Gå til innhold

Liverpool: Overgangstråden - rykter, spekulasjoner og ønsker

Varmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Synes ikke noe veldig om at han setter press på sin egen klubb. That being said, håper han kommer.

Lenke til kommentar

Liverpool og Lille skal angivelig ha blitt enige om en overgangssum på £10m for Origi før VM startet. Så er det bare å håpe at Origi ønsker å dra til oss.

The Telegraph skriver at vi nærmer oss Benficas kantspiller Lazar Markovic for £25m. Jeg vet ingenting om han, men leser at han, i likhet med Origi, skal ha et veldig stort potensial.

Så var det forsvaret vårt da. Jeg er skeptisk til begge førstebackene våre, J. Enrique pga. skader, og Johnson som ikke er god nok. Og midtforsvaret er kaotisk. Liverpool forsøker å selge Agger, og hente Lovren. Lovren skal være spesielt ønsket pga lederegenskaper, men jeg er skeptisk til at han skal styrke oss. Sakho er heldigvis ung, og bør bli bedre med årene.

Lenke til kommentar

Jeg har virkelig fått troa på Markovic (som kantspiller) etter å ha lest litt om han. Til samme pris som Lallana, tror jeg Markovic kommer til å vise seg som en bedre signering. Det er selvfølgelig rene spekulasjoner, da jeg ikke har sett så mye av noen av dem. Vi kommer i hvertfall til å få et lynraskt angrep med Markovic, Sturridge og Sterling.

Nå håper jeg vi får inn forsterkninger i forsvaret.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Naturlig at Liverpool kjøper flere offensive spillere når de vet at Suarez drar fra klubben. Han er jo et arsenal i seg selv, nesten verdt tre menn alene. Men får vi tak i Markovic og belgia-spissen så må BR sette fokusert til forsvaret. Er der det trengs aller mest.

Lenke til kommentar

http://www.liverpool.no/nyheter/markovic-tar-farvel-med-benfica.aspx

MARKOVIC TAR FARVEL MED BENFICA

Lazar Markovic har lagt ut en melding på Facebook hvor han antyder at han forlater Benfica. Ifølge Liverpool Echo vil spilleren gjennomføre den medisinske testen søndag.

Frank H. Larsen // @FrankHLarsen Søndag 13.07.2014 kl.00:30

Liverpool håper å sluttføre en overgang verdt £20M for Lazar Markovic de kommende dagene. Serberen er i England for å gjennomføre legetesten i morgen. Spilleren har allerede tatt farvel med sin nåværende arbeidsgiver Benfica.

- Takk for alt. Ønsk meg lykke til på min neste etappe, skriver Markovic på Facebook.

Mail on Sunday melder at Markovic har fått innvilget sitt ønske om å benytte draktnummer 50 i Liverpool, samme nummer som han har brukt i Benfica.

Håper det er til oss , men tar ikke gleden på forskudd :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...