Leaf Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Haha "Liverpool planlegger å legge inn et bud på £8M for Manchester United-vingen Antonio Valencia. Brendan Rodgers ønsker å styrke stallen med den 28 år gamle landslagsspilleren fra Ecuador. Manchester United kjøpte vingen fra Wigan for £16M i 2009." Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Faen meg helt bak mål om vi bare får £30M og Sanchez for Suarez. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Hvor leste du det? Det er jo helt på trynet i alle fall. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Det skjer ikke uansett. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 65 og Sanchez så er det greit Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Drømmen din er vel 69 Allfather. MED Sanches? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 (endret) Er nok med deg Jotun. Gleder du deg til 192 cm dekker i hår fra topp til tå (utenom på topplokket)? Endret 20. juni 2014 av AllFather Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Er vant med 179 selv. Så noen cm til med hårete kropp takler vi!!! Ja eg sa vi. Du er invitert. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Jul og nyttår på en gang! Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 (endret) Hvor leste du det? Det er jo helt på trynet i alle fall.Leste det på l.no, hentet fra en eller en annen engelsk/spansk avis. Ser flere aviser skriver at Suarez er svært aktuell for Barca. Det kan jo tenkes at Barca ser sitt snitt og utnytter BR sin interesse for Sanchez eller Tello f.eks. Men vi må hvertfall opp på £60M + Sanchez før det er aktuelt. Endret 20. juni 2014 av Leaf Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 Det hadde egentlig vært like greit om Suarez var skadet gjennom VM. Nå skal han spille så bra at andre storklubber blir nødt til å by på han. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 Mister dere Suarez blir det tungt i de neste sesongene, han er uerstattelig. Han burde ikke bli solgt uansett sum, selv om jeg personlig går med et brennende håp om at barca/real kjøper ham fra dere. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 Haha "Liverpool planlegger å legge inn et bud på £8M for Manchester United-vingen Antonio Valencia. Brendan Rodgers ønsker å styrke stallen med den 28 år gamle landslagsspilleren fra Ecuador. Manchester United kjøpte vingen fra Wigan for £16M i 2009." Dette ble avkreftet i dag, da Valencia signerte en ny 3-års kontrakt med Manchester United. Like greit for min del, han hadde ikke passet inn. Faen meg helt bak mål om vi bare får £30M og Sanchez for Suarez. Helt enig. Suarez er verdt minst £80M etter min mening. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 Snakk om å overtolke kommentarer. 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 Haha "Liverpool planlegger å legge inn et bud på £8M for Manchester United-vingen Antonio Valencia. Brendan Rodgers ønsker å styrke stallen med den 28 år gamle landslagsspilleren fra Ecuador. Manchester United kjøpte vingen fra Wigan for £16M i 2009." Dette ble avkreftet i dag, da Valencia signerte en ny 3-års kontrakt med Manchester United. Like greit for min del, han hadde ikke passet inn. Takk Herren for det. 1 Lenke til kommentar
Van Der Linde Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 Lallana skal visst nok be om overgang til Liverpool. Tipper han er klar innen 2-3 uker. Uansett gledelig at vi endelig blir linket til spillere av kvalitet og ikke navn som Adam og Poulsen. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 22. juni 2014 Del Skrevet 22. juni 2014 Hvis man skal tro diverse medier er Suarez så godt som tapt i hvertfall. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 22. juni 2014 Del Skrevet 22. juni 2014 Ikke noe bombe det, akkurat. Hvis han ikke går til RM eller Barcelona blir jeg overrasket. Forsåvidt andre pengeklubber også. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 22. juni 2014 Del Skrevet 22. juni 2014 (endret) Spillere kommer og går. La han få dra, i så fall håper jeg det blir til Real Madrid. I England blir han bare behandla som dritt. Jeg unner han mange trofeer og et bedre liv for han og familien hans. Han fortjener det. Liverpool er ennå ikke på toppnivået som Suarez hører hjemme til, og da bør han komme seg dit med en annen klubb når han har sjansen. Liverpool er ganske doomed uten han, men de kan ikke være avhengig av en spiller, de må bygge opp laget på andre måter. red: Må bare legge til at jeg håper selvsagt på at han blir i Liverpool. Endret 22. juni 2014 av .AN.XVIII.IV:. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå