Gå til innhold

Liverpool: Overgangstråden - rykter, spekulasjoner og ønsker

Varmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De linka vel ikke alle de spillerne til Liverpool, der var vel snakk om spillere som skal ut av Real Madrid til sommeren..

"Benitez is taking interest in an imminent clear-out at the Bernabeu that will include Rafael Van der Vaart, Lassana Diarra, Benzema, Christoph Metzelder and Royston Drenthe.".

ErlendRu: Okey, vi er ihvertfall uenig på det punktet. Jeg for min egen del ønsker ikke å lese rein vissvass og ønsketenkninger.

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Da er det jo bra det er en Liverpoolside da, og siden du ikke er Liverpoolsupporter så regner jeg med at du ikke henger der altfor mye. ;) En side med kun holdbare rykter ville vært jævla kjedelig da det ikke er mange rykter i silly season som er lett å bedømme om er holdbare eller ikke, og flesteparten er gjerne ikke det.

Edit: Men hey, vi får enes om å være uenige. Jeg liker hvertfall å lese rykter. :)

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Jeg liker hvertfall å lese rykter. :)

Det gjør jeg også, men rein vissvass orker jeg ikke, det blir for mye.

Så holder fortsatt på at den gjengen er spillere Real Madrid vil kvitte seg med..

Siden linker til halve Real Madrid-stallen som potensielle kjøp, det er merkverdig.

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Torres rykter overalt idag om at PL sliter han ut ---> LINKY!

Hvis dette skulle ende med at Torres forlot Anfield og PL, hva er minste kravet du som supporter mener Torres er verdt?

Et sted går jo grensen på hva som er best å ha i klubben, Torres eller det vi kan få for han. Spesielt hvis han selv vil bort.

Aktuelle kjøpere må høyst sannsynlig punge opp en god pund bunke samt 1-3 spillere i retur. Alla det som Barca måtte betale for Zlatan. Eto`o + cash + Hleb i gratis lån 1 år (spilleren trakk seg).

Hva mener du Torres er verdt i cash+spillere / bare cash?

NB! folk som mener at Torres ikke går an å selges, vennligst back up meningene deres med argumenter. Personlig mener jeg Torres er verdt å selge hvis vi kan få 3-4 klassespillere ved et salg.

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar

City var vel villig til å bla opp 600 mill for Torres. Men det blir i høyeste laget mener jeg. Ikke alle lag er som City og Real Madrid. Jeg vil tippe rundt 400-500 mill.

Vil være synd å selge han, men vil han bort så er det bare å selge. Ingen vits å holde på spillere som vil bort. Som sagt veldig synd, han har prestert fra dag 1, og det er ikke sikkert erstatterne vil gjøre det samme. Er det en posisjon Liverpool har slitt med siste åra, utenom Torres altså, så er det spisser. Vi hadde Owen, men han ville bort og ble solgt. Etter det har det vært prøvd veldig mange spillere uten hell til vi fikk Torres.

Lenke til kommentar

Et annet stort problem er jo at Benitez sverger til 4-2-3-1. Da blir Torres hakket ekstra på, samt det blir umulig for en klubb på budsjett å ha en god nok erstatter på benken.

Dessuten blir Torres ekstremt vanskelig å erstatte som ensom spiss. Selger vi Torres tror jeg vi er nødt til å gå over til 4-4-2. Med enten Villa med brede vinger eller Chelsea/Inter med diamant.

Personlig vil jeg ha minst £75M i verdi for Torres. £50M + 2 bra spillere burde vi klare å få fra en håndfull klubber på kontinentet.

Giallorossi: Bare VdV og Benzema som blir linket til Liverpool.

Allikevel nevner de drøssevis med spillere...

gjør du annet en å kverulere her inne? Synes du skriver kun ting om at det folk kommer med er feil eller kommer med annen kritikk.

Har du noen bidrag på d.no som ikke er kritikk eller negative kommentarer til det andre brukere poster?

Lenke til kommentar

Giallorossi:

Fra LiverpoolFC.tv:

"Benitez is taking interest in an imminent clear-out at the Bernabeu that will include Rafael Van der Vaart, Lassana Diarra, Benzema, Christoph Metzelder and Royston Drenthe.

Liverpool took the opportunity of travelling to Madrid to hold talks with Real officials about available players and Benitez is believed to have singled out Van der Vaart and Benzema as potential targets.

kom med noen argumenter nå da, er Benitez ute etter alle sammen eller bare de to nevnte?

Lenke til kommentar

Nå har jo Villa ganske gode vinger, mens det er et problem i Liverpool. Vi har Kuyt på den ene siden, som har fungert sånn nogenlunde greit, men på venstresiden har vi ingen. Riera var bra ifjor, men har vært helt ute av det i år med skader og ræva form. Babel kan brukes der, men han er ikke akkurat stabil.

Lenke til kommentar

gjør du annet en å kverulere her inne? Synes du skriver kun ting om at det folk kommer med er feil eller kommer med annen kritikk.

Har du noen bidrag på d.no som ikke er kritikk eller negative kommentarer til det andre brukere poster?

Jeg argumenterer for ting jeg er uenige i, dette er en av dem (...Og forøvrig mange av dine ønsketenkninger). Klarer ikke se verdien ved å poste poster som "Ja jeg er helt enig".

Giallorossi:

"Benitez is taking interest in an imminent clear-out at the Bernabeu that will include Rafael Van der Vaart, Lassana Diarra, Benzema, Christoph Metzelder and Royston Drenthe.

kom med noen argumenter nå da, er Benitez ute etter alle sammen eller bare de to nevnte?

Jeg vet utmerket godt hva artikkelen refererte til, men det endrer ikke det poenget at de nevner/linker/kall-det-hva-du-vil flere andre Real Madrid-spillere også. Det er for meg useriøst og ikke annet enn rein journalistikk.

Forøvrig; Jeg kommer alltid med argumenter, muligens legger ikke du merke til dem.

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Nå har jo Villa ganske gode vinger, mens det er et problem i Liverpool. Vi har Kuyt på den ene siden, som har fungert sånn nogenlunde greit, men på venstresiden har vi ingen. Riera var bra ifjor, men har vært helt ute av det i år med skader og ræva form. Babel kan brukes der, men han er ikke akkurat stabil.

Med et Torres salg+bytte vil vi kunne få vinger til å spille i en bred 4-4-2. Men dette vil jo bli uten Benitez da.... så langt frem dit.

Lenke til kommentar

Jeg argumenterer for ting jeg er uenige i, dette er en av dem (...Og forøvrig mange av dine ønsketenkninger). Klarer ikke se verdien ved å poste poster som "Ja jeg er helt enig".

Giallorossi:

Jeg vet utmerket godt hva artikkelen refererte til, men det endrer ikke det poenget at de nevner/linker/kall-det-hva-du-vil flere andre Real Madrid-spillere også. Det er for meg useriøst og ikke annet enn rein journalistikk.

Forøvrig; Jeg kommer alltid med argumenter, muligens legger ikke du merke til dem.

Denne var ikke verdt å qoute eller:

Benitez is believed to have singled out Van der Vaart and Benzema as potential targets.

hva skjer med deg? hold det litt seriøst nå...

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...