Tunky Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Vorm som konkurrent til Mignolet? http://www.liverpoolfc.com/news/media-watch/mirror-reds-eye-vorm-swoop Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Det høres unødvendig ut. Vi kan gjerne hente en ny andrekeeper, men helst ikke bruke opp for mye av overgangs- og lønnsbudsjettet på en så lite viktig plass. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Vi burde absolutt hente inn en til dyktig keeper. Mignolet har gjort noen tabber i år som lett kunne vært ugjort, og han burde få litt konkurranse for å ''skjerpe'' seg litt. Men er enig at vi burde bruke mer cash på andre viktigere plasser. ----------------------- Over til noe annet: ''@LucasLeiva87 Yesterday I finished my 7th season with Liverpool. I want to thank the ones who supported me all this years. #thankyou #goodbye.” Var dette hans siste sesong for Liverpool? Selv om han ikke har levert opp til forventningene siden supersesongen hans 2012', syns jeg likevel det blir trist å miste han Lenke til kommentar
wampster Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 "The goodbye that I said it is about the season that finished nothing else." Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Hehe, litt klønete hashtagging bare. Han er jo en flott personlighet, så vi må gjerne beholde han som back-up. Hadde også vært mega om han faktisk klarte å kjempe seg inn i startelveren. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Lucas passer ikke inn i spillestilen som Liverpool har under BR så for meg kan han godt selges. Og Lucas er egentlig en liten favoritt hos meg. Southampton kommer til å håve inn penger hvis de selger både Luke Shaw og Adam Lallana. Luke Shaw har jeg ikke lagt så mye merke til i grunn, Adam Lallana derimot syns jeg er god. Det er ikke ment som noen undervurdering av Shaw forresten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Lucas må bort. Det eneste han klarer er å pådrå seg gule kort. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Som noen andre her på forumet nevnte, så er vel Shaw litt opphypa og overpriset fordi han er engelsk... 27mill høres ganske drøyt ut. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Ashley Cole gikk for 19 mill i 2006. Om Shaw får ut det potensialet han har laget han ender opp i en back de neste 12-14 årene om han ikke blir skadet. G. Johnson gikk vel for 17 mill og Sakho for 18 mill? Selvfølgelig kan man handle alt utenlandsk å få mer for penga, men da ender man for opp som City. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Ashley Cole var en stjernespiller da og var etablert på landslaget da, Luke Shaw er 18 år og har en god sesong bak sesong. Det er litt forskjell. For all del, gutten er sikkert god ahn, det er pengesummen som er galskap. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Ashley Cole var en stjernespiller da og var etablert på landslaget da, Luke Shaw er 18 år og har en god sesong bak sesong. Det er litt forskjell. For all del, gutten er sikkert god ahn, det er pengesummen som er galskap. To gode sesonger bak seg og allerede med i en VM-tropp. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Prioriterer dere engelskmenn fremfor utlendinger ved nysigneringer? Ungt(i et allerede ungt lag), eller flere med erfaring? Lenke til kommentar
Sam Crow Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 I følge Echo har vi lagt inn et bud på 20 millioner pund for Lallana. Hva synes dere? Selv tror jeg det hadde vært et veldig godt kjøp! Lenke til kommentar
Hvaheterdu Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 I følge Echo har vi lagt inn et bud på 20 millioner pund for Lallana. Hva synes dere? Selv tror jeg det hadde vært et veldig godt kjøp! Enig i at det er et godt kjøp, men ville gjerne hatt med meg Lovren og Shaw også. Trenger å styrke den bakre firern' mye mer enn midtbanen. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Lallana til £20m er et kupp i dagens marked. Løp og kjøp. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Godt kjøp det, men Shaw hadde kanskje vært enda bedre. Dog er han veldig overpriset, dessverre. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Synes det er litt synd at Southampton mest sansynlig blir støvsugd av talenter i sommer. Men slik er vel fotballen. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Tenkte samme tanken. Vanskelig å unngå dessverre. Får bare håpe ikke de blir ruinert i en klubb som ikke vet å utvikle de. DET hadde vært tragisk. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Er økonomien dies forbedret eller er den forsatt Everton lignende? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 I følge Echo har vi lagt inn et bud på 20 millioner pund for Lallana. Hva synes dere? Selv tror jeg det hadde vært et veldig godt kjøp!Enig i at det er et godt kjøp, men ville gjerne hatt med meg Lovren og Shaw også. Trenger å styrke den bakre firern' mye mer enn midtbanen. Jeg vil si at utover venstreback, så er det viktigere å styrke midtbanen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå