Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool: Overgangstråden - rykter, spekulasjoner og ønsker

Varmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Per nå så er i alle fall jeg strålende fornøyd. Bra start-ellever og grei dekning på de aller fleste plassene. Eneste jeg ser er at backup-backene ikke holder helt mål. Håper Moreno og Manquillo holder seg skadefrie. Håper også vi starter med Sakho-Lovren fremover. Når backfireren får spilt seg varme tror jeg det kan bli en jævlig frisk og sterk backfirer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Kjipt med Song til West Ham. Han hadde vi trengt nå som Lucas er på vei ut. Det var jo også noen rykter om ren byttehandel mellom Coates og Sergio Romero. En reservekeeper og en ny DM så har det vært et perfekt vindu. 9/10 så langt.

Er fortsatt daukjøtt i troppen dog. Johnson må ut, og jeg skjønner ikke hvordan han kan tro at han kommer til å bli tilbudt ny kontrakt. Lovren har vært svak og må skjerpe seg. Skrtel er etter sigende ute i en måned. Manquillo er ung og vil trolig variere i prestasjoner. Moreno har jeg tro på, men han fikk en tøff start mot Man City. Backfireren må sette seg. Der har vi problemer.

Lenke til kommentar

Kilder på at han er rykta til dere? Nei. Jeg lurte på om dere hadde hørt noe :)

Siden du håpet på en ny keeper tenkte jeg det hadde vært noen rykter om at Liverpool ønsket et keeper til, og Valdes er jo klart den beste keeperen som er (mulig) tilgjengelig.

Har ikke hørt noe om Valdes. Romero derimot har blitt spekulert på Twitter denne uka. Hadde ikke sagt nei til det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...