AllFather Skrevet 4. september 2014 Rapporter Del Skrevet 4. september 2014 Han kan blomstre og bli god hos dere. Så god som Sturridge ville jeg ikke satt penger på Vil først se en hel sesong av Welbeck i Arsenal og Sturridge i Liverpool uten Suarez. Nå scoret Sturridge mesteparten av målene sine når Suarez ikke spilte. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 4. september 2014 Rapporter Del Skrevet 4. september 2014 "Sturridge er så godt at Suarez bare var et hinder for han..." - Diskusjon.no Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 4. september 2014 Rapporter Del Skrevet 4. september 2014 (endret) "Sturridge er så godt at Suarez bare var et hinder for han..." - Diskusjon.no Feil. Suarez er så god at han var et hinder for Sturridge. En spiller som Suarez tar masse plass. Endret 4. september 2014 av Leaf Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. september 2014 Rapporter Del Skrevet 4. september 2014 Nisj. Han krevde ikke mye. Kun en bit i ny og ne. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 4. september 2014 Rapporter Del Skrevet 4. september 2014 He he he Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 4. september 2014 Rapporter Del Skrevet 4. september 2014 http://vimeo.com/105233388 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 4. september 2014 Rapporter Del Skrevet 4. september 2014 han må bruke syre Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 4. september 2014 Rapporter Del Skrevet 4. september 2014 http://vimeo.com/105233388 Haha, wtf! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 23. september 2014 Rapporter Del Skrevet 23. september 2014 Januar-ryktene svirrer allerede. Vi har visst både Valdes, Ødegaard, Barkley og Konoplyanka i kikkerten. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 23. september 2014 Rapporter Del Skrevet 23. september 2014 Barkley blir nok i overkant dyr... Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 23. september 2014 Rapporter Del Skrevet 23. september 2014 Penger er aldri noe problem, ikke sant noctua? 1 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 23. september 2014 Rapporter Del Skrevet 23. september 2014 Penger er aldri noe problem, ikke sant noctua? Neida, bare å kjøre på Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 23. september 2014 Rapporter Del Skrevet 23. september 2014 Januar-ryktene svirrer allerede. Vi har visst både Valdes, Ødegaard, Barkley og Konoplyanka i kikkerten. får da aldri en svoren everton mann som barkley, samt kono er vel ikke den typen vi trenger atm, ødegaard og valdes derimot hadde vært awesome! ^^ Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 23. september 2014 Rapporter Del Skrevet 23. september 2014 Litt kult at en femtenåring fra Norge er mitt største ønske for neste overgangsvindu. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 23. september 2014 Rapporter Del Skrevet 23. september 2014 Litt kult at en femtenåring fra Norge er mitt største ønske for neste overgangsvindu. Håper ikke det skjer. Det er alt for tidlig for han. Tror han har meget god nytte av å spille i Norge et par år til. Er jo utallige eksempler på andre, unge nordmenn som har gått i samme fellen. 1 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 23. september 2014 Rapporter Del Skrevet 23. september 2014 Viss han skal utenlands, så tror jeg at han bør gå til Barca Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 23. september 2014 Rapporter Del Skrevet 23. september 2014 Skal han utenlands kan han godt signere for en klubb i England (som ikke er Chelsea) og deretter gå til utlån. Personlig mener jeg Nederland er rett for ungdommer flest. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 23. september 2014 Rapporter Del Skrevet 23. september 2014 Skal han utenlands kan han godt signere for en klubb i England (som ikke er Chelsea) og deretter gå til utlån. Personlig mener jeg Nederland er rett for ungdommer flest. Hvorfor ikke Chelsea da? Vi sender unggutta til Vitesse som ligger i Nederland Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 23. september 2014 Rapporter Del Skrevet 23. september 2014 Fordi Chelsea er Chelsea Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 23. september 2014 Rapporter Del Skrevet 23. september 2014 Er det en ting jeg ikke ville anbefalt unge spillere så er det å gå til en engelsk klubb som skal sende de ut på utlån enten til et annet land eller nedover i divisjonen. Har det egentlig funket for noen virkelig gode spillere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå