Stimann Skrevet 13. august 2014 Rapporter Del Skrevet 13. august 2014 Det var absolutt en svak signering, i hvertfall om man ser på spillerkvalitene. BR uttalte vel at det var behov for en erfaren lederskikkelse etter at Carra la opp, det er ikke lett å si hvilken effekt Toure har hatt der. Uansett, vi har en voldsom dekning på stopperplassen, om ingen drar. Nå drar jo Kelly, men vi har veldig mange spillere på denne plassen. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 13. august 2014 Rapporter Del Skrevet 13. august 2014 https://www.youtube.com/watch?v=14OsGuh_KEI jakter vist på Lenke til kommentar
Espp Skrevet 14. august 2014 Rapporter Del Skrevet 14. august 2014 Frykt ikke, hvis Bakkali fortsetter utviklingen han har hatt de siste årene drar han til Barcelona eller Real Madrid. Et helt vanvittig talent, men bare tiden vil vise om han blir Sanchez på speed. 1 Lenke til kommentar
edge Skrevet 14. august 2014 Rapporter Del Skrevet 14. august 2014 Bakkali, ja. Helt grei på dribling og avslutninger Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 15. august 2014 Rapporter Del Skrevet 15. august 2014 Håper det stemmer jeg. Han er dritgod når han gidder, og på lån har han alt å bevise + at det er mindre risikabelt enn å kjøpe (dersom han skulle floppe helt). Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 16. august 2014 Rapporter Del Skrevet 16. august 2014 Håper det stemmer jeg. Han er dritgod når han gidder, og på lån har han alt å bevise + at det er mindre risikabelt enn å kjøpe (dersom han skulle floppe helt). Det er dette som er problemet til Balotelli. Han er så forbanna giddelaus 80% av tida. Vi trenger ikke spillere som har et slik som han. Men hvis BR klarer å endre holdningen hans, så kan det gå bra Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 16. august 2014 Rapporter Del Skrevet 16. august 2014 Men det er det jeg mener. Mest sannsynlig så vil han gidde minst 80% av tida. Som sagt har han alt å bevise når han bare er på lån. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 16. august 2014 Rapporter Del Skrevet 16. august 2014 Men det er det jeg mener. Mest sannsynlig så vil han gidde minst 80% av tida. Som sagt har han alt å bevise når han bare er på lån. La oss håpe det. Er han motivert til å spille i PL igjen, er han hjertelig velkommen! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 16. august 2014 Rapporter Del Skrevet 16. august 2014 Det er jo fortsatt bare et rykte, da. Og av en fyr som skriver selv på Twitter at han bare er en vanlig fan. Men Balotelli er hjertelig velkommen, imo. 1 Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 16. august 2014 Rapporter Del Skrevet 16. august 2014 Tar Balotelli over Eto'o any day. Får bare håpe han ikke fortsetter "trenden" med å trashe Anfield-garderoben hvis det går dårlig på banen. Lenke til kommentar
Xenophia Skrevet 16. august 2014 Rapporter Del Skrevet 16. august 2014 Endelig er Moreno bekreftet, tok si tid det http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/football/football-news/new-liverpool-defender-alberto-moreno-7627175 1 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. august 2014 Rapporter Del Skrevet 20. august 2014 Flere rykter om Balotelli, denne gangen kjøp (17,5m) og ikke lån. http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/football/football-news/liverpool-fc-transfer-gossip-reds-7642382 Daily Star tar jeg ikke for god fisk da. Lenke til kommentar
Xenophia Skrevet 20. august 2014 Rapporter Del Skrevet 20. august 2014 Balotelli kan vær go når han bestemme seg for å spille fotball men vil helst ikke ha han grunnet ustabile prestasjoner og de utomsportslige hendelsene som han kanskje er mer berømt for. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 20. august 2014 Rapporter Del Skrevet 20. august 2014 Tony Barrett (en av de mest troverdige ang. Liverpool) melder at Liverpool og AC Milan er i samtaler ang. Balotelli. Jeg hadde digget det. Tror Brendan kunne tatt ett skikkelig tak her. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 20. august 2014 Rapporter Del Skrevet 20. august 2014 Det hadde vært kembofett. Balotelli er et fantastisk rasshøl, det er på tide at han virkelig slår igjennom som en verdensklasses spiss. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 20. august 2014 Rapporter Del Skrevet 20. august 2014 Om han ville ha blitt noe suksess vet jeg ikke, men er vel den største fargeklatten som har vært i PL de siste ti årene Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 20. august 2014 Rapporter Del Skrevet 20. august 2014 Sammen med Suarez da. Er vell den spilleren jeg har likt best utenom Liverpool spillere i PL. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå