OhEasy Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Poenget var at inntektene ikke ble lavere etter at de fikk ny stadioen (de økte), det var nok heller likviditeten som ble dårligere. Meget mulig at jeg er kverulant. Rette nettsiden å være det på da hvertfall Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Du og den bedriftsøkonomien ass! Jeg savner litt ingeniør-prat fra deg. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Hehe, forstår godt hva du mener og jeg kan godt endre det hvis det plager deg? Det er vel ren logikk at inntektene gikk opp når de fikk flere betalende supportere inn på stadion. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Jeg skal unngå å bla meg bakover, så du kan spare deg for arbeidet. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Ja, det er ganske smart å ikke ta lærdom av Arsenal. Du tenker på konstant ute i Europa,alltid topp fire, ingen gjeld og spennende fotball? Ja, ville vært forferdelig. Ja, faen det er jo noe å strekke seg etter. De siste 10 årene har jeg hørt gang på gang hvor forbanna fornøyd de har vært med tilstanden du beskriver: Topp 4, alltid CL, flott fotball, slite med lite inntekt pga ny stadion, kjøpe ungt med potensialet (uten rutine/erfaring), miste alle de unge når de blir stjerner og absolutt ingen trofeer. Helt enig, kjøp ungt! Det Wenger gjør nå lukter det gull av og det er ikke å kjøpe unge talenter. Vel, nå er det slikt at det som skjedde de siste ti åra la en fundasjon for det som skjer nå. Det ble kanskje ikke mange titler, og mye ble gjort feil men alt i alt kom klubben veldig bra ut av det. Ti år har lite å si om dette setter oss opp for det neste århundre feks. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Håper ikke dere signerer Bony. Tror han kan bli helt rå for en bedre klubb enn Swansea. Lenke til kommentar
Xenophia Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Der forsvant en høy utgift Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Kva er skilnaden mellom å sitje på benk i Liverpool og Bayern München? Kunne like godt blitt verande. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 1,1 millioner i uken mindre å betale for oss Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 (endret) Kva er skilnaden mellom å sitje på benk i Liverpool og Bayern München? Troféer? Endret 5. august 2014 av banansplitt™ Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 (endret) Kva er skilnaden mellom å sitje på benk i Liverpool og Bayern München? Kunne like godt blitt verande. Vinne nasjonal liga og Champions League. Legg til Pep som trener og dermed kanskje en lettere vei tilbake til Barcelona. Endret 5. august 2014 av Teipball Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Helt greit, selv om jeg virkelig likte Reina. Han er for god til å sitte på benken. Nå kommer han i hvertfall til å slite putene Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Kva er skilnaden mellom å sitje på benk i Liverpool og Bayern München? Troféer? får vel teknisk sett ikke medalje om du sitter på benk, må spille noen kamper for å få det Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Reservekeeperen får alltid medalje. De søker inn spillere som klubben mener skal få medaljen. I PL hvertfall. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Nå er vel Reina strengt talt vant til å vinne en del medaljer uten å bidra da. Han har jo både EM og VM-gull etter å ha slitt benken Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Der var Manquillo offisielt. Venter spent på Moreno. Brendan pls Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Snodig handel. Manquillo er uten tvil et stort talent, men et lån over to år, der Atletico har mulighet til å tilbakekalle ham etter ett, og vi har mulighet til å kjøpe ham etter to?Meget merkelig. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Snodig handel. Manquillo er uten tvil et stort talent, men et lån over to år, der Atletico har mulighet til å tilbakekalle ham etter ett, og vi har mulighet til å kjøpe ham etter to? Meget merkelig. Enig. Vi trenger også backer, så synes egentlig at vi burde gjort denne avtalen permanent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå