Eulogy Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Bruke så mye penger på en venstreback er helt uaktuelt. Det er ikke akkurat der vi trenger folk. Er det noe vi trenger så er det en spiss. Når det gjelder salg av spillere så er jeg overbevist om at flere kommer til å forsvinne i løpet av sommeren. Kan godt være stjernene, men noen kommer helt sikkert til å forsvinne, og da kaster man ikke bort £22M på en venstreback. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Jeg sier jo ikke mot at vi må forbedre laget kjakan, men jeg er uenig i at vi skal selge de spillerne som faktisk kan være med på å løfte laget. Aquilani er jeg helt sikker på kommer til å stråle. Bønna er viktig i mange kamper, men dog ikke uerstattelig. Skrtel ser jeg absolutt ingen grunn til å selge framfor Kyrgiakos. Babel strålte på tampen av sesongen, jeg har fortsatt tro på han. Og dersom vi skal legge om til 4-4-2 som du snakker om, så ser jeg ingen grunn til å beholde både Masche og Lucas. Da burde vi heller selge Masche og få inn en del cash. Spesielt om han allerede har tanker om å komme seg bort pga familien osv. Så mener jeg vi kan selge Kuyt og få inn noe bedre noe. Lets face it, Kuyt er ingen ving, langt derifra. Selger vi disse to + Riera og småtteri så sitter vi fort igjen med minst £30M. Ser hvertfall ikke noe poeng med å selge Aquilani foran Masche om vi skal legge om til 4-4-2 uansett. Må gjerne hente Kim Kallstrøm og Joe Cole gratis. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Såvidt jeg vet er Aurelio på vei ut, og har vert det en stund. Han har ikke fornyet kontrakten sin. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 £22M for Philip Lahm? Nei, dra til sjøs. Da tar jeg heller Insua et år til... Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 £22M for Philip Lahm? Nei, dra til sjøs. Da tar jeg heller Insua et år til... Han er vel det nærmeste du kommer verdens beste venstreback hvis du tar vekk Barcelona, Real Madrid og de 3 beste i PL. Uansett, jeg vil bare høre hva folk mener er best for å få inn cash til sommeren. Alternativet er å bruke £6 millioner som vi får for Riera på nye spillere. Da må vi hente inn høyreback, venstreback, gjerne en spiss og ving. Med 6 millioner pund er dette umulig. Ergo noen flere må selges. Får vi £8-9M for Benayoun som blir 31 år så er det salg i mine øyne. Han er en backup når vi har vår antatt beste startellver klare til kamp. PS! Hvor mange ganger spilte Liverpool slik denne sesongen? Reina Johnson - Carra - Agger - Insua Macherano - Aquilani Maxi - Gerrard - Babel Torres Tipper vi hadde kruset inn til 4.plass om vi hadde hatt dette laget fit for fight fra første kamp. Med normale skader og backups som Skrtel - Aurelio - Lucas - Kuyt - Benayoun - Riera - N`Gog. Problemet er at halve den benken og 3-4 spillere i første ellveren har vært så mye skadet at ikke noe fast lag har blitt drillet inn. Dette sammen med Rafas fetish med Lucas+Macherano sentralt har ført oss til sportselig krasjlanding. Vi vil ha bedre tropp! Vi har ikke penger! = noen må selges! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Ja, ingen hemmelighet at klubben vår sliter no jævlig med økonomien, men la oss si at vi selger noen spillere og får skrapa sammen £30-40m. Da blåser du ikke av £22m på en venstreback. Vi har nok av spillere som kan spille på den posisjonen. Driter langt i om Lahm er blant verdens beste. Det er ikke den posisjonen som trenger mest forsterkning. Vi har egentlig nok av forsvarsspillere. Vi trenger en solid spiss som scorer mer enn 15mål i løpet av sesongen. Vi har Torres, men hva om han forsvinner? Ja, da trenger vi å erstatte han, noe som ikke blir lett eller billig. Ikke har Liverpool vært heldige med spisskjøp siste åra heller. Benayoun er en viktig spiller selvom han starter ofte på benken, men han har den egenskapen at han kan komme inn og herje litt. Personlig mener jeg at han har vært bedre enn Maxi. Til og med Aquilani har til tider vært bedre enn Maxi. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Jeg mener at Liverpools prioriteter burde være: Spiss (backup for Torres / makker i 4-4-2) Ving (1.valg på venstre) Venstreback (1.valg) Midtstopper (3.valg) Høyreback (backup) Jeg foreslo da å selge en liste med spillere å hente inn noen på Free Transfer. Adriano, Milan Jovanovic, Raul m.flere er tilgjengelige på FT. Tror at slik ståa er idag så burde vi kikke oss etter free transfer spillere. Andre "billige" løsninger jeg kunne levd med er: Spiss: John Carew / K.Jones / Benjani / Roque Santa Cruz Ving: Joe Cole / M.Taylor V.back: uvisst mtp billig alternativ Midtstopper: G.Cahill / M.Turner / M.Upson / R.Shawcross Høyreback: Belhadj - M.Richards. Ellers burde Liverpool følge med på Chelsea, Man City og Real Madrid sine ryddesalg. Se på hvem som dro fra RM forrige sommer. Sneijder og Robben dro fra madridklubben og spilte igår CL finale. Betyr ikke at man er en dårlig spiller bare fordi man må ut portene fra et lag med en supertropp. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Det er ikke bare bare å hente spillere på free transfer når vi rett og slett har ingenting å friste med. Jeg hadde vært veldig fornøyd hvis vi kunne lokket noen av de spillerne du har listet opp, men tror neppe vi kommer til å se noen av de spillerne i Liverpool. Joe Cole f.eks kommer helt garantert til å velge CL spill. Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 http://www.liverpoolfc.tv/news/media-watch/reds-enquiry-for-city-left-back Made my day! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Yeey, en 36-år gammel venstreback som snaut har spilt fotball hele året. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 24. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2010 Sylvinho slår ikke inn som en av de jeg ønsker meg høyest på VB, da jeg ser at vi heller kjøper noen som kan bidra på litt mer langsiktig basis. Når det er sagt så er han rutinert, og gratis. Og i tillegg til å utgjøre en backup. Kan han spare oss for utigfter til denne posisjonen frem til neste år, samtidig som han kan være nyttig for Insuas utvikling i form av at han kan bli en slags læremester. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Spretter ikke champagneflaska akkurat, men gratis så er han vel grei nok som backup for Insua. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Det burde vel ikke være noen tvil om Liverpools økonomiske situasjon når vi ser hvilke spillere vi blir linket til i det siste. Blir positivt overrassket om vi kjøper en spiller eller flere for mer en £4M i sommer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Jose setter vist Gerrard ØVERST på ønskelisten sin når han ankommer Real Madrid. Lenke til kommentar
Adriwen Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Nå er jeg Chelsea-supporter men velger å skrive hva jeg vet om rykter: UT: Fernando Torres (S) Steven Gerrard (SOM) Alberto Aquilani (SDM) Albert Riera (VM) Rafael Benitez (trener) INN: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) Dagens: http://www.tribalfootball.com/liverpool-may-offer-lucas-babel-wolfsburg-star-dzeko-860121 Lucas og Babel for Dzeko. Direkte dumt å bytte to for en når Liverpool har en såppas tynn tropp men. Endret 24. mai 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) Hørtes ikke helt dumt ut spør du meg. Keen på å beholde Babel, men Lucas ut og Dzeko inn hørtes ikke feil ut. Men tviler veldig sterkt. Edit: Avhenger så klart også av at vi kan få inn erstattere så troppen ikke faktisk blir tynnere. Endret 24. mai 2010 av ErlendRU Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 United er sikkert ute etter Dzeko selv, så Liverpool må jo ''pynte'' på en eventuell overgang. Men om Riera og Babel drar, etterlater det et tomrom som Rafa MÅ fylle. Noen som vet når fristen for å kjøpe opp Liverpool går ut? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Er det i det hele tatt en frist? Broughton har selv sagt at det kan ta 2-3år før klubben blir solgt. Amerikanerne vil ikke selge billig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) God damn,this situation sucks. Fått litt fortgang hadde vært optimalt. Endret 24. mai 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå