AllFather Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 (endret) Max 18-20 Endret 16. november 2014 av AllFather Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Dagens rykter: Søndag 16.november Manchester United er klare til å kaste seg inn i kampen med Chelsea, Liverpool og Arsenal om brasilianeren Talisca. Benfica vil ha 20-åringen til å skrive under en ny kontrakt med dem som inkluderer en utkjøpsklausul på £35M.Daily Express Liverpool og Manchester United kjemper om signaturen til Sampdoria-keeper Sergio Romero. 27-åringens kontrakt med Serie A-klubben løper ut etter denne sesongen, og han vil forlate klubben på gratisovergang. Både Liverpool og Manchester United vil forsøke å sikre seg en pre-kontrakt med argentineren i januar.Forza Italian FootballManchester City og Liverpool har Newcastles Rolando Aarons i kikkerten. 19-åringen har vært en av Newcastles beste spillere denne sesongen, og har gjort to mål for «The Magpies». Aarons kom til Newcastle som 15-åring, etter at han ble frigitt av Bristol City. Hans kontrakt med Newcastle løper ut neste sommer, men det skal ligge en opsjon på ett år til i avtalen.Daily Star Inter Milan har rettet søkelyset mot Steven Gerrard, og vil komme med et kontraktstilbud til Liverpool-kapteinen om han ikke skriver under en ny avtale med Anfield-klubben.ESPN Liverpool ønsker å få med en klausul i Raheem Sterlings nye kontrakt som forhindrer ham i å gå til Premier League-rivaler som Chelsea og Manchester City. Det skal være snakk om en utkjøpsklausul på 55M i kontrakten, men den skal kun gjelde for utenlandske klubber. 19-åringen har startet samtaler med Liverpool om en ny langtidskontrakt, og han ønsker en utkjøpsklausul i tilfelle Real Madrid eller Barcelona ønsker hans tjenester.Daily Mail Gerrard til Inter? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Dummeste ryktet. Hva skal de med han? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Perfekt sted for en avdanket engelskmann. Tempoet er mye lavere, så der kan han gjøre som Pirlo og prestere bra i mange år til. Engelsk fotball et litt for hurtig for Gerrard nå. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 (endret) Jeg tror fortsatt han blir i Liverpool med en slags kombinert spiller-/trenerrolle eller drar til USA. Har ingen tro på Inter. Men man kan jo ta feil, selvfølgelig. Endret 17. november 2014 av Knewt Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Dagens rykter: Tirsdag 18. november Liverpool ønsker å styrke forsvaret med en billig colombianer: Éder Álvarez Balanta har imponert stort i argentinske River Plate, og ble inkludert i VM-troppen til Colombia i sommer. 21-åringen har bare spilt for klubber i Sør-Amerika, men den beinharde midtstopperen har fått være på banen i fem landskamper. Flere klubber, deriblant Manchester United, har hatt ham i kikkerten over en lengre periode. Prisen for Balanta skal være på rundt 5,5 millioner pund, men han krever foreløpig ikke mer enn 6.000 pund i ukelønn.HITC Sport Liverpool har tro på en overgang for Jackson Martinez i neste overgangsvindu. Spissen er verdsatt til £30M. Colombianeren ønsker å forlate Porto etter sesongen, men et klubbskifte kan skje fortere enn forventet.Daily Express Liverpool og Arsenal vil få konkurranse fra Dinamo Moskva om Marseille-spissen Andre-Pierre Gignac. 28-åringens kontrakt med Ligue 1-klubben utløper til sommeren.Talksport Bayern München forventer bud på Xherdan Shaqiri i januar. Liverpool, Chelsea og Tottenham er blant klubbene som er interessert i 23-åringen.Daily Star De tre første skal jeg ærlig innrømme at jeg ikke har peiling på Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 (endret) Du vet ikke hvem Jackson Martinez og Gignac er? Martinez er jo er ansett som å være en av verdens beste spisser. Han har bøttet inn mål på bestiling i lang tid. Gignac er den stillestående kjempen som kriger inn mål på corner og innlegg. (passer ikke liverpool) Endret 19. november 2014 av HArild Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Og Balanta en lovende forsvarsspiller fra Colombia. Alltid et kjøp på FM 15 Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Vet ikke hvordan Balanta er i virkeligheten, men han er jo en klassestopper på FM. Martinez hadde vært digg. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Du vet ikke hvem Jackson Martinez og Gignac er? Martinez er jo er ansett som å være en av verdens beste spisser. Han har bøttet inn mål på bestiling i lang tid. Gignac er den stillestående kjempen som kriger inn mål på corner og innlegg. (passer ikke liverpool) Nei beklager, jeg hadde ikke mye kunnskap om disse spillerne. Hadde hørt om navnet Gignac, men ikke noe mer. Sorry hvis jeg fornærmet deg med å ikke vite alle fotballspillere i verden. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Dagens rykter: Liverpool skal være ute etter den 15 år gamle belgieren Thibaud Verlinden. Han er en midtbanespiller og ving, som spiller for Standard. Hans far Dany Verlinden er tidligere profesjonell målvakt, og skal ha benektet at sønnen allerede har signert for LFC. Het Belang van Limburg Liverpool, Arsenal og Dynamo Moskva kjemper om Marseilles angriper Andre-Pierre Ginac. Franskmannen har scoret 10 mål på 13 kamper i Ligue 1 denne sesongen. talkSPORT Liverpool vurderer et bud på £25 millioner Andre Schürrle i januar. Tottenham er også interessert i Chelsea-spilleren. Express Juventus og Liverpool ønsker begge Dani Alves i januar, mens begge Manchester-klubbene lurer i kulissene. AS Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Du vet ikke hvem Jackson Martinez og Gignac er? Martinez er jo er ansett som å være en av verdens beste spisser. Han har bøttet inn mål på bestiling i lang tid. Gignac er den stillestående kjempen som kriger inn mål på corner og innlegg. (passer ikke liverpool) Nei beklager, jeg hadde ikke mye kunnskap om disse spillerne. Hadde hørt om navnet Gignac, men ikke noe mer. Sorry hvis jeg fornærmet deg med å ikke vite alle fotballspillere i verden. Fikk ikke innrykk av at han var fornærmet..... Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 (endret) Nei beklager, jeg hadde ikke mye kunnskap om disse spillerne. Hadde hørt om navnet Gignac, men ikke noe mer. Sorry hvis jeg fornærmet deg med å ikke vite alle fotballspillere i verden. Fikk ikke innrykk av at han var fornærmet..... overrasket da, whatever Endret 19. november 2014 av Nettels Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Origi til oss i Januar istedenfor sommeren? http://www.nettavisen.no/sport/fotball/--lser-sturridge-krisen-med-30-millioner/8511351.html Vet ikke hva jeg skal si her. Har sett altfor lite av Origi til å uttale meg, men vil Origi kunne gå rett inn i en førsteellever og score mål i PL? Eller er dette, i likhet med mye av det BR har gjort i det siste, ren gambling? Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Dagens rykter: Torsdag 20. november Liverpool følger Englands nye høyreback Nathaniel Clyne. Southampton vil tilby spilleren ny og forbedret kontrakt de kommende ukene for å dempe interessen fra blant andre Anfield-klubben. Spillerens nåværende avtale utløper sommeren 2016. Daily Telegraph Xherdan Shaqiri er frustrert over lite spilletid i Bayern München, men kan bli tvunget til å bli værende inntil videre. Spillerens agent innrømmer at sveitseren er i en vanskelig situasjon, og er i tvil om en januarovergang er mulig.- Jeg er i tvil om han kan skifte klubb i januar. Han har spilt Champions League og kan da ikke spille for andre klubber. Dette kompliserer en avtale ettersom det vil være mye penger. Jeg er i tvil om Bayern kan finne en erstatter på hans nivå, uttaler agent Ulisse Shaqiri til italiensk radio.Daily Mirror Liverpool har blitt bedt om å vente dersom de ønsker å signere Sebastian Giovinco. Juventus-spissen står uten kontrakt etter sesongen, og har nektet å starte samtaler om en ny avtale grunnet lite spilletid. Italieneren har bedt interesserte klubber om å vente til etter sesongen da de kan signere 27-åringen gratis.- Hele sesongen har vært litt slik, så vi får se hva som skjer. Jeg tror ikke jeg drar i januar. Vi får se i juni, uttaler Giovinco.Daily Mirror Origi kommer muligens til Liverpool i januar mot at overgangssummen økes med £3M. http://www.liverpool.no/Nyheter/yner-januaravtale-for-Origi.aspx Personlig synes jeg ikke det er lurt. Vi har brukt nok penger på han nå, selv om han er god spiller. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Origi til oss i Januar istedenfor sommeren? http://www.nettavisen.no/sport/fotball/--lser-sturridge-krisen-med-30-millioner/8511351.html Vet ikke hva jeg skal si her. Har sett altfor lite av Origi til å uttale meg, men vil Origi kunne gå rett inn i en førsteellever og score mål i PL? Eller er dette, i likhet med mye av det BR har gjort i det siste, ren gambling? Ren gambling er det alltid når man kjøper talenter. Det er ikke sikkert at han tar PL-nivået med en gang, og at det kan ta et år eller mer for han å bli komfortabel med nivået. Lamela er et kjempegodt eksempen på akkurat det. Jeg trodde han skulle slå an fra første dag, men den gang ei! At Origi kommer til å bli god for Liverpool med tiden tror jeg derimot Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Dagens rykter: Fredag 21. november Lucas Leiva vurderer å forlate Liverpool. Napoli kan bli neste destinasjon for midtbanespilleren.- Er det mulig at Lucas forlater Liverpool i januar? Ja, naturligvis. Lucas liker Rafael Benitez svært godt. De to kjenner hverandre godt fra tiden spanjolen var manager i Liverpool, uttaler Lucas' agent Henrique Coelho.Calciomercato Glen Johnson skal ha avslått et kontraktstilbud fra Liverpool. Høyrebacken skal ha blitt forelagt en toårskontrakt med lønnsreduksjon på 50 prosent. Engelskmannen har blitt enig med AS Roma om å signere for Serie A-klubben i januar.Metro Enda mer styr med Lucas. For min del kan han dra i januar. Det at Johnson har avslått ny kontrakt er også helt greit. Men synes det er overraskende at Roma vil ha han. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Men benitez skal jo tilbake til Liverpool..... Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 (endret) Vi skal hente Fergie ut av pensjonstilværelsen Endret 22. november 2014 av AllFather Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 (endret) Berahino i januar ja, ikke umulig at det blir en realitet. Det er så typisk oss å hente såkalte talenter for mye penger så flopper dem til neste sessong. Dritt lei av å se konkurrerende lag hente "proven quality" , mens vi snubler i samme fella om og om igjen. Er det ikke kvalitet tilgjengelig venter du! Blir deprimert når jeg ser hva vi brukte 120M på... Endret 22. november 2014 av HArild Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå