i argentineren.
Express

Se noen av Viettos prestasjoner denne sesongen her:

https://www.youtube.com/watch?v=kFh0MMqOld8

AC Milan har informert Liverpool og Arsenal om at de ønsker 11,5 millioner pund dersom noen av klubbene vil hente 22 år gamle Stephan El Shaarawy i januarvinduet.
Express

West Bromwich avfeier igjen ryktene om at Saido Berahino skal bli rød. ”For siste gang: Denne Berahino-til-Liverpool-for-£23m-historien er, og har alltid vært, helt fabrikkert”, skriver klubben.
@WBAFCofficial (Twitter)



”Han har lært leksa si nå. Han er nødt til å spille bedre”, sier Bruce Grobbelaar om Simon Mignolet i Liverpool-buret. Legendekeeperen hevder de røde har fulgt nøye med Guillermo Ochoa fra Mexico, som kan erstatte belgieren. ”Liverpool trenger en ny målvakt”, legger han til.
talkSPORT
Lenke til kommentar

Tror helt ærlig ikke det kommer noen fra den listen. Dere kunne hatt alle sammen hvis man tar med alle pengene BR har brukt siden han tok over klubben, og han har ikke vært god på den fronten i det hele tatt.

 

Doumbia, Lacazette, Mkhitaryan, Shaqiri og Depay er alle spillere jeg gjerne ser i PL!

 

E: Shaqiri anser jeg som mulig, stor mulighet for at dere henter han.

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Godt nyttår folkens! Årets første rykter :)

 

 

 

Torsdag 1. januar

 

Liverpool har kommet med et bud for å sikre seg Xherdan Shaqiri fra Bayern München på permanent basis. Samtidig ønsker både Juventus og Inter å låne sveitseren, med opsjon på kjøp.
Sky Italia

Radja Nainggolan kommer ikke til å bli Liverpool-spiller. Belgieren lå ifølge ryktene an til å bli tilbudt en ukelønn på 60.000 pund i Nordvest-England, men den 26 år gamle Roma-spilleren avfeier en overgang.
Il Tempo

I går ble det kjent at Saido Berahino kan være tilgjengelig for 14 millioner pund. Det er mye mindre enn først antatt. Tidligere har nemlig spekulasjonene ligget på en sum omkring 23 millioner pund. Spissen skal være lysten på en overgang til Anfield, men samtidig er Tottenham interesserte i 21-åringen.
talkSPORT

Lenke til kommentar

Dagens rykter:

 

 

 

Fredag 2. januar

 

Liverpool vurderer å prøve seg på Aston Villa-duoen Fabian Delph og Ron Vlaar i en avtale som til sammen koster 15 millioner pund. Manager Paul Lambert erkjenner at det blir vanskelig å holde på dem hvis det kommer bud fra storklubber.
Daily Star

Kevin Mirallas er i Liverpools kikkert, og de røde forbereder seg til å sjokkere med et bud på Everton-spilleren.
Metro

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...