Cair Paravel Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 (endret) Nå funka det ikke for Tottenham (sikkert av mange grunner), men nå kan jo Liverpool bli styrket av å kvitte seg med Suarez med å få mye penger inn. Du har rett i at Liverpool kan kome styrka ut av det, og det har fungert for Liverpool tidlegare. I '87 gjekk Rush til Juventus for 3,2 mill. Barnes, Beardsley og Aldridge kom inn for 3,55 mill og laget vart forbetra. Dette er likevel meir eit unntak enn ein regel. Å selge sin beste spelar er sjeldan vegen til suksess, til det er risikoen for stor. Hvis Liverpool får Sanchez som kan fungere som en direkte erstatter (han er grisegod og han har spilt i en lignende rolle i Italia) pluss 50+ millioner til å styrke andre lagdeler som f.eks forsvaret, kan laget bli styrket av det. Vi veit kva vi har, vi veit ikkje kva vi eventuelt får. Korleis Sanchez vil tilpasse seg ny liga, ny klubb, nytt land, er heilt uvisst. Du kan ikkje samanlikne ein lågtempoliga som Serie A med Premier League. "slitasjen på andre spelarar vil auke (som igjen vil gi fleire skadar på spelarar som ikkje er like maskinaktige som Suarez)." Dette synes jeg er et utrolig rart argument. Et salg av Suarez, Sanchez inn og en god angrepsspiller til inn så er det mindre slitasje på spillerne. I tillegg så kommer jo det faktum at Liverpool skal spille europacup og dere kom jo heller ikke langt i noen av de nasjonale cupene i år. Dere kan jo fort ende opp med 15 flere kamper neste år, da må dere ha en større tropp. Ein av Suarez sine store styrkar er at han tòler det fysiske spelet i PL veldig godt. Domarar ser ofte mellom fingrane på direkte forsøk på å skade Suarez, men Suarez har knapt hatt ein skade utanom kneskaden no rett før vm. Andre spelarar med ein liknande spelestil, til dømes Aguero, har ikkje denne evna, og vil difor gjennom ein sesong spele langt færre kampar enn Suarez (sett bort i frå karantener). Liverpool har idag to spissar i verdsklasse (Suarez, Sturridge) og to spissar i god PL-klasse (Borini, Lambert). Dette er tilstrekkeleg breidde for å kome gjennom ein 15 kampar lengre sesong. Vi treng ikkje meir stallfyll i angrepsrekkja. Håper det er noko i dagens artikkel frå echo: http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/football/football-news/lfc-confident-suarez-stay-anfield-7308361 Endret 23. juni 2014 av Cair Paravel 2 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Må vet vi heller ikke hvordan Suarez vil fungere i verdens dølleste liga, La snorka. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 http://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/liverpools-luis-suarez-still-transfer-3764829 Nou Camp club ready to offer £80m player-plus-cash deal that could include Alexis Sanchez and Pedro for star facing a lengthy FIFA banFollow us: @DailyMirror on Twitter | DailyMirror on Facebook Lenke til kommentar
oOF Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Jesus. Selg, selg, selg! Tenk om det ryktet skulle vise seeg å stemme. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Det ryktet er nok like bullshit som da ryktet da Ronaldo var i United, og vi skulle få 30m pund + Ramos, Casillas og Alonso. Rett og slett urrealistisk. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Spesielt imponerende å få Alonso i en byttehandel med Ronaldo mens han var i Liverpool! 7 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 BBC: Adam Lallana er på vei til Melwood for medisinsk sjekk, og en overgang verdt £25 millioner kan være fullført allerede i dag. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Fornøyd med Lallana inn, selv om jeg synes det var en smule dyrt. Ikke verdt mer enn 20mill. Liverpool close to sign Divock Origi from Lille for around €13m. Man Utd, Spurs, Arsenal were also interested. - [L'Équipe] Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Lallana, Can, Lambert, Sanchez/Shaqiri, box-til-box midtbanespiller og venstreback. Da skal jeg si meg sånn noenlunde fornøyd. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 25 millioner for Lalana , i overkant mye synes jeg Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Lallana, Can, Lambert, Sanchez/Shaqiri, box-til-box midtbanespiller og venstreback. Da skal jeg si meg sånn noenlunde fornøyd. Husk at Can er svært allsidig og kan være en veldig fin spiller å ha i troppen med tanke på backup på f.eks backplassene (uten at jeg vet hvordan han vil gjøre det i PL som back) Synes at Skrtel og Toure burde ofres og at vi henter inn en stopper før en ny venstreback. Husk at vi har Enrique/Johnson/Flanno/Kelly. Lenke til kommentar
edge Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Lallana er nice. Britisk er dyrt, sånn er det bare. Origi og Sanchez går igjen flere steder, og. Spennende spillere å bli linket med! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 (endret) http://www.aftenposten.no/100Sport/fotball/england/Liverpool-punger-ut-en-kvart-milliard-for-ny-spiss-444554_1.snd#.U62f-9oaySM - Liverpool punger ut en kvart milliard for ny spiss 26-åringen skal være detaljer unna signering. ROAR LYNGØY Endret 27. juni 2014 av AllFather Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Vanskelig å si om vi har betalt overpris eller ikke. Jeg er veldig usikker, men håper han gjør det bra. Om vi får inn Sanchez og et par forsvarsspillere så blir jeg megafornøyd. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 (endret) Tony Barrett @TonyBarretTimes Liverpool moving rapidly in the transfer market. Deals for Origi & Lallana almost done and now a move for Benfica's Lazar Markovic too. Spennende med Origi. Har imponert meg i VM, kan bli veldig god. Endret 27. juni 2014 av Schweigaard Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Origi er jo helt syk. Håper det stemmer, vår egen Lukaku. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Origi er jo sånn ca som Sturridge. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Synes at jeg leste på twitter at vi visstnok skal være ute etter Bertrand og Lovren. Disse spillerne er jeg litt skeptiske til. Men så har ikke jeg sett de så veldig mye i aksjon. Lovren har spilt bra når jeg har sett. Men har han det nivået vi trenger. Bertrand var god mot oss ifjor, though.. Men? Lenke til kommentar
Hvaheterdu Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Lovren er en spiller jeg personlig vil se. En god, stabil midtstopper som er rolig og komponert i situasjoner som kan være stressende, der for eksempel Sakho har en tendens til å gjøre feil. Moreno er ganske en døende overgang, men en overgang jeg ville ha foretrukket også. Lallana, Origi og Markovic er gode signeringer, samtidig som jeg håper vi får Sanchez for Suarez + mellomlegg hvis Suarez blir solgt og eventuelt en Shaqiri. Can er perfekt erstattning for Gerrard innimellom, og ser for meg at Lucas blir solgt. 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Ryktene skal ha det til at vi vil tilby Sanchez £150.000 i uka, det dobbelte av hva han tjener i Barcelona. Det blir en god del ledige midler når Suarez drar, så da bør det være mulig å hente en klassespiller eller to. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå