Stimann Skrevet 8. november 2014 Rapporter Del Skrevet 8. november 2014 Dagens rykter: Lørdag 8. november 21 år gamle Mattia Perin er i kikkerten til Liverpool, som skal ha speidere i Italia denne helga. ”Det er normalt for en keeper som Mattia, som presterer, at det kommer utenlandske klubber for å se på ham”, sier Matteo Roggi, spillerens agent. ”Det stemmer at Liverpool har sendt speidere til Italia tre eller fire ganger for å se på utlikningen hans.” Agenten avviser imidlertid at en overgang kan skje innen kort tid.Inside Futbol Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. november 2014 Rapporter Del Skrevet 8. november 2014 Keeper som har utlignet tre eller fire ganger?Sign him up 1 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 9. november 2014 Rapporter Del Skrevet 9. november 2014 Dagens rykter: Søndag 9. november Liverpool ønsket å hente Asmir Begovic i fjor sommer, men ble skremt vekk av prislappen på 15 millioner pund, og endte heller opp med å betale 9 millioner pund for å ha Simon Mignolet i buret. Når det nå nærmer seg januar, skal imidlertid Stoke-målvakten igjen være aktuell for de helrøde. 27-åringen har tjue måneder igjen av kontrakt på Britannia, og kan være verdt rundt 10 millioner pund.Mirror Raheem Sterling kan bli tilbudt en kontraktsforlengelse av Liverpool i nær fremtid. Der vil han i så fall ha en utkjøpsklausul på 60 millioner pund, og spilleren selv skal tjene 100.000 pund i uka. Liverpool ønsker å en forbedret kontrakt for å holde klubber som Real Madrid unna fatet. I dag tjener 19-åringen rundt 30.000 pund i uka.Mirror Liverpool har tro på at de kan sikre seg stortalentet Dele Alli i januar. Men de ønsker å låne ham rett tilbake til klubben han spiller for nå, MK Dons. 18-åringen har vært i kikkerten til de røde i det siste året. Han kan bli signert for 4,5 millioner pund.Mirror Brendan Rodgers vurderer å by 15 millioner pund for CSKA Moskva-spiss Seydou Doumbia, som scoret to ganger og senket Manchester City på Etihad i Champions League tidligere i uka. Napoli er også interesserte i den raske ivorianeren. Doumbia har kontrakt med russerne til 2018, og skal ha en utkjøpsklausul på rundt 30 millioner pund. Likevel skal Moskva-laget være villige til å høre på bud for rundt halvparten.Sunday People Saido Berahino linkes til flere klubber etter storspillet denne sesongen, men nå skal den nylig England-uttatte spissen i kontraktsforhandlinger med West Bromwich. Selv om han erkjenner at han ønsker Champions League-fotball, er han fornøyd på The Hawthorns, og han er ikke imot noen ekstra sesonger i klubben. Nå tjener 21-åringen 12.000 pund i uka, men West Bromwich planlegger å tilby ham mer og binde ham til klubben lenger enn 2017.Mirror Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 10. november 2014 Rapporter Del Skrevet 10. november 2014 oh doumbia, ja takk! begovic også bør jo være noe som kan fungere bak der ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 10. november 2014 Rapporter Del Skrevet 10. november 2014 Raheem Sterling kan bli tilbudt en kontraktsforlengelse av Liverpool i nær fremtid. Der vil han i så fall ha en utkjøpsklausul på 60 millioner pund, og spilleren selv skal tjene 100.000 pund i uka. Liverpool ønsker å en forbedret kontrakt for å holde klubber som Real Madrid unna fatet. I dag tjener 19-åringen rundt 30.000 pund i uka. Mirror Det er ikke en kontrakt jeg hadde skrevet under på iallefall... Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 10. november 2014 Rapporter Del Skrevet 10. november 2014 Lønnen er grei nok, han er bare 19 år. Det er nok av eksempler på lovende unggutter som har mistet gnisten og sulten, pga for mye penger! m60£ er alt for mye, m40£ hadde vært mer passende Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 10. november 2014 Rapporter Del Skrevet 10. november 2014 http://www.tv2.no/a/6219904 Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 10. november 2014 Rapporter Del Skrevet 10. november 2014 http://www.tv2.no/a/6219904 Hadde jeg vært Ødegaard hadde jeg allerede vært på flyet. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 10. november 2014 Rapporter Del Skrevet 10. november 2014 http://www.tv2.no/a/6219904 Kjøp han og send han på lån tilbake til Godset! Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 10. november 2014 Rapporter Del Skrevet 10. november 2014 Dagens rykter: Mandag 10. november Yohan Cabaye ønsker seg bort fra Paris St. Germain, og den franske klubben kan være villig til å selge midtbanespilleren på grunn av FIFA Fair Play-reglementet. Liverpool, Arsenal og Manchester United skal alle være interessert i den tidligere Newcastle-spilleren. Express Chelsea har kastet seg inn i kampen om Marco Reus, og ønsker å legge inn et bud i januar. Liverpool, Arsenal, Manchester United og Bayern München har alle blitt linket til tyskeren. Express Liverpools speidere har sjekket ut Fulhams stjerneskudd Patrick Roberts. LFC skal ha fulgt vingen i flere kamper denne høsten, og vurderer et bud i januar. The Mirror 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 10. november 2014 Rapporter Del Skrevet 10. november 2014 (endret) Er fremdeles fan av Cabaye, så jeg håper ikke han går til Liverpool. Men OM Liverpool hadde kjøpt Cabaye hadde de fått in en kremspiller av dimensjoner. Blir kvalm av tanken. Men han vil nok til et bedre lag enn som så. Endret 10. november 2014 av Jack Burton Lenke til kommentar
oOF Skrevet 10. november 2014 Rapporter Del Skrevet 10. november 2014 Cabaye hadde ikke vært dumt. Pr i dag så er det ingen på midtbanen som gjær en god nok jobb. Igjen syns jeg at BR burde benket Gerrard da jeg ikke syns han forsvarer en plass på laget pr dags dato med prestasjonene i det siste. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 11. november 2014 Rapporter Del Skrevet 11. november 2014 Er fremdeles fan av Cabaye, så jeg håper ikke han går til Liverpool. Men OM Liverpool hadde kjøpt Cabaye hadde de fått in en kremspiller av dimensjoner. Blir kvalm av tanken. Men han vil nok til et bedre lag enn som så. Kremspiller av dimensjoner, du synes ikke du drar på litt her? Cabaye er en over middels god midtbane spiller, men lagt ifra noen Alonso. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 11. november 2014 Rapporter Del Skrevet 11. november 2014 Er fremdeles fan av Cabaye, så jeg håper ikke han går til Liverpool. Men OM Liverpool hadde kjøpt Cabaye hadde de fått in en kremspiller av dimensjoner. Blir kvalm av tanken. Men han vil nok til et bedre lag enn som så.Kremspiller av dimensjoner, du synes ikke du drar på litt her? Cabaye er en over middels god midtbane spiller, men lagt ifra noen Alonso. Selv om han ikke er noen Alonso, så er han en ganske god forsterkning på den sentrale midtbanen deres. Dere har ingen sentrale som er i nærheten. Allen og Can blir nok bra om noen år. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. november 2014 Rapporter Del Skrevet 11. november 2014 Har troa på at Henderson også tar nye steg. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 11. november 2014 Rapporter Del Skrevet 11. november 2014 Henderson er litt lik Cabaye. Allen ikke i nærheten. Er enda furten for at ikke vi la inn bud på han. Liverpool gjør et bra kjøp hvis det skulle bli realitet. I tillegg takler han PL nivået fra første dag. Herlig spiller. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 11. november 2014 Rapporter Del Skrevet 11. november 2014 Har troa på at Henderson også tar nye steg. Jada, men han er vel mer def? Jeg har i alle fall sett for meg noe slikt: Henderson Can - Allen Så en 10er bak to spisser, eller to vinger, og en spiss. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. november 2014 Rapporter Del Skrevet 11. november 2014 (endret) Henderson går jo ofte på løp inn i boksen (eller gjorde det i alle fall i fjor, da vi hadde mer bevegelse i laget). Da hadde Henderson Gerrard ved siden av seg, som ofte lå igjen som en "sikring" (så kan man jo diskutere hvor effektivt det er nå, jmf. videoen fra Chelsea-kampen..). Jeg savner fortsatt et "beast" som kan ta plassen du har skrevet Henderson på. I en diamant-formasjon på midten nå, ville jeg hatt Henderson i en av de to i midten av diamanten. "Beast" Henderson - XXX XXX Endret 11. november 2014 av Knewt Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 11. november 2014 Rapporter Del Skrevet 11. november 2014 Henderson er bedre offensivt enn defensivt IMO, han har bare en maskin som kan gjøre et solid arbeid defensivt også. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 11. november 2014 Rapporter Del Skrevet 11. november 2014 Henderson er litt lik Cabaye. Allen ikke i nærheten. Er enda furten for at ikke vi la inn bud på han. Liverpool gjør et bra kjøp hvis det skulle bli realitet. I tillegg takler han PL nivået fra første dag. Herlig spiller. Amen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå