.AN.XVIII.IV:. Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Yes!!!! Håper det stemmer. Se etter en god spiss nå, for guds skyld. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Hadde egentlig litt trua på Remy. Men hadde vært mer digg med en stor stjerne. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Lovren klar då, som eg sa i TiA, før eg kom på at det er ein overgangstråd(Ben Smith). Ikkje megaoverraskande. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Yes!!!! Håper det stemmer. Se etter en god spiss nå, for guds skyld. Hva har du imot Remy? Jeg hadde enorme forventninger og gledet meg til å se ham spille, så dette var skuffende. Da håper jeg vi henter Bony eller en annen spiss, Borini er ikke god nok. Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 (endret) Hva har du imot Remy? Jeg hadde enorme forventninger og gledet meg til å se ham spille, så dette var skuffende. Da håper jeg vi henter Bony eller en annen spiss, Borini er ikke god nok. Remy og Bony er langt under den klasse vi må kunne forvente av ei Liverpool-signering. Borini er yngre enn begge desse, er lojal og sympatisk, på mange måtar allereie ein kulthelt etter sitt bidrag for å gi Liverpool ligagull. Under BR sitt dyktige talentutviklingsregime, kan Borini halde fram den positive utviklinga frå Sunderland, og ta nye steg i retning av fyrstelaget. Så kan heller ein kvalitetsspiss kjøpast inn, når klubben er klar for å vise større ambisjonar. Endret 27. juli 2014 av Cair Paravel Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Jeg hadde helt klart foretrukket Remy+£4m for Borini. Jeg har liten tro på at Borini skal bli god nok for Liverpool, han passer langt bedre inn i en klubb som Sunderland. Hadde BR hatt troen på Borini hadde han ikke forsøkt å selge han, som han gjør nå. Lenke til kommentar
sector Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 (endret) Nå påstår noen aviser at Benzema mener Liverpool ikke er stor nok klubb for han. Kjedelig om en slik mentalitet skal spre seg rundt om, blant de beste spillerene. Da må en bruke penger som lokkemiddel, og det kan bli dyrt. Men på en måte forstår eg Benzema. Han spiller fotball nå, og vil vinne noe nå og de nærmeste årene. Han har kontrakt i Real Madrid, som vant CL i vår. Da betyr det ikke så mye at Liverpool var store for mange år siden. Liverpool er ikke en storklubb i Europa pr. idag. De har vært utenfor CL i mange år, og i tillegg solgte de de Suarez nettopp, til en storklubb. Så jeg mener at slike ting er ikke med på å trekke de største kanonene til Anfield. Det må evt skje med penger. Jeg håper Liverpool klarer å få til en eller to store signeringer til før vinduet stenger for denne gang. En virkelig god spiss bør på plass, og da mener eg ikke Bony eller lignende. Huff! Endret 27. juli 2014 av sector 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Benzema er virkelig ikke noe å ønske, da tar jeg heller aspas tilbake Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Nice. Liverpool kjøpte hele Southampton, og Barca kjøpte hele Liverpool 3 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Får håpe han viser seg å være verdt alle penga. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Den beste signeringen dere har gjort i sommer, dog mye penger. Hvem skal selges? Agger? Lenke til kommentar
Hvaheterdu Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Lovren bekreftet. Dette er fantastiske nyheter. http://liverpool.no/Nyheter/Lovren-offisielt-klar.aspx Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Tipper han tar over 5 etter Agger som har dratt tilbake fra touren. Lenke til kommentar
sector Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Tipper han tar over 5 etter Agger som har dratt tilbake fra touren. Har Agger og dratt? Vet at Borini drar tilbake til England, men har ikke sett noe om Agger. Men han er ikke i troppen ikveld. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Håper ikke Agger drar. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor Rodgers foretrekker Skrtel fremfor Agger. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor Rodgers foretrekker Skrtel fremfor Agger. Kanskje han ikke har noe valg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå