Gå til innhold

Liverpool: Overgangstråden - rykter, spekulasjoner og ønsker

Varmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mulig jeg stiller helt på bærtur mtp at jeg baserer mitt transferønske på erfaringer fra Football Manager, men siden vi uansett må forsterke backene (nå som Aurelio forsvinner har vi bare en høyreback og en venstreback i A-stallen), kan det være en ide å se på Rubin Kazans argentiner, Cristian Ansaldi? Han er like god med begge føttene, og kan følgelig spille både høyre og venstre. Regnes som et av Argentinas største forsvarstalent sammen med Otamendi (dette iflg Wikipedia. Gode kilder ftw). Han blir 24 i år.

Regner med han bør være vesentlig billigere enn Lahm. Jeg har ikke sett ham spille i virkeligheten, men en som kan spille på begge backene, takler som Mascherano og løper fort bør da vitterlig være interessant for Rafa? £5-10m kanskje?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Liverpool skal vist vudere å kjøpe Atletico Mineiro spissen Diego Tardelli for 5mill.

Ryktes også at Guiseppe Rossi skal være på vei til Liverpool for £12M.

Silly Season. :D

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Er det mulig å lage en tråd der de useriøse kan ferdes for seg selv?

Der kan brukere som Adriwen,YNWA32 osv leve lykkelig og poste så mye bullshit de bare vil.

Artig tanke.

Lenke til kommentar

Er det mulig å lage en tråd der de useriøse kan ferdes for seg selv?

Der kan brukere som Adriwen,YNWA32 osv leve lykkelig og poste så mye bullshit de bare vil.

Artig tanke.

Det er nok engang slik at det er bedre å bidra i en diskusjon, istedet for konsekvent være negativ til alt som blir skrevet her inne.

Hvis du mener jeg bare skriver bullshit, så får du stå for det. Men føler det er bedre å poste skikkelige innlegg istedet for bare masse rør på 5 ord.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...