Leaf Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Blir vanvittig skuffa om Skrtel blir og Agger blir solgt. Tragisk. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor Rodgers foretrekker Skrtel fremfor Agger. Agger er mer skadet en frisk Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Hva mener du? Var mer et spørsmål fra min side. Prøver igjen: Er det mulig at han ønsker seg vekk? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Han ønsker seg nok i utgangspunktet ikke bort, men han er misfornøyd med å være benkesliter. Sånn sett er det mulig at Skrtel i større grad er villig til å ta risikoen for å bli backup. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Skjønner. Personlig foretrekker jeg også Agger fremfor Skrtel. Selvom Agger slakta Wilshere i en privatlandskamp Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Er det noen nylige rykter om Reina egentlig? Verken han eller Mignolet er vel interessert i benken. Jeg foretrekker nok Mignolet, med mindre Reina har fått en skikkelig boost i Napoli (jeg har ikke fulgt med på han). Det er vel ingen som er villige til å punge ut eller betale lønn ved lån, virker det som. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Krysser fingrene for at Martin Ødegaard er ihugga Liverpool-supporter, og drar til Liverpool om et par år. Må jo være det største talentet Norge har sett. Gitt at han ikke tar en Carew, og heller jobber beinhardt videre, skal det bli veldig spennende å se hvor god han kan bli. http://youtu.be/IBwAU3Tlawo Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Han er jo faktisk Liverpool-supporter, i likhet med sin far. Så umulig er det vel ikke Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Er det sant? Da har jeg virkelig troa. Skal vi tro faren er det stor sjanse for at Liverpool har tatt kontakt. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Hadde vært veldig gøy med en skikkelig god norsk spiller igjen. Norge trenger det! Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Krysser fingrene for at Martin Ødegaard er ihugga Liverpool-supporter, og drar til Liverpool om et par år. Må jo være det største talentet Norge har sett. Gitt at han ikke tar en Carew, og heller jobber beinhardt videre, skal det bli veldig spennende å se hvor god han kan bli. http://youtu.be/IBwAU3Tlawo Et kjempetalent! Håper selv at det skjer. Men det viktigste for Ødegaard nå er å holde hodet kaldt å ikke anstrenge seg for en overgang til utlandet. Han er for ung. Han må fortsette den harde jobben han gjør i Drammen og fortsette å forbedre ferdighetene sine. Lykkes han med det, kan han bli en legende i norsk fotball. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Liverpool kan kjøpe han og leie han tilbake til Godset noen år. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Liverpool kan kjøpe han og leie han tilbake til Godset noen år. Haha, kanskje dette blir en ny trend? Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Er ikke noe uvanlig det vell? Flere spillere som blir kjøpt og så blir lånt tilbake til klubben ett år eller to. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Er det sant? Da har jeg virkelig troa. Skal vi tro faren er det stor sjanse for at Liverpool har tatt kontakt. Jepp. Kan bekreftes på blant annet twittern hans. Han har også uttalt det i ett intervju for noen måneder siden. Lenke til kommentar
Populært innlegg AllFather Skrevet 31. juli 2014 Populært innlegg Del Skrevet 31. juli 2014 (endret) Rodgers nærmer seg å signere Reus Endret 31. juli 2014 av AllFather 10 Lenke til kommentar
G27 Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Rodgers nærmer seg å signere Reus Hahaha! Den der var fantastisk bra Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Angående snakket om Martin Ødegaard. - Hva er din favorittklubb, forresten? - Det er Liverpool. Vi får håpe at han er godt oppdratt, fleiper Hans Erik Ødegaard. http://www.vg.no/sport/fotball/stroemsgodset/barcelona-til-norge-for-aa-se-martin/a/23264549/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå