Gå til innhold

Liverpool: Overgangstråden - rykter, spekulasjoner og ønsker

Varmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette blir dog første sesongen dere klarer det, og en sesong som har vært tidenes unntakssesong for Utd. Må nok stabilisere dere i topp 4 før dere kommer til å merke stor pågang tbh. Om CL-spill henger høyt for en spiller så mener jeg at Utd, Chelsea, Arsenal og City er mer attraktivt en Pool enda, selv om Pool spiller i CL neste år.

Lenke til kommentar

Når var det en høy profilert fotballstjerne kom til Liverpool sist siden Torres?

Suarez. Bøttet inn mål for moro skyld i Ajax. Var god i Champions League og hadde et suverent VM (selv om det er andre ting han kommer til å bli husket for fra det mesterskapet). Han var absolutt en høy profilert fotballstjerne da han ble signert.

Lenke til kommentar

Når var det en høy profilert fotballstjerne kom til Liverpool sist siden Torres?

Suarez. Bøttet inn mål for moro skyld i Ajax. Var god i Champions League og hadde et suverent VM (selv om det er andre ting han kommer til å bli husket for fra det mesterskapet). Han var absolutt en høy profilert fotballstjerne da han ble signert.

Uenig. Ikke at Suarez ikke var god i Ajax, men Suarez puttet i en bakgårdsliga (jamført med de store ligaene), det samme gjorde f.eks Bony i Vitesse. Kroos er VERDENS beste midtbanespiller for tiden.

Endret av Bandidos-Pelle
Lenke til kommentar

Jeg tror nok heller ikke at Kroos ender opp på Anfield. Men jeg tror oppriktig at Liverpool kan friste mange svært gode fotballspillere om de kvalifiserer seg til CL.

United kommer nok heller ikke til å bli betydelig svekket på spillermarkedet i sommer, men det kan jo tenkes at de beste er litt redde for å spille for United uten SAF.

Lenke til kommentar

Har også hørt mye bra om Suarez. Og vi veit vel alle at Ajax er i verdensklasse når det kommer til å frembringe store talenter.

Altså, vi ser hva dere har gjort med det forrige talentet dere hentet derifra (Babel).. Så igrunn så håper jeg dere holder dere unna Suarez smile.gif Han fortjener en bedre skjebne.

Hvordan gikk sjebnen til Suarez kontra Babel? Hvordan har Babel gjort det errer Pool tiden?

Lenke til kommentar

Hvordan går karrieren til Mata i Liverpool, YNWA? Fått tak i Milner, Young, Cattermole og de andre engelske spillerne du drømte om? Og apropos spillere du drømte om, O'Hara spilte for reservene til Wolves mot United i går. Fortsatt villig til å punge ut £7m for han?

Hva synes du om Aly Cissokho denne sesongen forresten? Du var jo ganske godt begeistret for han tidligere i tråden.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Nå var O'Hara nevnt som DM for å styrke laget da Lucas og Jay Spearing spilte fast. Dog trodde jeg han skulle bli bedre.

Hva er galt med å ønske seg Mata, Young, Milner og Cattermole til klubben? Utifra dagens utvikling tyder vel de navnene på at jeg treffer ofte på hvem som slår til og ikke. Tror de hadde styrket oss den gangen og ser på de som gode ønsker.

Aly Cissokho hadde også styrket oss kontra Konchesky som spilte den gangen. Mange ville ha han, bra vi fikk Enrique istedet.

Moro å lese gamle sider av overgangstråden...

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar

Hvis folk ikke ser at United har spilt bedre både på banen og formtabellen etter at Mata ble spilt varm så er folk blinde. Vel så viktig er det at den offensive fireren har fått spille litt sammen og dermed stadig tar steg.

Han har ikke levert max av det han gjorde i Chelsea, men ser ingen grunn til at det ikke kommer mot slutten av denne våren eller til høsten.

Synes det er dumt ikke Liverpool splasha den summen for Mata, pga VM var han nok desperat etter klubbskifte og fast spilletid.

Lenke til kommentar

Liverpool har startet samtaler med Porto om en overgang for Juan Manuel Iturbe. Den 20 år gamle vingen spiller for tiden på utlån hos den italienske Serie A-klubben Hellas Verona, hvor han har gjort fem mål på 22 kamper så langt denne sesongen. Liverpool tok kontakt med Porto på tirsdag for å diskutere en overgangssum på spilleren. Hellas Verona ønsker også å sikre seg spilleren på permanent overgang. Argentineren verdsettes til rundt £15M av Porto.
Metro

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...