Gå til innhold

Liverpool: Overgangstråden - rykter, spekulasjoner og ønsker


Varmo

Anbefalte innlegg

Tja, er egentlig ikke så rart. Med lønnskravene til de aller beste og lønnspolitikken til FSG så må vi gå etter talenter/nest øverste hylle. Desverre. Jeg tror mange av de spillerne som ble kjøpt i sommer kommer til å bli veldig gode, men jeg er i grunn enig i at Suarez burde blitt erstattet med en verdensklassespiller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dagens rykter:

 

 

Tirsdag 25.november

Real Madrid blir mer og mer ivrige etter å hente Pedro Chirivella fra Liverpool. 17-åringen har en fireårskontrakt med de røde, og Anfield-klubben er desperate etter å beholde spanjolen.
Daily Mail

Liverpool intensiverer jakten på Porto-spissen Jackson Martinez. Anfield-klubben er villig til å betale £30M for colombianeren.
Record

Endret av Nettels
Lenke til kommentar

Dagens rykter:

 

 

 

Onsdag 26.november

Petr Cech, Nathan Redmond og Jackson Martinez er på ønskelisten til Liverpool i januar. Cech er ute av startoppstillingen til Chelsea og verdsettes til £7M, det vil koste £10M å hente unge Redmond fra Norwich, mens det store spissen Martinez ventes å kreve en sjekk på £30M for at Porto skal la ham gå.
Metro

President Franz Beckenbauer innrømmer at Xherdan Shaqiri, som Liverpool var linket til i sommer, kan bli tilgjengelig i januar. "Bayern har allerede sent ut signaler om at han troligvis kan få gå i det neste transfervinduet, hvis det er det han ønsker. Jeg synes det er synd da han er et stort talent." Prislapp sies å være £15M.
Sport1
Lenke til kommentar

Dere bør holde dere unna Redmond. Slike talenter er det siste dere trenger. Dessuten så er det ikke på flanken dere sliter mest.

 

Tviler på at Chelski lar Cech gå til dere, men viss han gjør det så er han en god oppgradering fra Simon. Mignolet er katastrofe.

 

£15m for Shaqiri er en no brainer.

Lenke til kommentar

Mignolet er ikke katastrofe. Han har mye å gå på, men katastrofe er jeg ikke enig i :p Han er en GOD skuddstopper, men har nok mye å gå på i feltarbeid og slikt. Men ja, jeg tar gjerne Cech og. :p

 

Nåja, han har milevis unna De Gea for å nevne en keeper. Meget skuffende utvikling på han.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...