Hvaheterdu Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 Vidal vil jeg ikke ha, den midtbanen begynner å bli meget full. Samtidig er han en spiller som vil kreve mye spilletid. Reus derimot er en spiller jeg vil ha. Han og Markovic på hver sin side med Sturridge i midten tror jeg blir bra. Håper at Lovren kommer inn snart og Moreno eller en annen venstrebeck. Leste noe om en Javier Manquillo er på vei til Liverpool, en spiller jeg kjenner lite til. Høyrebeck, noen som vet noe om han? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 Vidal, Gerrard og Vidal hadde vært en fantastisk midtbane, god nok til at vi kunne hevdet oss i toppen av både PL og CL. Det er ikke lenge til Gerrard må erstattes, og da hadde det ikke vært feil med en som allerede er i verdensklass. Og Reus er jo både yngre og bedre, og enda mindre realistisk. Det hadde helt sikkert gitt laget en skikkelig boost med en ny verdensklassespiller, men jeg regner ikke med at vi henter de store navnene. Vi må nok stabilisere oss som et topplag før vi kan gjøre det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 Vidal, Gerrard og Vidal hadde vært en fantastisk midtbane, Skal vi klone Vidal? Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 Hva med Vidal, Vidal og Vidal? Lenke til kommentar
edge Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 Hva med Vidal, Vidal og Vidal? 4-3-3? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 Om Liverpool henter Orgi, Lovren og Remy ila uken så må jeg si meg fornøyd med transfervinduet fra Liverpool's side. Inn med Can, Lallana, Lambert, Remy, Lovren, Orgi og Markovic er gode forsterkninger. Trenger nok noen flere signeringer men så langt ser deg ganske lovende ut. Klart man kan dra paralleller mellom fjorårets Tottenham og årets Liverpool. Selge sin beste spiller for en haug med penger og kjøpe inn mange spillere, forskjellen på Liverpool og Tottenham er at storparten av de Liverpool har hentet har allerede markert seg i Premier League og vist at de takler nivået. Southampton har heller ikke så veldig ulik spillestil som Liverpool. Det er en viktig og markant forskjell som lover godt i mine øyne. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 Hva med Vidal, Vidal og Vidal? Høres jo ut som en drøm! Daniel, det skulle være Vidal, Gerrard og Hendo. 1 Lenke til kommentar
Hvaheterdu Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 Vidal, Gerrard og Vidal hadde vært en fantastisk midtbane, god nok til at vi kunne hevdet oss i toppen av både PL og CL. Det er ikke lenge til Gerrard må erstattes, og da hadde det ikke vært feil med en som allerede er i verdensklass. Og Reus er jo både yngre og bedre, og enda mindre realistisk. Det hadde helt sikkert gitt laget en skikkelig boost med en ny verdensklassespiller, men jeg regner ikke med at vi henter de store navnene. Vi må nok stabilisere oss som et topplag før vi kan gjøre det. Reus er lite realistisk ja, men et kjøp som ville vært fantastisk. Can er jo et kjøp som jeg ser på som en erstatter for Steven i noen kamper. Han har spilt den defensive rollen godt, har god ballkontroll og gode pasninger. Derfor føler jeg at Vidal blir "overflødig" selvom Vidal er en veldig god spiller. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Vidal, Gerrard og Vidal hadde vært en fantastisk midtbane, Skal vi klone Vidal? Da slipper vi å krangle også. Ta et par ekstra i slengen til United. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Vidal, Gerrard og Vidal hadde vært en fantastisk midtbane, Skal vi klone Vidal? Da slipper vi å krangle også. Ta et par ekstra i slengen til United. Jeg vil fortsatt ha den ekte Vidal, i tillegg til den perfekte klonen. Så kan Liverpool få guinea pig versjonen av Vidal. Den første klonen som ikke ble som den skulle. Lavere, svakere, 62 i skostørrelse og med Fellaini afro, bare enda større. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Om Liverpool henter Orgi, Lovren og Remy ila uken så må jeg si meg fornøyd med transfervinduet fra Liverpool's side. Inn med Can, Lallana, Lambert, Remy, Lovren, Orgi og Markovic er gode forsterkninger. Trenger nok noen flere signeringer men så langt ser deg ganske lovende ut. Klart man kan dra paralleller mellom fjorårets Tottenham og årets Liverpool. Selge sin beste spiller for en haug med penger og kjøpe inn mange spillere, forskjellen på Liverpool og Tottenham er at storparten av de Liverpool har hentet har allerede markert seg i Premier League og vist at de takler nivået. Southampton har heller ikke så veldig ulik spillestil som Liverpool. Det er en viktig og markant forskjell som lover godt i mine øyne. Hadde alikevell gjort det bedre med Suarez på laget og ingen av de inn. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Jeg er nå ikke så sikker at Suarez ville ha vært like god denne sesongen som forrige. Var uansett mer en lei av oppførselen hans, om det betyr at jeg kan glemme gullambisjonene noen år og heller satse på topp fire så er jeg fornøyd med det. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 (endret) Mye midtpåtreet spillere inn/linkes nå. Meh, veldig skeptisk til Remy, origi- m.fl. Ganske fornøyd med Lallana og veldig spent på denne godeste Markovic. Endret 24. juli 2014 av Smågal Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Som backup er han helt grei Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Mye midtpåtreet spillere inn/linkes nå. Meh, veldig skeptisk til Remy, origi- m.fl. Ganske fornøyd med Lallana og veldig spent på denne godeste Markovic. Er veldig spent på Origi. Hverken han eller Remy kan vel egentlig kalles "midtpåtreet"-spillere. Gutten har akkurat fylt 19, og fikk starte foran Lukaku i VM. Gjorde sakene sine veldig bra også. Minnet meg om Welbeck, bare med ballkontroll. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Mye midtpåtreet spillere inn/linkes nå. Meh, veldig skeptisk til Remy, origi- m.fl. Ganske fornøyd med Lallana og veldig spent på denne godeste Markovic. Er veldig spent på Origi. Hverken han eller Remy kan vel egentlig kalles "midtpåtreet"-spillere. Gutten har akkurat fylt 19, og fikk starte foran Lukaku i VM. Gjorde sakene sine veldig bra også. Minnet meg om Welbeck, bare med ballkontroll. Ikke i starten, men Lukakus dårlige spill i VM gjorde at Origi tok plassen hans. Er spent selv på unggutten Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Bare å smøre seg med tålmodighet isåfall. Origi kommer jo ikke inn i troppen før til neste sommer evnt. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 (endret) Bare å smøre seg med tålmodighet isåfall. Origi kommer jo ikke inn i troppen før til neste sommer evnt. Hvorfor kommer han egentlig ikke inn med en gang? Er det noe om franske lover jeg ikke har fått med meg? Endret 24. juli 2014 av Nettels Lenke til kommentar
oOF Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Han lånes ut denne sesongen tilbake til klubben før han kommer til Liverpool. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå