Zandreu Skrevet 21. august 2014 Rapporter Del Skrevet 21. august 2014 Har alltid forgudet Balotelli, jizzer i buksan om det skjer. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 21. august 2014 Rapporter Del Skrevet 21. august 2014 Har alltid forgudet Balotelli, jizzer i buksan om det skjer. enig, en av mine favorittspillere, bare digger fyren! Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 21. august 2014 Rapporter Del Skrevet 21. august 2014 (endret) Må si jeg er misunnelig på 'pool fansen her hvis dette ryktet stemmer. Elsker Balotelli. Endret 21. august 2014 av Lunalotic Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 21. august 2014 Rapporter Del Skrevet 21. august 2014 Costa og Balotelli på topp i FUT15 Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 21. august 2014 Rapporter Del Skrevet 21. august 2014 Håper det stemmer! Virker som en god pris. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 21. august 2014 Rapporter Del Skrevet 21. august 2014 22mill euro er jo et fantastisk kjøp i så fall. Så billig for en så god spiss. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 21. august 2014 Rapporter Del Skrevet 21. august 2014 Er ikke overbegeistret, men godt å få inn en klassespiss hvertfal. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 21. august 2014 Rapporter Del Skrevet 21. august 2014 Skal Mario forenes med sin elskede ? 6 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 21. august 2014 Rapporter Del Skrevet 21. august 2014 Fantastisk om vi får kjøpt Balotelli for £16m, og solgt Borino for £14m. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 21. august 2014 Rapporter Del Skrevet 21. august 2014 Fantastisk om vi får kjøpt Balotelli for £16m, og solgt Borino for £14m. hehe akkurat det jeg og sa på ett annet forum, helt sykt om det blir slikt Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. august 2014 Rapporter Del Skrevet 21. august 2014 Det er risky, men egentli veldig billig. Tony Barrett (en av de mest troverdige ang. Liverpool) melder at Liverpool og AC Milan er i samtaler ang. Balotelli. Jeg hadde digget det. Tror Brendan kunne tatt ett skikkelig tak her. Ja du tenker på slik som med Suarez? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 21. august 2014 Rapporter Del Skrevet 21. august 2014 BR klarte ikke å bedre oppførselen til Suarez, men han bidro utvilsomt til den enorme utviklingen Suarez hadde som fotballspiller i Liverpool. Så om BR kan utvikle Balotelli like mye, så kan han godt fortsette å være litt idiot. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 21. august 2014 Rapporter Del Skrevet 21. august 2014 Men Suarez er nok uansett mer idiot enn Balotelli. Suarez har nok psykiske problemer, mens Balotelli bare er veldi dum... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. august 2014 Rapporter Del Skrevet 21. august 2014 Nei, ingen sammenligning forøvrig. Like balotelli. Noe for seg sjøl. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. august 2014 Rapporter Del Skrevet 21. august 2014 Mario Balotelli koster 16m£ og Shane Long koster 12m£ Haha. Lenke til kommentar
PanserJohan Skrevet 21. august 2014 Rapporter Del Skrevet 21. august 2014 (endret) Nå ønsker jeg ikke å hovere, men... Neida, som AC Milan fan siden jeg fikk min første Maldini drakt i 90`, så kan jeg med hånden på hjertet si, at dette er et bedre salg av Milan, enn det er et godt kjøp av L`pool. Hadde et ørlite håp om at Balo skulle tre inn i de voksnes rekker da han ankom Milano sist gang, men den gang ei. Han viste gang på gang at han ikke taklet ansvaret som ble skjøvet over på han som "stor-signeringen" den sommeren. Han spilte ikke som jeg kan huske, 2 gode kamper på rad, og mange av scoringene hans, er straffer.Det gikk et rykte om at Balo ikke hadde bommet på straffe som proff, men den rekka brøt han to ganger i Milan. Nå er det ikke fordi Balo var en dårlig spiss at jeg synes det er et godt salg, men heller at den PR`n og feil-fokus som Milan fikk med Balo på laget. Det var på mange måter det motsatte av hva som skjedde med Zlatan. Zlatan tredde frem som en leder på og utenfor banen, og forlangte 110% av sine medspillere, hvis ikke... Det har ikke Balo gjort. Han virker å stjele energi fra sine omgivelser uten å tilføre noe som helst. Det virker som jeg maler fanden på veggen her, men dere skjønner tegninga. Når verken Mancini (mentor), Mourinho, Allegri eller Inzaghi klarte å få skikk på Balo, tviler jeg på at Rodgers får det til. Balo skal på ingen måte ha skylden for at Milan er skygge av seg selv om dagen, det er ene og alene Berlusconi, Galliani og FinInvest sin skyld. Ønsker Balo lykke til, samt at dette engelske oppholdet, blir bedre enn det forrige. At dere har kjøpt en attraksjon, er det ingen tvil om. Om Balo slår til og blir den spilleren han har potensiale til å bli, vil dere glemme Suarez in a heart beat. :-) Endret 21. august 2014 av PanserJohan 1 Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 21. august 2014 Rapporter Del Skrevet 21. august 2014 Mongo eller ei, med Balooo på toppen kan Liverpool være med å fighte om tittelen. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 21. august 2014 Rapporter Del Skrevet 21. august 2014 Absolutt fornøyd med dette. Er jo helt fantastisk om han virkelig blir så billig som det media rapporterer. Selge Borini til blodprisen Sunderland vil betale og de har nesten gått i 0. Studge/Balotelli høres livsfarlig ut! Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 21. august 2014 Rapporter Del Skrevet 21. august 2014 16 mill for Balotelli, vilt bra. Praise Ayre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå