Gå til innhold

Liverpool: Overgangstråden - rykter, spekulasjoner og ønsker

Varmo

Anbefalte innlegg

Den opprinnelige formasjonen til BR er vel én spiss, med to kantspillere ved siden av han. Så måtte han bytte om da han fikk en superduo i SAS.

Helt greit å legge inn bud på Reus og forsøke med å tilby en dobling i lønn, men no way José at han kommer til oss. Det er annerledes med Sanchez, Özil og Fabregas som nærmest ble presset ut av sin forrige klubb.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håper for deres del at dere ikke blir nye Arsenal. Kjøpe unge talenter, vinner ikke en dritt, se de forsvinne ut av klubben i magen på ambisjoner (kjøp av klasse).

Ja, enten det eller tar en Tottenham - selger den beste spilleren de har, kjøper inn mange gode spillere, men blir helt fiasko sammen.

Jeg tror det blir sistnevnte på oss.

Lenke til kommentar

Arda Turan er god. Det ville ikke vært et dumt kjøp. Marco Reus kommer aldri i verden til å gå til Liverpool. I følge mine kilder. Som ikke eksisterer, egentlig.

Reus til Liverpool kommer aldri til å skje, ikke vits å tenke på det engang. Dortmund selger han ikke, og jeg tviler på han ville gått til Liverpool når han sannsynligvis har andre tilbud fra større klubber.

Er enig i dette, men tenk hvis det skjer? Reus til Premier League hadde vært perfekt! :)

Lenke til kommentar

Arda Turan er god. Det ville ikke vært et dumt kjøp. Marco Reus kommer aldri i verden til å gå til Liverpool. I følge mine kilder. Som ikke eksisterer, egentlig.

Reus til Liverpool kommer aldri til å skje, ikke vits å tenke på det engang. Dortmund selger han ikke, og jeg tviler på han ville gått til Liverpool når han sannsynligvis har andre tilbud fra større klubber.

Er enig i dette, men tenk hvis det skjer? Reus til Premier League hadde vært perfekt! :)

Det er jeg enig i. Marco Reus er en knakende god fotballspiller.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Ryktes at Aspas er på vei ut(lån ivertfall) til Sevilla. Først Suarez, nå Aspas! Når skal dette ende ta!

Lenke til kommentar

Ryktes at Aspas er på vei ut(lån ivertfall) til Sevilla. Først Suarez, nå Aspas! Når skal dette ende ta!

Dette ble det snakket om mye på Twitter. Ryktene skal visst nok være sanne, hvert fall i følge liverpool.no

Dette er helt greit for meg. Jeg personlig synes vi kan selge han tvert, uavhengig av pris. Vi får ikke tilbake pengene vi brukte på han. Han har vært totalt ubrukelig!

Lenke til kommentar

Nr.9 ble cursed det øyebliket Torres dro til Chelsea.

Amen!

Gratulerer :)

Dette blir spennende :)

Absolutt! Han har et bra potensiale, og kan nok være en viktig del av laget om noen år :)

Håper det ikke går helt i dass for dere nå som Suarez har gått til La Liga :)

Det blir vanskeligere, det er det ikke noe tvil om. Suarez sto jo for nesten halvparten av målene forrige sesong. Men Sturridge har et stort potensiale, og jeg har troa på at han kan blomstre denne sesongen å score flere mål.

Dessuten er overgangsvinduet så vidt i gang, slik at jeg tror at BR vil forsterke laget ytterligere og fokusere på å bygge laget rundt Sturridge og Sterling/Henderson/Coutinho. :)

Lenke til kommentar

Det blir vanskeligere, det er det ikke noe tvil om. Suarez sto jo for nesten halvparten av målene forrige sesong. Men Sturridge har et stort potensiale, og jeg har troa på at han kan blomstre denne sesongen å score flere mål.

Utfordringen er jo litt det at Suarez også stod for de fleste assists, dvs målene til Sturridge. Så ikke bare må målene erstattes (til en viss grad, det vil alltid være mål man "ikke trenger") men også assistene....

Lenke til kommentar

Utfordringen er jo litt det at Suarez også stod for de fleste assists, dvs målene til Sturridge. Så ikke bare må målene erstattes (til en viss grad, det vil alltid være mål man "ikke trenger") men også assistene....

Dermed bør Henderson, Coutinho og Sterling stå for de nå denne sesongen ;)

Q: Finally, what would your message to Liverpool fans be?

A: I went to Partizan and won the title. I went to Benfica and won the title. Now I have joined Liverpool and want to win the title, 100 per cent.

Liker han her Markovic jeg.

Konge sitat! Blir utrolig spennende og se han denne sesongen. Får han det ordentlig til i noen sesonger nå, har han allerede klart å doble markedsverdien sin :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...