Xenophia Skrevet 11. august 2014 Rapporter Del Skrevet 11. august 2014 Meldes idag at de ikke blir enige om pris men håper snart Moreno blir bekreftet Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 11. august 2014 Rapporter Del Skrevet 11. august 2014 Meldes idag at de ikke blir enige om pris men håper snart Moreno blir bekreftet Går nok fort i sakene når Super-finalen er ferdigspilt Lenke til kommentar
Xenophia Skrevet 12. august 2014 Rapporter Del Skrevet 12. august 2014 Eto'o linket Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 12. august 2014 Rapporter Del Skrevet 12. august 2014 Begynner å grine om det er Eto'o som dukker opp. Remy og Bony hadde vært langt bedre. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 12. august 2014 Rapporter Del Skrevet 12. august 2014 Moreno ikke med i startellever mot R.Madrid i kveldens kamp i Cardiff. Tony Barrett melder om £12M, medical iløpet av uken. Praise Ayre. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 12. august 2014 Rapporter Del Skrevet 12. august 2014 (endret) Eto'o linket Nei! Begynner å grine om det er Eto'o som dukker opp. Remy og Bony hadde vært langt bedre. Helt klart! Eto'o kan bare begynne å trappe ned. Moreno ikke med i startellever mot R.Madrid i kveldens kamp i Cardiff. Tony Barrett melder om £12M, medical iløpet av uken. Praise Ayre. £12M bare? Perfekt! Endret 12. august 2014 av Nettels Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 12. august 2014 Rapporter Del Skrevet 12. august 2014 Bare måtte Kan ikke klage , vi hadde 40-50 millioner å bruke før Suarez salg, grunnet han kan vi forsterke satsningen og få bedre dekning. Og jeg digger at vi velger unge gode spillere og ikke bare satser på folk rundt tredve som allerede begynner å gå nedover i formen sin. Skal bli kjekt å være rundt topp fire igjen 2 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 12. august 2014 Rapporter Del Skrevet 12. august 2014 Bare måtte Kan ikke klage , vi hadde 40-50 millioner å bruke før Suarez salg, grunnet han kan vi forsterke satsningen og få bedre dekning. Og jeg digger at vi velger unge gode spillere og ikke bare satser på folk rundt tredve som allerede begynner å gå nedover i formen sin. Skal bli kjekt å være rundt topp fire igjen Elsker at Frode Øverli fikk rett på alternativ 5 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 12. august 2014 Rapporter Del Skrevet 12. august 2014 https://twitter.com/mostarlfc/status/499295577709232129 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 12. august 2014 Rapporter Del Skrevet 12. august 2014 Reds agree Moreno deal in principle. Jøss, for en overraskelse! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 13. august 2014 Rapporter Del Skrevet 13. august 2014 Angående Eto'o... Om fyren kommer gratis, og ikke skal ha for meget i lønn, så er han hjertelig velkommen. En langt bedre backup enn Lambart. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 13. august 2014 Rapporter Del Skrevet 13. august 2014 (endret) haha elska den pondus stripa, var spot on Endret 13. august 2014 av topvulture Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 13. august 2014 Rapporter Del Skrevet 13. august 2014 Ser ut til at Toure velger å slite benk med god lønn i Liverpool. Et godt eksempel på at det fort kan bli dumt å signere gamlinger gratis med masse lønn. Nå ser det jo ut til at vi gjør det samme med Eto'o. Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 13. august 2014 Rapporter Del Skrevet 13. august 2014 Og jeg digger at vi velger unge gode spillere og ikke bare satser på folk rundt tredve som allerede begynner å gå nedover i formen sin. Vert spanande å følgje utviklinga til unge talent som Lambert og Eto'o. Diggbart Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 13. august 2014 Rapporter Del Skrevet 13. august 2014 Angående Eto'o... Om fyren kommer gratis, og ikke skal ha for meget i lønn, så er han hjertelig velkommen. En langt bedre backup enn Lambart. Meh. Eto'o virker totalt umotivert. Lambert kan i allefall styrke seg på motivasjonen med tanke på at han endelig spiller for favorittklubben sin. Ser ut til at Toure velger å slite benk med god lønn i Liverpool. Et godt eksempel på at det fort kan bli dumt å signere gamlinger gratis med masse lønn. Nå ser det jo ut til at vi gjør det samme med Eto'o. Det er derfor jeg har lite tro på Eto'o. Han virker totalt umotivert som jeg sa over. Han vil nok bare hamstre inn mest mulig penger før han pensjonerer seg. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 13. august 2014 Rapporter Del Skrevet 13. august 2014 Ikke umulig at Toure fikk tilsvarende eller bedre lønnstilbud fra den tyrkiske klubben. Kan jo tenkes at han ønsker å bli i England, kanskje han til og med ønsker å hjelpe Liverpool i en veldig spennende sesong. For min del skulle jeg helst sett at han dro, men det blir feil å slenge dritt om Toure bare fordi han vil bli i klubben han har kontrakt med. Da får man heller kritisere Liverpool som ga han en såpass god kontrakt. For min del blir jeg mer irritert når spillere ønsker å dra fra Liverpool, enn når de ønsker å bli. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 13. august 2014 Rapporter Del Skrevet 13. august 2014 Ikke umulig at Toure fikk tilsvarende eller bedre lønnstilbud fra den tyrkiske klubben. Kan jo tenkes at han ønsker å bli i England, kanskje han til og med ønsker å hjelpe Liverpool i en veldig spennende sesong. For min del skulle jeg helst sett at han dro, men det blir feil å slenge dritt om Toure bare fordi han vil bli i klubben han har kontrakt med. Da får man heller kritisere Liverpool som ga han en såpass god kontrakt. For min del blir jeg mer irritert når spillere ønsker å dra fra Liverpool, enn når de ønsker å bli. Jeg er enig med deg på dette punktet. Men jeg ser ikke for meg at Toure får så mange sjanser denne sesongen. Han er heldig hvis han får et par kamper i Ligacupen og FA-cupen. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 13. august 2014 Rapporter Del Skrevet 13. august 2014 Det var absolutt en svak signering, i hvertfall om man ser på spillerkvalitene. BR uttalte vel at det var behov for en erfaren lederskikkelse etter at Carra la opp, det er ikke lett å si hvilken effekt Toure har hatt der. Uansett, vi har en voldsom dekning på stopperplassen, om ingen drar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå