knipsolini Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 Det ryktes at vi nærer oss Bony. Jeg er megaskepetisk, og håper han blir i Swansea. Blir forbanna om vi blir desperate og betaler overpris. Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 Blir skuffet om en deilighet som Bony ender opp i Liverpool. Rå spiller. Håper han forblir i Swansea eller kommer til Newcastle. Har funket overraskende godt i Sweansea, til tross for at de helt åpenbart spiller en fotball som kanskje ikke er perfekt for Bony. Han er en langt mer direkte spiss, og hadde nok passet enda bedre på et litt mindre spillende lag. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 Nå kan vel Liverpool sies å være et minst like velspillende lag som Swansea da. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Trist dette her, håper at laget ikke blir et midt på tabellen låg neste år. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Tviler, men hadde vært artig http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/football/football-news/liverpool-fc-transfer-gossip-odds-7416325 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Jeg forventer at vi henter både Reus og Turan. Det var sikkert en mix-up i ryktene rundt Loic Remy, egentlig er det snakk om Lionel Messi. Lenke til kommentar
edge Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Tviler, men hadde vært artig http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/football/football-news/liverpool-fc-transfer-gossip-odds-7416325 At oddsen stuper på Skybet er vel mer eller mindre garanti for at det aldri kommer til å skje... Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Kjenner jeg blir litt trist når/hvis United får Vidal, Arsenal får Khedira og Sanchez osv og vi ender opp med å miste Suarez og kjøper Bony. Hvorfor skal ikke Liverpool kunne trekke til seg toppspillere? 1 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 (endret) Markovic Endret 14. juli 2014 av .AN.XVIII.IV:. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Noen som har fulgt litt med på Markovic eller? Høres fryktelig spennende ut, men vet så altfor lite om han. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 (endret) Noen som har fulgt litt med på Markovic eller? Høres fryktelig spennende ut, men vet så altfor lite om han. Skal være ærlig å si at jeg ikke hadde hørt om spilleren før ryktene tikket inn. Han høres ut som en lovende spiller. Liverpool.no har noen artikler om han. Denne synes jeg er den beste: http://liverpool.no/newspg.aspx?id=42360&zone=1 Ellers så ligger det jo titalls videoer på Youtube: Endret 14. juli 2014 av Nettels Lenke til kommentar
oOF Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Arda Turan er god. Det ville ikke vært et dumt kjøp. Marco Reus kommer aldri i verden til å gå til Liverpool. I følge mine kilder. Som ikke eksisterer, egentlig. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Vi kan vel si at overgangen er bekrefta nå, eller hva? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Har vi signert Mikkel Diskerud? Fett! Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 Har lest fra kilder fra Arsenal tidligere (Gunnerblog&LeGrove) at Arsenal var etter to spillere i sommer, Sanchez og Reus, i det minste til og starte med. Interessen dabbet vistnok av etter skaden samt at Dortmund ikke virker keen på og selge, men Liverpool har mye penger og jeg tror Reus flytter på seg om tilbudet er attraktivt nok. Spørsmålet er om Liverpool klarer det eller om han skal vente en sesong til og få seg en tur til La Liga? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 Reus til Liverpool kommer aldri til å skje, ikke vits å tenke på det engang. Dortmund selger han ikke, og jeg tviler på han ville gått til Liverpool når han sannsynligvis har andre tilbud fra større klubber. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 Replacing the irreplaceable is inherently impossible, but Brendan Rodgers sure ain’t going to die wondering. Armed with £75m from the sale of Luis Suárez to Barcelona, Rodgers has filled up the Liverpool team bus with cash, put a cannon on the roof and started firing the Benjamins at any club across Europe with young forwards of repute. Divock Origi andLazar Markovic are finalising terms close to the Melwood training ground as we speak. Wilfried Bony is on the brink of a £19m move from Swansea City after successfully using the Welsh club as a stepping stone. And Liverpool are reportedly in advanced talks with Chelsea over a £26m deal for Romelu Lukaku. Everton will not be pleased. Rodgers has also trained his sights on Marco Reus and is hoping a £45m bid will be enough to lift the Borussia Dortmund speedster from his double misery of missing out on Germany’s World Cup-winning campaignthrough injury and a dream move to Barcelona after the Catalans opted to sign Suárez instead. Arda Turan of Atlético Madrid is also on the radar of the Liverpool manager, who is so caught up in his newfound wealth he willrisk further angering Ronald Koeman by returning to Southampton for Jay Rodriguez. Watch out for the handshake snub when Saints head to Anfield on the opening weekend. http://www.theguardian.com/football/2014/jul/14/the-rumour-mill-lukaku-reus-liverpool Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 Express melder at dere har lagt inn bud på Reus på 45mill. Viss han går til dere blir jeg sur, men det er vel lite sannsynlig. Jeg digger fyren. Når signerer dere en stjernespiss? "Suarez-erstatteren"? Eller bytter dere formasjon og kjører en spiss, altså bare sturridge på topp. Det er vel kanskje mer sannsynlig? Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 Express melder at dere har lagt inn bud på Reus på 45mill. Viss han går til dere blir jeg sur, men det er vel lite sannsynlig. Jeg digger fyren. Når signerer dere en stjernespiss? "Suarez-erstatteren"? Eller bytter dere formasjon og kjører en spiss, altså bare sturridge på topp. Det er vel kanskje mer sannsynlig? Som svar til deg.. Reus, Messi og Ronaldo er på vei..B-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå