Leaf Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Tja, er egentlig ikke så rart. Med lønnskravene til de aller beste og lønnspolitikken til FSG så må vi gå etter talenter/nest øverste hylle. Desverre. Jeg tror mange av de spillerne som ble kjøpt i sommer kommer til å bli veldig gode, men jeg er i grunn enig i at Suarez burde blitt erstattet med en verdensklassespiller. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 (endret) Burde gått all in for Higuain. Hadde vi lagt 45m på bordet tror jeg ikke at Napoli hadde avslått.. Endret 22. november 2014 av HArild Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Ja, Higuain hadde vært digg! Håper ikke det er Berahino som blir kjøpt for å dekke spissproblemet hvertfall. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 (endret) Dagens rykter: Tirsdag 25.november Real Madrid blir mer og mer ivrige etter å hente Pedro Chirivella fra Liverpool. 17-åringen har en fireårskontrakt med de røde, og Anfield-klubben er desperate etter å beholde spanjolen.Daily Mail Liverpool intensiverer jakten på Porto-spissen Jackson Martinez. Anfield-klubben er villig til å betale £30M for colombianeren.Record Endret 25. november 2014 av Nettels Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Real kan gå å legge seg om de tror de skal hente ungdomsspillere fra oss. Vent til han har utrettet en del for oss, så skal dere få han for en liten overgangsrekord. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Real kan gå å legge seg om de tror de skal hente ungdomsspillere fra oss. Vent til han har utrettet en del for oss, så skal dere få han for en liten overgangsrekord. Det verste er at jeg tror det kommer til å skje og Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 200 millioner pund så kan de få leie han 1 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Dagens rykter: Onsdag 26.novemberPetr Cech, Nathan Redmond og Jackson Martinez er på ønskelisten til Liverpool i januar. Cech er ute av startoppstillingen til Chelsea og verdsettes til £7M, det vil koste £10M å hente unge Redmond fra Norwich, mens det store spissen Martinez ventes å kreve en sjekk på £30M for at Porto skal la ham gå.MetroPresident Franz Beckenbauer innrømmer at Xherdan Shaqiri, som Liverpool var linket til i sommer, kan bli tilgjengelig i januar. "Bayern har allerede sent ut signaler om at han troligvis kan få gå i det neste transfervinduet, hvis det er det han ønsker. Jeg synes det er synd da han er et stort talent." Prislapp sies å være £15M.Sport1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 XS vil jeg ha mer en noen andre , selv Reus (Ja, mener det fortsatt Jotun ) Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Dere bør holde dere unna Redmond. Slike talenter er det siste dere trenger. Dessuten så er det ikke på flanken dere sliter mest. Tviler på at Chelski lar Cech gå til dere, men viss han gjør det så er han en god oppgradering fra Simon. Mignolet er katastrofe. £15m for Shaqiri er en no brainer. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Mignolet er ikke katastrofe. Han har mye å gå på, men katastrofe er jeg ikke enig i Han er en GOD skuddstopper, men har nok mye å gå på i feltarbeid og slikt. Men ja, jeg tar gjerne Cech og. 1 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Enig i at katastrofe var å ta for hardt i, men han gjør i alle fall mange katastrofale feil... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 XS vil jeg ha mer en noen andre , selv Reus (Ja, mener det fortsatt Jotun ) Syke syke mann!!! (har eg sagt noe om det? ?) Lenke til kommentar
""" Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 (endret) Xherdan Shaqiri. Endret 26. november 2014 av Jack Burton Lenke til kommentar
Espp Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 XS vil jeg ha mer en noen andre , selv Reus (Ja, mener det fortsatt Jotun ) De spiller i forskjellige posisjoner, så det er lov å håpe på begge. Regner med at Utd kjøper XS i januar Lenke til kommentar
toreae Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Mignolet er ikke katastrofe. Han har mye å gå på, men katastrofe er jeg ikke enig i Han er en GOD skuddstopper, men har nok mye å gå på i feltarbeid og slikt. Men ja, jeg tar gjerne Cech og. Han står bak et revva forsvar, vanskelig å brilliere da. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Han står bak et revva forsvar, vanskelig å brilliere da. Bare tull. Se på DDG! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Han sa ikke umulig, men vanskelig. Siden ddg er så mye bedre enn mignolet så klarer ddg å briljere selv uten forsvar (som jo er tilfellet i United....) Lenke til kommentar
oOF Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Mignolet er ikke katastrofe. Han har mye å gå på, men katastrofe er jeg ikke enig i Han er en GOD skuddstopper, men har nok mye å gå på i feltarbeid og slikt. Men ja, jeg tar gjerne Cech og. Nåja, han har milevis unna De Gea for å nevne en keeper. Meget skuffende utvikling på han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå