Stimann Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Angående snakket om Martin Ødegaard. - Hva er din favorittklubb, forresten? - Det er Liverpool. Vi får håpe at han er godt oppdratt, fleiper Hans Erik Ødegaard. http://www.vg.no/sport/fotball/stroemsgodset/barcelona-til-norge-for-aa-se-martin/a/23264549/ Tor-Kristian Karlsen og Stig Torbjørnsen anbefaler Ajax for Ødegaard. Jeg sier meg enig i den påstanden. Ajax er glimrende på spillerutvikling. 3-4 år i Ajax, og så kan han komme til oss Lenke til kommentar
oOF Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Og samtidig firedoble kjøpssummen. Klubben bør heller ta ansvar selv for å skape gode nok ungdomsspillere. 1 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Og samtidig firedoble kjøpssummen. Klubben bør heller ta ansvar selv for å skape gode nok ungdomsspillere. Helt klart. Men hvor mange spillere i Liverpool har tatt det store steget fra junior til A-lag? Det er overraskende få... Lenke til kommentar
oOF Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Raheem Sterling, John Flanagan, Steven Gerrard, Jordon Ibe. Ikke helt krise, men jeg ser poenget ditt. Historisk sett så var ikke Liverpool spesielt gode på å utvikle spillere. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Raheem Sterling, John Flanagan, Steven Gerrard, Jordon Ibe. Ikke helt krise, men jeg ser poenget ditt. Historisk sett så var ikke Liverpool spesielt gode på å utvikle spillere. Men det som er sikkert er at spillerutviklingen har forbedret seg kraftig i Liverpool. Rodgers har hatt et sterkt fokus på dette området, så det hjelper Lenke til kommentar
edge Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Tar du med Gerrard så kan du like greit ta med Owen, Fowler og Carragher Har vært ganske store utskiftinger i ungdomsutviklingen i det siste og, og godt er det. Vi gikk for Le Tellec når vi kunne fått Ronaldo.. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Jeg tok kun med spillere i nåværende spillestall som har kamper for Liverpool. Jeg kunne forsåvidt tatt med Suso også, forsåvidt. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Jeg tok kun med spillere i nåværende spillestall som har kamper for Liverpool. Jeg kunne forsåvidt tatt med Suso også, forsåvidt. Hva med Danny Ward, Jordan Ibe og Kristoffer Peterson? Kan de være med i framtiden? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Ja tenke seg til, jeg nevnte til og med Jordon Ibe, gitt. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 For et år siden ca, da Sterling hadde en liten formdupp, var det flere her som mente at Ibe var et større talent enn Sterling. Jeg håper virkelig de har rett, for da blir Ibe usaklig god. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Ja tenke seg til, jeg nevnte til og med Jordon Ibe, gitt. Haha, my bad For et år siden ca, da Sterling hadde en liten formdupp, var det flere her som mente at Ibe var et større talent enn Sterling. Jeg håper virkelig de har rett, for da blir Ibe usaklig god. Håper det selv. Han virker motivert og pigg hittil i pre-season. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Strengt talt skal vel også QPR ha sin del av æren for Sterling da. Selv om han etter hvert har vært i Liverpool en stund og. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Å ja, han kom til Liverpool som 14-åring elns som et stort talent fra QPR. Jeg lar Liverpool ta æren lell Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Moreno og Manquillo på vei inn, i følge Liverpool Echo. Så får vi se. Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Moreno og Manquillo på vei inn, i følge Liverpool Echo. Så får vi se. Betre å betale ekstra for britisk lojalitet enn spanjolar som raskt vender snuten attende. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Hadde det bare vært litt ekstra og ikke minst 2x prisen... 1 Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Manquillo på lån er jeg skeptisk til... Å låne en 20åring... Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Moreno hadde vært gull. Greier ikke å se hva vi skal med han andre på lån. BR har jo hatt supersuksess med lånene så langt. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 taper jo ikke så usedvanelig mye på å prøve å låne han, moreno høres spennende ut og jeg håper det skjer. ellers håper jeg jo på shaqiri inn, vil passe bra inn samt kan spille spiss om det så er(satser på sterling får suarez rollen etterhvert egentlig!) Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Manquillo på lån er jeg skeptisk til... Å låne en 20åring... Lån i to år med fastsatt kjøpspris er vel ikke så galt ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå