Gå til innhold

Liverpool: Overgangstråden - rykter, spekulasjoner og ønsker

Varmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*Mine innlegg*

Vil ikke ha noe rødt hjerte med Liverpool i tittelen!

Åh du liker nå klubben godt nok til å poste jevnt og trutt i Liverpool-tråden :)

/I am a copycat, it seems./

Endret av oOF
Lenke til kommentar

Nei, men bruke masse tid og energi på Liverpool, det vil du/dere :p

Energi faktisk? Og hvorfor ikke? Er det galt? Kan man ikke diskutere Liverpool om det er fotball man ønsker? Vil si meg uenig. Det Liverpool har fått til på banen i år kvalifiserer til å kunne diskuteres som fotball.

Skjønner ikke helt hvor resten av de over her vil hen mtp et rødt hjerte, men så har jo aldri tora sine svar til meg vært så lette å konkludere noe fornuftig ut fra.

Lenke til kommentar

Jotun er her ene og alene fordi han har homoerotiske følelser for undertegnede :love:

eg hugheilar deg av heila mi blodpumpa òg eg skal trynsleikja deg rundt etaholet

Dette er meldinger jeg får i innboksen min fra han :ohmy:

Endret av AllFather
Lenke til kommentar

Nei, men bruke masse tid og energi på Liverpool, det vil du/dere :p

Energi faktisk? Og hvorfor ikke? Er det galt? Kan man ikke diskutere Liverpool om det er fotball man ønsker? Vil si meg uenig. Det Liverpool har fått til på banen i år kvalifiserer til å kunne diskuteres som fotball.

Skjønner ikke helt hvor resten av de over her vil hen mtp et rødt hjerte, men så har jo aldri tora sine svar til meg vært så lette å konkludere noe fornuftig ut fra.

Ja, man bruker energi i kroppen faktisk når man bruker hendene sine på å skrive på et tastatur. Men ikke vær så hårsår bare fordi jeg erter deg litt.

Sist jeg leste i United-tråden var det stort sett bare innlegger om Liverpool og giffer. ''Vi hater Liverpool og derfor diskuterer vi bare Liverpool'' ...kanskje ikke helt sånn, men virka nesten sånn ut.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jotun er her ene og alene fordi han har homoerotiske følelser for undertegnede :love:

eg hugheilar deg av heila mi blodpumpa òg eg skal trynsleikja deg rundt etaholet

Dette er meldinger jeg får i innboksen min fra han :ohmy:

Kva verkar å vera problema??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...