Adriwen Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Han har silt der hele sesongen. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Aaaah, sikkert derfor Liverpool havna på syvende. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Han har silt der hele sesongen. Mener du venstreBENK da, eller? :!: Lenke til kommentar
Adriwen Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Nei. Venstrebeck. Venstreforsvarer. Og han har spilt der hele sesongen ja :-) Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Nei. Venstrebeck. Venstreforsvarer. Og han har spilt der hele sesongen ja :-) Du mener nok venstre midstopper og ikke venstre back. Er det noe annet du vil vite om Liverpool er det bare å spørre. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Adriwen: http://www.youtube.com/watch?v=bVVsDIv98TA&feature=player_embedded 1 Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Adriwen, om du ikke har noe vettug å si, hold deg vekke.. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Second that, rett før jeg trykker rapport knappen, det blir bare for dumt. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Mulig jeg stiller helt på bærtur mtp at jeg baserer mitt transferønske på erfaringer fra Football Manager, men siden vi uansett må forsterke backene (nå som Aurelio forsvinner har vi bare en høyreback og en venstreback i A-stallen), kan det være en ide å se på Rubin Kazans argentiner, Cristian Ansaldi? Han er like god med begge føttene, og kan følgelig spille både høyre og venstre. Regnes som et av Argentinas største forsvarstalent sammen med Otamendi (dette iflg Wikipedia. Gode kilder ftw). Han blir 24 i år. Regner med han bør være vesentlig billigere enn Lahm. Jeg har ikke sett ham spille i virkeligheten, men en som kan spille på begge backene, takler som Mascherano og løper fort bør da vitterlig være interessant for Rafa? £5-10m kanskje? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Hehe, Otamendi blir ingen billig mann å hente, han ha blitt linket bort for mellom £17-22 millioner. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Liverpool skal vist vudere å kjøpe Atletico Mineiro spissen Diego Tardelli for 5mill. Ryktes også at Guiseppe Rossi skal være på vei til Liverpool for £12M. Silly Season. Endret 25. mai 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Adriwen Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Dette er så gøy tråd :-) Dere ønsker dere spillere dere ikke har råd til engang. Dette gir meg ett smil om munnen på en ellers trist dag. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Feil, dette er "så gøy tråd" fordi du bidrar med så mye kunnskapsløst bullshit og driter deg ut gang på gang. Og hey, hva vet du om hva slags spillere vi har råd til? Du mente jo vi hadde råd til den unge Lahm for 22M? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Er det mulig å lage en tråd der de useriøse kan ferdes for seg selv? Der kan brukere som Adriwen,YNWA32 osv leve lykkelig og poste så mye bullshit de bare vil. Artig tanke. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 YNWA32/Adriwen's Corner...? 1 Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Er det mulig å lage en tråd der de useriøse kan ferdes for seg selv? Der kan brukere som Adriwen,YNWA32 osv leve lykkelig og poste så mye bullshit de bare vil. Artig tanke. Det er nok engang slik at det er bedre å bidra i en diskusjon, istedet for konsekvent være negativ til alt som blir skrevet her inne. Hvis du mener jeg bare skriver bullshit, så får du stå for det. Men føler det er bedre å poste skikkelige innlegg istedet for bare masse rør på 5 ord. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Hehe, Otamendi blir ingen billig mann å hente, han ha blitt linket bort for mellom £17-22 millioner. Nå var det Ansaldi jeg ønsket, og ikke Otamendi Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Hehe, Otamendi blir ingen billig mann å hente, han ha blitt linket bort for mellom £17-22 millioner. Anbefaller følgende: Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Anbefaller følgende: Du faller, ja... Ser nå at han mente Ansaldi og ikke Otamendi. Du skal få lov til å skyte meg ned for den, en gang må jo du også få lov til å leke 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå