knipsolini Skrevet 30. august 2014 Rapporter Del Skrevet 30. august 2014 Da må jeg nesten kjøpe ny drakt. Sterling eller Sturrdige på ryggen? Eller mer trause navn (som Agger) med Hendo eller Gerrard bak? Eller være helt gæren å ta Balotelli? Lenke til kommentar
sungun Skrevet 30. august 2014 Rapporter Del Skrevet 30. august 2014 Aldri forstått hvorfor folk vil ha navn på drakta.. 2 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 30. august 2014 Rapporter Del Skrevet 30. august 2014 Fordi det er kult vel. Skal sies at jeg aldri har navn bakpå VIF-drakter, da det er viktigere å vise at man støtter hele laget. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 30. august 2014 Rapporter Del Skrevet 30. august 2014 Agger har jo gått til Brøndby nå. Men han er jo LFC legende, så det funker jo å ta navnet hans og. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 30. august 2014 Rapporter Del Skrevet 30. august 2014 Hvor på bane bør eller må laget forsterkes? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 30. august 2014 Rapporter Del Skrevet 30. august 2014 Per nå så er i alle fall jeg strålende fornøyd. Bra start-ellever og grei dekning på de aller fleste plassene. Eneste jeg ser er at backup-backene ikke holder helt mål. Håper Moreno og Manquillo holder seg skadefrie. Håper også vi starter med Sakho-Lovren fremover. Når backfireren får spilt seg varme tror jeg det kan bli en jævlig frisk og sterk backfirer. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 30. august 2014 Rapporter Del Skrevet 30. august 2014 Jeg ser gjerne at det kommer inn en sentral midtbanespiller som er en del bedre enn Lucas og Allen. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 30. august 2014 Rapporter Del Skrevet 30. august 2014 Can? Både Lucas og Allen ser jeg på som benkeslitere pdd. Håper Can starter i morgen. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 30. august 2014 Rapporter Del Skrevet 30. august 2014 West Ham signert Song? Trodde han var linka til dere? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 30. august 2014 Rapporter Del Skrevet 30. august 2014 Jeg har bare hørt om det her på forumet, men bra han fant seg en klubb Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 30. august 2014 Rapporter Del Skrevet 30. august 2014 Forøvrig en vanvittig bra deal for West Ham. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 30. august 2014 Rapporter Del Skrevet 30. august 2014 Kjipt med Song til West Ham. Han hadde vi trengt nå som Lucas er på vei ut. Det var jo også noen rykter om ren byttehandel mellom Coates og Sergio Romero. En reservekeeper og en ny DM så har det vært et perfekt vindu. 9/10 så langt. Er fortsatt daukjøtt i troppen dog. Johnson må ut, og jeg skjønner ikke hvordan han kan tro at han kommer til å bli tilbudt ny kontrakt. Lovren har vært svak og må skjerpe seg. Skrtel er etter sigende ute i en måned. Manquillo er ung og vil trolig variere i prestasjoner. Moreno har jeg tro på, men han fikk en tøff start mot Man City. Backfireren må sette seg. Der har vi problemer. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 30. august 2014 Rapporter Del Skrevet 30. august 2014 Vil fortsatt ha Shaqiri, da er jeg nøgd. 1 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 30. august 2014 Rapporter Del Skrevet 30. august 2014 Skal si meg fornøyd med Romero. Han var strålende for Argentina under VM, og Migs har godt av konkurranse om keeperplassen på laget. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 31. august 2014 Rapporter Del Skrevet 31. august 2014 Deadline Day i morgen. Dagen i morra blir sykt spennende. Håper på en ny keeper og en spiss til hvis Borini drar. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 31. august 2014 Rapporter Del Skrevet 31. august 2014 Har det vært noen rykter om at dere er ute etter Victor Valdes? Passer inn i det ballspillende laget og er langt bedre enn Mignolet. Og akkurat nå er jo overgangen til Monaco helt låst. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 31. august 2014 Rapporter Del Skrevet 31. august 2014 Har det vært noen rykter om at dere er ute etter Victor Valdes? Passer inn i det ballspillende laget og er langt bedre enn Mignolet. Og akkurat nå er jo overgangen til Monaco helt låst. Hørt veldig lite om dette. Har du noen kilder? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 31. august 2014 Rapporter Del Skrevet 31. august 2014 Kilder på at han er rykta til dere? Nei. Jeg lurte på om dere hadde hørt noe Siden du håpet på en ny keeper tenkte jeg det hadde vært noen rykter om at Liverpool ønsket et keeper til, og Valdes er jo klart den beste keeperen som er (mulig) tilgjengelig. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 31. august 2014 Rapporter Del Skrevet 31. august 2014 Kilder på at han er rykta til dere? Nei. Jeg lurte på om dere hadde hørt noe Siden du håpet på en ny keeper tenkte jeg det hadde vært noen rykter om at Liverpool ønsket et keeper til, og Valdes er jo klart den beste keeperen som er (mulig) tilgjengelig. Har ikke hørt noe om Valdes. Romero derimot har blitt spekulert på Twitter denne uka. Hadde ikke sagt nei til det Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 31. august 2014 Rapporter Del Skrevet 31. august 2014 Keeperplassen er vel kanskje der vi har dårligst dekning, forsåvidt. Mignolet har ingen konkurranse, og skulle han gå ut med langtidsskade syns jeg ikke Jones er en god nok backup. Romero hadde ikke gjort noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå