Stimann Skrevet 31. august 2014 Rapporter Del Skrevet 31. august 2014 Keeperplassen er vel kanskje der vi har dårligst dekning, forsåvidt. Mignolet har ingen konkurranse, og skulle han gå ut med langtidsskade syns jeg ikke Jones er en god nok backup. Romero hadde ikke gjort noe. Jeg skal ærlig innrømme at jeg blir skuffet hvis ikke BR kjøper inn en keeper i morra på DD. Mulig det blir blodpris, men det kan vi jo nesten koste på oss Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. september 2014 Rapporter Del Skrevet 1. september 2014 Indykaila meldte på Twitter at Southampton og Aston villa var ute etter Lucas. Han gikk selv ut på Twitter og avkrefta. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 1. september 2014 Rapporter Del Skrevet 1. september 2014 Haha, ja. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. september 2014 Rapporter Del Skrevet 1. september 2014 De beklaget seg i det minste etterpå da. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 1. september 2014 Rapporter Del Skrevet 1. september 2014 (endret) Haha, ja. Haha, så jævlig bra, mer av dette fra spillerne hehe.. Endret 1. september 2014 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. september 2014 Rapporter Del Skrevet 1. september 2014 På tide noen tar tak i den triste Twitter gjengen! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. september 2014 Rapporter Del Skrevet 1. september 2014 (endret) Jeg er så glad for at denne tråden er rolig i dag. Hadde ikke likt å sitte med nerver om ikke "Brendan endelig kan få ut fingeren og hente den-og-den spilleren" som mange andre gjør i dag. Føler ikke vi har noen store hull i troppen. Det eneste er en keeper som kan konkurrere med Mignolet, men det er ikke fullstendig krise om vi ikke henter en keeper heller. Veldig fornøyd med vinduet forøvrig. Har ikke mistet noen spillere som var på eller nær førstelaget, utenom Suarez og Agger. Men har fått inn masse bredde i de fleste posisjoner. Har også lånt ut mange up and coming spillere som kanskje kan bli førstelagsspillere etter hvert. Spillere vi har fått inn i sommer: Balotelli Emre Can Lallana Lambert Lovren Manquillo Markovic Moreno (Origi) Endret 1. september 2014 av Knewt Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 1. september 2014 Rapporter Del Skrevet 1. september 2014 QPR har lagt inn bud på Borini. Håper han snart innser at det beste er å forlate LFC. 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 1. september 2014 Rapporter Del Skrevet 1. september 2014 Typisk at Liverpool ikke får solgt jævlene til en ok penge når det kan fås en ok sum for de. Borini bør nok ta hintet og komme seg til en annen klubb. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 1. september 2014 Rapporter Del Skrevet 1. september 2014 Ser ut som det kan bli en rolig DLD hva gjelder overganger til Liverpool. Har et lite håp om en keeper, men vinduet må vel sies å ha vært svært vellykket uansett. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 1. september 2014 Rapporter Del Skrevet 1. september 2014 Skal Borini virkelig klore seg fast i Liverpool? Jeg håper vi kan cashe inn £13-14m på han. Jeg er også spent på om Lucas blir. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 1. september 2014 Rapporter Del Skrevet 1. september 2014 Borini nekter jo å forlate LFC. Hvor mye tjener han i Liverpool? Har Liverpool gitt han en så fet betaling at han vil heve cash i stedet for å spille fotball? Han krevde jo £90K for å gå til QPR. Helt latterlig. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 1. september 2014 Rapporter Del Skrevet 1. september 2014 Trenger han som backup Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 1. september 2014 Rapporter Del Skrevet 1. september 2014 Vinduet er over. Er mildt sagt kjempefornøyd med sommeren, selv om jeg fortsatt mener at keeperplassen er tynn. I løpet av DLD så gikk Coates til Sunderland på lån, Assaidi til Stoke på et nytt lån og Adorjan til en italiensk klubb i Serie C. Overrasket over at Borini fortsatt er i klubben, men hvis han imponerer i Ligacupen, så kan han bli en god back-up allikevel. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 1. september 2014 Rapporter Del Skrevet 1. september 2014 Vil heller ha Borini på banen enn Lucas. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 2. september 2014 Rapporter Del Skrevet 2. september 2014 Nå, var det alt? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. september 2014 Rapporter Del Skrevet 2. september 2014 Vi har kjøpt nesten en hel 11, er godt fornøyd. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 2. september 2014 Rapporter Del Skrevet 2. september 2014 Helt ok overgangvindu. Er ikke så fornøyd, men får håpe det viser seg at jeg tar feil i mai neste år. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. september 2014 Rapporter Del Skrevet 2. september 2014 Hva mener du er feil med vinduet da? Ikke hentet spillere i Di Maria/Falcao/Costa-klassen? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. september 2014 Rapporter Del Skrevet 2. september 2014 Jeg vil ikke ha noen av de spillerne over... 1) Passer ikke inn / Trenges ikke 2)Alt for dyr i drift. 3) Vi har nettopp kvittet oss med et rasshøl, trenger virkelig ikke et nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå