oOF Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Veit ikke jeg, han er jo en god spiller og alt det der og jeg ser gjerne han i Liveprool-trøya. Men det er jo nesten litt ufint av han å si det der. Han brenner alle broer mht til supporterne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Synes ikke noe veldig om at han setter press på sin egen klubb. That being said, håper han kommer. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Virker som en skikkelig kødd tbh. Hvis han tar enda et steg i Liverpool og en av megaklubbene viser interesse for han så kan dere banne på at han kommer til å presse frem nok en overgang så fort som mulig. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Liverpool og Lille skal angivelig ha blitt enige om en overgangssum på £10m for Origi før VM startet. Så er det bare å håpe at Origi ønsker å dra til oss. The Telegraph skriver at vi nærmer oss Benficas kantspiller Lazar Markovic for £25m. Jeg vet ingenting om han, men leser at han, i likhet med Origi, skal ha et veldig stort potensial. Så var det forsvaret vårt da. Jeg er skeptisk til begge førstebackene våre, J. Enrique pga. skader, og Johnson som ikke er god nok. Og midtforsvaret er kaotisk. Liverpool forsøker å selge Agger, og hente Lovren. Lovren skal være spesielt ønsket pga lederegenskaper, men jeg er skeptisk til at han skal styrke oss. Sakho er heldigvis ung, og bør bli bedre med årene. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 spent på hvem vi får in bak, vet ikke hva jeg synes om lovren, spesielt etter at han presser frem en overgang på den måten, men for all del kan bli ett knallkjøp! trenger ihvertfall en del bedre klasser på backen, danny blind kunne jo vært noe? Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 (endret) Ser dette bildet florer på blant annet Facebook. Usikker på kilden.. Endret 7. juli 2014 av Leaf Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Ikke umulig at det er ekte, selv om han ikke har signert. Det er vel kun formaliteter rundt betalingen som gjør at det tar litt tid. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Jeg har Brann skjorter med seriemester 2013 og 2012.. Bare fordi noen har trykket noe på en skjorte betyr det ikke noe. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Bale-drakter for Madrid ble også lagt ut for salg i butikkene noen uker før signeringen ble bekreftet. Jeg tar dette som en slags ''bekreftelse'' på at Suarez er godt som klar for Barca nå og Sanchez er på vei vekk fra klubben. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Sanchez kan godt ta over 7'ern i Liverpool Lenke til kommentar
edge Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Ser dette bildet florer på blant annet Facebook. Usikker på kilden.. Fake. Dette er det ekte bildet: Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Sanchez kan godt ta over 7'ern i Liverpool Sanchez går nok til Arsenal fremfor oss, dessverre. Så vi ender opp med en drittspiss som Markovic. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Drittspiss som Markovic? Du har gjort mye research skjønner jeg? 5 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 All your noob are belong to .AN.XVIII.IV:. Lenke til kommentar
Asbjeurn Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 spent på hvem vi får in bak, [] Håpar det ikkje blir ein afrikanar. Har høyrt at dei er vonde å få inn bak. [] danny blind kunne jo vært noe?Er ikkje han litt gammal? Sonen Dailey er kanskje eit betre alternativ. 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Jeg har virkelig fått troa på Markovic (som kantspiller) etter å ha lest litt om han. Til samme pris som Lallana, tror jeg Markovic kommer til å vise seg som en bedre signering. Det er selvfølgelig rene spekulasjoner, da jeg ikke har sett så mye av noen av dem. Vi kommer i hvertfall til å få et lynraskt angrep med Markovic, Sturridge og Sterling. Nå håper jeg vi får inn forsterkninger i forsvaret. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Naturlig at Liverpool kjøper flere offensive spillere når de vet at Suarez drar fra klubben. Han er jo et arsenal i seg selv, nesten verdt tre menn alene. Men får vi tak i Markovic og belgia-spissen så må BR sette fokusert til forsvaret. Er der det trengs aller mest. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Liverpool får jo bruke en ekstra offensiv spiller neste sesong hvis suarez drar? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 (endret) Dont worry, we shall get the almighty Bendtner! Endret 8. juli 2014 av AllFather Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 http://www.liverpool.no/nyheter/markovic-tar-farvel-med-benfica.aspx MARKOVIC TAR FARVEL MED BENFICA Lazar Markovic har lagt ut en melding på Facebook hvor han antyder at han forlater Benfica. Ifølge Liverpool Echo vil spilleren gjennomføre den medisinske testen søndag. Frank H. Larsen // @FrankHLarsen Søndag 13.07.2014 kl.00:30 Liverpool håper å sluttføre en overgang verdt £20M for Lazar Markovic de kommende dagene. Serberen er i England for å gjennomføre legetesten i morgen. Spilleren har allerede tatt farvel med sin nåværende arbeidsgiver Benfica. - Takk for alt. Ønsk meg lykke til på min neste etappe, skriver Markovic på Facebook. Mail on Sunday melder at Markovic har fått innvilget sitt ønske om å benytte draktnummer 50 i Liverpool, samme nummer som han har brukt i Benfica. Håper det er til oss , men tar ikke gleden på forskudd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå