Gå til innhold

Liverpool: Overgangstråden - rykter, spekulasjoner og ønsker

Varmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Førstelaget til Liverpool består faktisk av 40 spiller?

Hvorfor så kritisk til Babel og Lucas? Og Aurelio? Og Liverpool har vel 22,000,000 euro for en rask, ung, offansiv Lahm?

Babel er en gigantisk god kantspiller. Sterk er han også. En Drogba/Zigic/Bendtner-type.

Lucas er en ung spiller. Han har ikke fysikken til PL ENNÅ! Men vent å se!

Aurelio? Hvorfor så negative til han?

Dere må vel være enige i at MINST èn spiss må inn. Uansett om det er Kenwyne Jones eller Edin Dzeko helt til Daniel Nannskog så må èn spiss mere inn.

Når Torres blir skadet. Hvem skal erstatte han? Kuyt og Babel KAN det. Men de er kantspillere, egentlig. Er Nabil El Zhar og David N'Gog gode nok? Bare en tanke...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

1.De fleste vil beholde Babel vil jeg tro.

2.Dzeko>>>>>Lucas lett. sentral-midtbanen har vi pdd dekket.

3.Aurelio er skadet 24\7, han har fått tilbud om kontrakt(få betalt hvor mye du spiller) og jeg vil helst ha han,men ingen vits å betale for en som ligger på sofan med skade.

4. Babel er ikke direkte sterk type Bendtner\Drogba. Men god, det er han.

Lenke til kommentar

Liverpool er ett fantastisk lag og fortjener en trener som ikke lar sitt UT-problem påvirke andre...

Bedre Liverpool-lag finner du ikke:

Reina

Johnson - Carragher - Agger - Skrtel

Mascherano

Kuyt - Aquilani - Gerrard - Benayoun

Torres

Men med alle rykter sanne så vil dette laget dukke opp 10-11-sesongen.

?

?

Kuyt - Aquilani - ? - ?

?

Da er det godt for Liverpool at de for det første har Cavalieri til å erstatte evnt. Reina

Lucas for å erstatte evnt. Mascherano

Riera - Babel på de to ? - ? på høyresiden der ved siden av Dirk og Alberto

Og en erstatter for Torres? Hvem? Jo... N'Gog. Kjøp ny spiss Pool! Fra Inzaghi til Aarøy! Kjøp ny spiss! Helst ny sentral midtbane også da Babel er ving, det samme med Riera.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Reina skrev nylig under ny kontrakt, han trives og blir. Alle ryktene stemmer sannynligvis ikke. :)

Torres blir også, vil jeg anta. Satser på at Jøden blir,hadde vært trist om han dro. :\

Riera drar, det har han satt opp til selv, om(altså O M) vi selger Gerrard får liverpool haugevis med penger for å kjøpe kvalitet.

Ny spiss må vi ha, samt venstreback og noen vinger.(Kuyt er ikke spesielt god som ving, han kan vi sette hvor som helst egentlig)

Lenke til kommentar

Ja, for vi kommer til å selge Reina, Mawsche, Gerrard, Benayoun OG Torres. :ermm:

Og nei, Liverpool har ikke 22M enten det være euro eller pund til å kjøpe Lahm uten å selge for omtrent tilsvarende først. Vi kunne jo evt solgt alle de overfor her da, så kan vi kjøpe Lahm. :)

Ellers skjønner jeg egentlig ikke helt hva poenget med det du prøver å skrive er.

Edit: Ut: Degen, Aurelio, Riera, Kuyt og enten Lucas eller Masche

Inn: Spiss og ving med kvaliteter og en back som kan spille på begge sider.

Beholder vi Masche kan han i verste fall spille HB, det samme kan Carra, så er ingen krise der spør du meg. Selger vi Masche (fordi familien mistrives osv) får vi mest sannsynlig en god del cash, noe som kan komme oss godt til fordel. Dette forutsetter at vi legger om til 4-4-2 eller noe og bruker Gerrard og Aquilani fast.

Kuyt er ingen ving og heller ingen spiss. Veit egentlig ikke helt hva han er for noe. Derfor vil jeg ha han ut, sikkert noen som vil gi noen slanter for han. Så bruker vi penger fra dette salget og Masche + penger som evt blir spyttet inn (toppen £10M tenker jeg) på en ving og en spiss med litt kvalitet i.

Synes egentlig ikke det er noen superkrise om vi ikke får inn noen back heller. Insua og Johnson er jo habile nok, bare de holder seg unna skade. Og på HB kan Masche, Carra og kanskje spesielt Kelly vikariere. På VB har vi Agger og Johnson og i verste fall noen av unggutta i Robinson eller Mavinga.

Så for meg er en god spiss og ving det viktigste.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Førstelaget til Liverpool består faktisk av 40 spiller?

Hvorfor så kritisk til Babel og Lucas? Og Aurelio? Og Liverpool har vel 22,000,000 euro for en rask, ung, offansiv Lahm?

Babel er en gigantisk god kantspiller. Sterk er han også. En Drogba/Zigic/Bendtner-type.

Lucas er en ung spiller. Han har ikke fysikken til PL ENNÅ! Men vent å se!

Aurelio? Hvorfor så negative til han?

Dere må vel være enige i at MINST èn spiss må inn. Uansett om det er Kenwyne Jones eller Edin Dzeko helt til Daniel Nannskog så må èn spiss mere inn.

Når Torres blir skadet. Hvem skal erstatte han? Kuyt og Babel KAN det. Men de er kantspillere, egentlig. Er Nabil El Zhar og David N'Gog gode nok? Bare en tanke...

Her var det skrekkelig mange feil. Kan du noe om fotball og Liverpool i det hele tatt?

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar

Edit: Ut: Degen, Aurelio, Riera, Kuyt og enten Lucas eller Masche

Inn: Spiss og ving med kvaliteter og en back som kan spille på begge sider.

Synes egentlig ikke det er noen superkrise om vi ikke får inn noen back heller. Insua og Johnson er jo habile nok, bare de holder seg unna skade. Og på HB kan Masche, Carra og kanskje spesielt Kelly vikariere. På VB har vi Agger og Johnson og i verste fall noen av unggutta i Robinson eller Mavinga.

Degen og Aurelio er 99% ferdige i Liverpool.

Da står vi bare med Insua - Johnson - Mavinga - Kelly - Darby som reelle alternativer på backene. Ser da bort fra midtstopperne som burde forbli der de er. Mavinga&Darby ser ikke ut til å være gode nok for førstelaget pdd.

Liverpool trenger å hente en backup som kan spille både venstre og høyre back. Slik at vi kan satse på kvartetten Insua - Johnson - Ny back - Kelly som de fire som skal spille på backplass. Blir det krise kan Agger/Carragher vikariere på backplass. Men ikke belage oss på å bruke disse som primær erstatter.

Ved å ikke kjøpe inn noen nye for Aurelio/Degen vil vi måtte rokere om på andre spillere i første ellveren. Dette er ikke godt nok.

Kjøp Vasilis Torosidis, 25 år. Har spilt på begge backer på klubb og landslag. I tillegg har han spilt på begge kanter og som defensiv midtbane på klubblag. En skikkelg potet med andre ord. Han kan også med sine 1.88m vikariere på stopperplass.

Torosidis har utkjøps klausul på rundt £6M og Benitez var ute etter han til jul men da hadde ikke klubben noe midler til transfers. Kjøp av denne poteten + opprykk for Kelly betyr at vi kan stille med et bredere utvalg på backplassene en ifjor.

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar

Jeg har peiling på fotball og Liverpool, ja :-)

Gerrard har ikke særlig imponert meg. Jeg tror ikke noen klubber vil gi L'Pool så mye penger som han var vært i sine glansdager. Nå er han vel maks verdt 19 mill euro..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Glansdager? Som en HEL sesong siden da eller? Tipper de fleste ikke er like kortenkte som deg(i dette tilfeldet),spesielt managere med penger.

Forøvrig kan Kuyt brukes som potet.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Ja en potet er jo i og for seg greit, men synes fortsatt ikke det er noen krise som mange skal ha det til, da vi har mange som kan vikariere på de plassene om skadene skulle komme. Det er så klart ikke optimalt. Aller helst hadde jeg sett at vi hadde dobbel dekning med kvalitet på samtlige plasser overalt. Men situasjonen er nå en gang som den er da, desverre. Det er heller ikke det at jeg ikke har lyst på Lahm, men det er veldig veldig feil å kjøpe en back til den prisen når vi (som jeg mener) strengt tatt ikke har helt nødvendig bruk for det. Om vi får skikk på laget denne sesongen og kanskje klarer å vinne noe, så kan vi begynne å se på sånne spillere i forsvaret.

Lenke til kommentar

Ja en potet er jo i og for seg greit, men synes fortsatt ikke det er noen krise som mange skal ha det til, da vi har mange som kan vikariere på de plassene om skadene skulle komme. Det er så klart ikke optimalt. Aller helst hadde jeg sett at vi hadde dobbel dekning med kvalitet på samtlige plasser overalt. Men situasjonen er nå en gang som den er da, desverre. Det er heller ikke det at jeg ikke har lyst på Lahm, men det er veldig veldig feil å kjøpe en back til den prisen når vi (som jeg mener) strengt tatt ikke har helt nødvendig bruk for det. Om vi får skikk på laget denne sesongen og kanskje klarer å vinne noe, så kan vi begynne å se på sånne spillere i forsvaret.

Har jeg skjønt det riktig at du synes det er greit om vi henter erstattere for Degen & Aurelio fra egne rekker?

Er ikke mange som krever at Liverpool med dagens situasjon skal ha backpar med backups i ytterste verdenstopp. Slik eks Chelsea har med Bosingwa og Zirkov på benken store deler av denne sesongen. Merker ikke stor forskjell om de eller A.Cole & Ivanovic spiller.

Trenger ikke komme dit for Liverpools del. Men bedre med en potet og 2 faste backer en at alternativet er å omrokkere faste spillere som Carra, Agger, Macherano.

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar

Gerrard er over sine glansdager ja... Jeg vet dere LFC-supportere gjerne vil ha mere penger inn i klubben. Men dere må se sannheten inn i øynene å bare innrømme at trenere med peiling ikke klinker til med 30,000,000 Euro på en spiller som var i sine glansdager forrige sesong. Det er desverre nåtiden som teller... Uansett når dere nevner Chelsea så er forsvarrekkene slik:

HB: Bosingwa - Ferreira - Belletti - Hutchinson

MS: Terry - Carvalho - Ivanovic - Alex - Bruma

VB: A. Cole evnt. også Zhirkov og Malouda (Malouda spilte VB i Lyon)

Liverpool sin dags-date beste startellever må bli slik:

4-2-3-1:

Reina

Mascherano - Aquilani/Lucas

Kuyt/Babel - Gerrard - Benayoun/Riera

Torres

Chelsea sin dags-dato beste startellever må bli slik:

Cech

Bosingwa/Ivanovic - Carvalho/Alex - Terry - A. Cole

J. Cole/Deco - Essien - Malouda/Zhirkov

Lampard

Drogba - Anelka/Kalou

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Må så jeg tok grundig feil,

Forøvrig uenig med deg Adriwen, og enig med YNWA32.

Endret av Jarmo
Lenke til kommentar

Du må lese hva jeg skriver YNWA. Jeg sier at jeg synes ikke det er den helt store krisen fordi vi har mer enn gode nok erstattere om det skulle bli krise på backplass, men at jeg godt kan ta en potet eller to bare det ikke koster oss altfor mye.

Og Adriwen, vær så snill. Det er bare flaut når du helt tydelig ikke har peiling på hva du snakker om. Skjønner nesten ikke hva du skriver heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...