Gå til innhold

Liverpool: Overgangstråden - rykter, spekulasjoner og ønsker

Varmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir skuffet om en deilighet som Bony ender opp i Liverpool. Rå spiller. Håper han forblir i Swansea eller kommer til Newcastle. Har funket overraskende godt i Sweansea, til tross for at de helt åpenbart spiller en fotball som kanskje ikke er perfekt for Bony. Han er en langt mer direkte spiss, og hadde nok passet enda bedre på et litt mindre spillende lag.

Lenke til kommentar

Noen som har fulgt litt med på Markovic eller? Høres fryktelig spennende ut, men vet så altfor lite om han.

Skal være ærlig å si at jeg ikke hadde hørt om spilleren før ryktene tikket inn. Han høres ut som en lovende spiller. Liverpool.no har noen artikler om han. Denne synes jeg er den beste: http://liverpool.no/newspg.aspx?id=42360&zone=1

Ellers så ligger det jo titalls videoer på Youtube:

Endret av Nettels
Lenke til kommentar

Har lest fra kilder fra Arsenal tidligere (Gunnerblog&LeGrove) at Arsenal var etter to spillere i sommer, Sanchez og Reus, i det minste til og starte med. Interessen dabbet vistnok av etter skaden samt at Dortmund ikke virker keen på og selge, men Liverpool har mye penger og jeg tror Reus flytter på seg om tilbudet er attraktivt nok. Spørsmålet er om Liverpool klarer det eller om han skal vente en sesong til og få seg en tur til La Liga?

Lenke til kommentar

Replacing the irreplaceable is inherently impossible, but Brendan Rodgers sure ain’t going to die wondering. Armed with £75m from the sale of Luis Suárez to Barcelona, Rodgers has filled up the Liverpool team bus with cash, put a cannon on the roof and started firing the Benjamins at any club across Europe with young forwards of repute. Divock Origi andLazar Markovic are finalising terms close to the Melwood training ground as we speak. Wilfried Bony is on the brink of a £19m move from Swansea City after successfully using the Welsh club as a stepping stone. And Liverpool are reportedly in advanced talks with Chelsea over a £26m deal for Romelu Lukaku. Everton will not be pleased.

Rodgers has also trained his sights on Marco Reus and is hoping a £45m bid will be enough to lift the Borussia Dortmund speedster from his double misery of missing out on Germany’s World Cup-winning campaignthrough injury and a dream move to Barcelona after the Catalans opted to sign Suárez instead. Arda Turan of Atlético Madrid is also on the radar of the Liverpool manager, who is so caught up in his newfound wealth he willrisk further angering Ronald Koeman by returning to Southampton for Jay Rodriguez. Watch out for the handshake snub when Saints head to Anfield on the opening weekend.

http://www.theguardian.com/football/2014/jul/14/the-rumour-mill-lukaku-reus-liverpool

Lenke til kommentar

Express melder at dere har lagt inn bud på Reus på 45mill. Viss han går til dere blir jeg sur, men det er vel lite sannsynlig. Jeg digger fyren.

Når signerer dere en stjernespiss? "Suarez-erstatteren"? Eller bytter dere formasjon og kjører en spiss, altså bare sturridge på topp. Det er vel kanskje mer sannsynlig?

Lenke til kommentar

Express melder at dere har lagt inn bud på Reus på 45mill. Viss han går til dere blir jeg sur, men det er vel lite sannsynlig. Jeg digger fyren.

Når signerer dere en stjernespiss? "Suarez-erstatteren"? Eller bytter dere formasjon og kjører en spiss, altså bare sturridge på topp. Det er vel kanskje mer sannsynlig?

Som svar til deg..

Reus, Messi og Ronaldo er på vei..B-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...