Gå til innhold

Liverpool: Overgangstråden - rykter, spekulasjoner og ønsker

Varmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser nå at innlegget mitt kan tolkes som jeg er ganske grumpy, det var ikke meninga. Jeg lurte oppriktig på om noe kunne stå i veien for det (fredet draktnummer eller lignende).

Åja, slik ja. Nei, tror ikke det tallet er freda. Regner med at det offisielt er en unggutt eller noe som har drakt nr 50 pdd.

Lenke til kommentar

Nei, jeg spurte bare om det var bekreftet.

Er ikke bekreftet, men ønsket var høyt oppe på lista til Markovic. Han får nok viljen sin her ;)

Agger avkrefter at huset i Liverpool er solgt, og forteller at restauranten ble solgt for fire år siden. Forteller også at han har tenkt en del på retur til Brøndy, men det skjer forhåpentligvis ikke før om noen år.

Håper ikke Agger drar i sommer. Han er spiller jeg liker veldig godt. Lojal og spiller med hjertet utafor drakta. En overgang til Brøndby skjer nok i fremtiden, når han vil trappe ned og avslutte karrieren sin.

Lenke til kommentar

Tenk om Liverpool bruker Suarez-pengene og litt til på bare talenter, middelmådige backupspillere og en overpriset engelskmann. Lallana, Lambert, Lovren, Can, Markovic, Origi, Remy, Davies. Ser ikke bra ut det altså. Dere burde fått inn en stjernespiller nå som Suarez har forlatt klubben.

Lenke til kommentar

Herrera er vel ikke middelmådig eller et talent i en alder av 24år, men dyr, det var han :)

Tror ikke at vi signerer noen på hvertfall et par uker, og jeg tror ikke det kommer noen verdensstjerner :S hvertfall viss ikke Vidal/Hummels kommer :)

Lenke til kommentar

Jeg har fortsatt et lite håp om Vidal.

Men som jeg har skrevet her tidligere. United og Liverpool vil ha problemer med å tiltrekke seg de aller beste spillerne. United, pga. vi ikke er med i CL. Liverpool, pga. én god sesong gjør dem ikke attraktive for de aller beste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...